Ogłoszenia > Łupy i system tworzenia

lvl 22
2014-02-25 13:57:50
Shad. Nie znasz sytuacji z rumakami i koniem widocznie. Rumak jest totalnie niegrywalną kartą, nie daje żadnej przewagi, nie pomaga ani nic, a w dodatku, co najgorsze jest bardzo ciężki do zdobycia. Dlatego z 3 takich kart musi być coś dobrego, bo wątpię, żeby w ciągu chociażby roku miałoby go więcej osób niż 5.
lvl 33
2014-02-25 14:43:21
"Rumak jest totalnie niegrywalną kartą, nie daje żadnej przewagi, nie pomaga ani nic, a w dodatku, co najgorsze jest bardzo ciężki do zdobycia. "
Muszkiet od niego jest lepszy, bo dodaje więcej ataku :)
A stratowanie jest zależne od przeciwnika - na graczach co mają w talii masę jednostek z 2hp to Rumak wypada genialnie, ale jeśli przeciwnik powystawia Paladynów i felczerów, a także karty z obniżaniem ataku + ma jednostki z większą ilością hp wówczas stratowanie nie jest odczuwalne. W 9+ chyba wiadomo, których graczy jest więcej.
#Edytowany (2014-02-25 14:44:35) przez Hangover
lvl 22
2014-02-25 14:58:26
Dokładnie Hangover, a poniżej 9 niewiele osób ma rumaka.
lvl 29
2014-04-13 01:22:25
A ja popre shada niech cos zrobia z tymi najlepszymi kartami aniolem chociaz bo ten naprawde jest za mocny Za 4 eny 5 5 6 i 3 oczekiwania nie ma dorastajacej mu legendy do pięt ps. Psuje gre moim zdaniem
lvl 29
2014-04-13 01:25:04
chociaż minimalnie go oslabic
lvl 33
2014-04-13 08:23:12
Według mnie z aniołem jest wszystko w porządku. Jego wytworzenie do najprostszych nie należy więc i karta powinna być co najmniej dobra. Przeciwko aniołowi istnieje kilka taktyk, wystarczy tylko trochę pokombinować.

To nie anioł jest mocny. To inne legendy są słabe, a zwłaszcza Mortinus i według mnie powinny zostać nieco ulepszone.
#Edytowany (2014-04-13 08:30:06) przez Hangover
lvl 22
2014-04-13 11:06:28
Jak dla mnie to:

Mortinus 4/6 Pierwsze uderzenie lub Mortinus 4/4 Pierwsze uderzenie + Omijanie 4 tarczy. :)
Godryk 4/6/2 i zwykły skill
Król tak samo jak godryk, albo skill dający 2 ataku i normalny.
Mityczny zdecydowanie więcej hp, lub usunięcie "Obrońca".
Rumak za 4 en i może dawać trochę ominięcia tarczy

Reszta legend jest okej. :P
lvl 48
2014-04-13 13:07:39
Jak dla mnie żadna jednostka nie powinna posiadać więcej niż 5hp. Tak narzekacie na aniołka, a staracie się wykreować kolejne monstra. Morti i Rumak to bezużyteczne karty, fakt, co nie sprawia, że reszta legend nie jest złych, one nie maja być dobre do każdej talli, żeby na palę dodawać wszystkie jakie się posiada, Rumakowi wystarczyłoby zmienić 1At --> 3At w zamian zwiększając jego koszt do 6en, a Mortiemu dodać 2-3Sh, bądź 1Hp. Godryk po ostatniej edycji kart może i nie jest wielce przydatny, ale słabą karta nie jest, znajdź inną kartę za 6En i podobnym Cd, która dorasta mu "siłą" (karty z craftu pomijam). Król nie jest zły, nie rozumiem tylko dlaczego tak odbiega statystykami od Damnatama, +1At w końcu nie jest znowu takim pro skillem. Damnatam ma najlepsze statystyki w grze, więc kosztować swoje musi, a Mityczny jest najlepszą kontrą jeżeli chodzi o Błogosławieństwo, na które tak wielu z was narzeka. Wystarczyłoby sprawić, aby Błogosławieństwo użyte na przyjacielskiej jednostce podczas fazy obrony dawało mu "Odwagę", a jej koszt zwiększono do 3-4En. Wielu z was twierdzi, że 4En to trochę za dużo, ale obecnie wielu graczy używa Błoga i jakoś nie wydaje mi się, aby przestało po ewentualnych zmianach. Błogo powinno być dodatkiem, a nie kluczowym rozwiązaniem w walkach. Co do aniołka dodałbym mu 1Cd.
P.s. po za tym słabość jednostek legendarnych obecnie w dużej mierze polega na dobrze sprawujących się taliach rushowych, które miały zostać ograniczone, jak dla mnie nic się nie zmieniło, ewentualnie na gorsze.
#Edytowany (2014-04-13 13:35:08) przez Ramalian
lvl 22
2014-04-13 21:25:12
Rumak 3 ataku? To mi się nawet podoba. :)
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała