Jak dla mnie żadna jednostka nie powinna posiadać więcej niż 5hp. Tak narzekacie na aniołka, a staracie się wykreować kolejne monstra. Morti i Rumak to bezużyteczne karty, fakt, co nie sprawia, że reszta legend nie jest złych, one nie maja być dobre do każdej talli, żeby na palę dodawać wszystkie jakie się posiada, Rumakowi wystarczyłoby zmienić 1At --> 3At w zamian zwiększając jego koszt do 6en, a Mortiemu dodać 2-3Sh, bądź 1Hp. Godryk po ostatniej edycji kart może i nie jest wielce przydatny, ale słabą karta nie jest, znajdź inną kartę za 6En i podobnym Cd, która dorasta mu "siłą" (karty z craftu pomijam). Król nie jest zły, nie rozumiem tylko dlaczego tak odbiega statystykami od Damnatama, +1At w końcu nie jest znowu takim pro skillem. Damnatam ma najlepsze statystyki w grze, więc kosztować swoje musi, a Mityczny jest najlepszą kontrą jeżeli chodzi o Błogosławieństwo, na które tak wielu z was narzeka. Wystarczyłoby sprawić, aby Błogosławieństwo użyte na przyjacielskiej jednostce podczas fazy obrony dawało mu "Odwagę", a jej koszt zwiększono do 3-4En. Wielu z was twierdzi, że 4En to trochę za dużo, ale obecnie wielu graczy używa Błoga i jakoś nie wydaje mi się, aby przestało po ewentualnych zmianach. Błogo powinno być dodatkiem, a nie kluczowym rozwiązaniem w walkach. Co do aniołka dodałbym mu 1Cd.
P.s. po za tym słabość jednostek legendarnych obecnie w dużej mierze polega na dobrze sprawujących się taliach rushowych, które miały zostać ograniczone, jak dla mnie nic się nie zmieniło, ewentualnie na gorsze.
#Edytowany (2014-04-13 13:35:08) przez Ramalian