Ogłoszenia > Łupy i system tworzenia

lvl 18
2014-01-04 13:08:46
Żeby dodać aniołkowi wampiryzm trzeba wydać 10 zasobów, więc trochę słaby argument. Aczkolwiek zgadzam się, że jest on trochę za mocny.(Dopóki go mam, nie przeszkadza mi to, ale się znajdzie ktoś kto mi wyjedzie z takimi czterema to będę krzyczał!):D
lvl 33
2014-01-04 13:35:59
Według mnie jest dobrze tak jak jest. Te legendy ( Anioł zniszczenia i koń bojowy) są tworzone z kilku kart i muszą być mocniejsze. Trzeba poświęcić czas na zdobycie przepisów ( Na razie są tylko 4, ale w miarę dodawania nowych będzie coraz trudniej) potem jeszcze zdobyć esencje i jednostki. Dodatkowo wiąże się to ze sporym kosztem, jednostki trzeba za coś kupić, a skrzynie czymś otworzyć :(
A przecież w grze są sposoby na anioła - dwukrotny atak ciężką jazdą z płonącym mieczem, Dawni bohaterowie + zatrute, Mroczny pan/rycerz śmierci/noramad + płonące ostrze czy płonąca smoła + śmierć.
Tak samo było z wirem, najpierw płacze, a dziś niektórzy to go nawet w talii nie mają :P

Skąd wiecie że po dodaniu III edycji anioł nie będzie wyglądał przeciętnie? Stratowanie też zostało mocno osłabione, ale dziś łącząc je z szałem można osiągnąć niezłe efekty.
lvl 30
2014-01-04 14:11:44
Z Aniołem są 2 główne problemy:

1) Rozwój gry miał prowadzić do większej różnorodności, tak aby zwycięskie taktyki nie opierały się w większości na kilku kluczowych kartach (Paladyn, wiry, itp.) tymczasem wprowadzenie Anioła w obecnej formie sprawia, że pewnie w 80%-90% przypadków talie będą budowane w oparciu o tę właśnie jednostkę (jeśli tylko będzie dostępna).

2) Anioł kosztuje 4 en i ma 3 tury oczekiwania, więc jeśli masz pecha i przeciwnik wystawi Anioła na początku rozgrywki, to będzie mógł atakować, gdy ty będziesz miał 6-7 en. To za mało, żeby wykorzystać płonącą smołę + śmierć. Zresztą wszystkie sposoby które przytoczyłeś wymagają użycia 2 czarów lub jednostki + ekwipunku. Prawdopodobieństwo, że będziesz miał obie potrzebne karty wtedy, gdy akurat będą potrzebne nie jest zbyt wysokie.

lvl 22
2014-01-04 15:30:49
Hangover, to ja się boję o tą grę, jeśli każda następna edycja ma znacznie przewyższać siłą poprzednie.
lvl 22
2014-01-04 18:12:39
Azrael dokładnie... Dawno nie grałem i nie mam za dużo kart z tej edycji, a gdyby nie legi, które poleciały mi ze skrzynek w obecnym stanie rzeczy przegrywałbym 90% walk.
lvl 33
2014-01-04 18:38:30
@shad
Jeśli masz pecha to Hangover ojedzie Cię zwykłymi kartami :P
Za 3 en są do obrony: panika, pomieszanie i wilcze doły - każda z tych kart da trochę dodatkowego czasu do wystawienia zasobów i jednostek. Za 4en masz obrońcę, który jest w stanie bardzo skutecznie bronić się przed nieuzbrojonym aniołem. A karty kluczowe już dziś są w grze i były przed aniołem. Logiczne, że gracze będą używać jednostek z wysokim atakiem, dobrą obroną i umiejętnością.

Czepiam się, gdyż wytworzenie anioła nie jest prostą sztuką. Kto będzie tworzył sobie kartę legendarną, z trzech rzadkich/legendarnych kart i esencji, skoro będzie ona podobna do kart z ogólnodostępnych edycji, które możemy kupić za 400-500 sztuk złota, lub zdobyć ze skrzyń?

@Azrael
Czy druga edycja jest taka dobra, że pierwsza jest nieopłacalna? Nie, tylko niektóre elementy takie jak wir czy pijawki są mocniejsze. Moim zdaniem karty składane z trzech kart i dodatkowych elementów powinny być silniejsze od tych które wystarczy tylko kupić, a w III edycji może pojawić się taki element, który osłabi anioła. Może, ale nie musi. To są tylko moje domysły :P

Życzę miłej dyskusji na temat osłabienia konia bojowego. Na pewno pojawią się "pechowcy" którzy przez brak zasobów poznają potęgę rozwścieczonego motłochu uzbrojonego w konia bojowego i przegrają przed 15-tą turą. O innych potężnych połączeniach nie chce Mi się już pisać :P

lvl 22
2014-01-04 19:14:07
Hang, koń bojowy jest akurat ok. Ew. koszt o 1 można zwiększyć, a tak to jest ok. Rumak nie jest łatwy do zdobycia, a w 3 sztukach to dopiero. W dodatku rumak jest nieopłacalny, a tak bardzo może się przydać. :)


Btw. Połączenie stratowanie + podwójny działa?
lvl 6
2014-01-04 19:15:30
Ja się tak wtrącę, tylko nt. kart z craftingu. Karty tworzone są czym innym niż karty edycji. Oczywiście zdarzać się będą wśród nich perełki (takie jak obrońca), ale to nie jest reguła na takiej zasadzie, że następna edycja będzie musiała być znacznie mocniejsza.

Następna edycja będzie INNA. Jak teraz różne są edycja Dni chwały i Dni ciemności. Są w nich karty, które są "must have" - np. paladyn z pierwszej jest nadal bardzo pożądany i pewnie jeszcze długo będzie. Tak samo nie wszystkie z drugiej są takie fajne, że chce się je mieć w talii. Są bardziej ofensywne, to dużo graczy je bierze, ale gdy pojawi się trzecia edycja, może wszystko się zmienić ;)

A karty z craftingu są trudne do zdobycia - koń bojowy jest bardzo silny, gdy się go dobrze wykorzysta. Ale mało kto ma 3 rumaki. I na tym polega crafting. Plus pamiętajcie, że recept dojdzie sporo więcej, toteż trudniej będzie je trafić.
lvl 22
2014-01-04 19:25:09
Eigen chyba tylko ja byłem tym 'szczęściarzem', co zdobył 3 rumaki. :P Oczywiście teraz są super.
lvl 33
2014-01-04 19:30:03
@Eigen
A co z tym nieszczęsnym aniołem?
Planujecie jakieś zmiany, czy zostawicie tak jak jest?

@Up
Eigen dobrze prorokował :P
http://forum.terrath.com/f/6/255/wyzal-sie/rumak#1129
#Edytowany (2014-01-04 19:32:11) przez Hangover
lvl 22
2014-01-04 19:34:26
Hang to mój temat + http://forum.terrath.com/f/6/255/wyzal-sie/rumak#1253 Ja też jestę prorokię. xD



http://scr.hu/18wq/elr08 - jako pierwszy :)
#Edytowany (2014-01-04 21:01:43) przez Letharas
lvl 43
2014-01-05 01:50:51
@Eigen: Czy trzecia edycja ukaże się 'kompletna' ?
lvl 16
2014-01-05 10:41:00
lvl 6
2014-01-05 10:59:29
@Sashi: Tak, będą w niej wszystkie karty.

@Wolvek: Są klucze w szablonach łupów, zobacz post Nytalitha trochę wyżej.
lvl 28
2014-01-05 12:13:28
@Nytalith:
Z normalnych skrzyń:
- Jednostka niezwykła
- Bonus do expa
- Bonus do golda
- Jednostka Rzadka
- Klucz do lepszej skrzyni
- Esencja
- Jednostka legendarna
- Jednostka zwykła
Szansa na jednostkę legendarną jest dość duża, o wiele większa niż w paczkach. Szanse są ustawione tak, że większość skrzynek wyjdzie Wam na +, z tego spora część zdecydowanie na plus :)

Chciałbym zauważyć, że zgubiłeś w unikatowej skrzynce losowy przepis, poleciał mi parę razy.
lvl 20
2014-01-05 13:29:56
Racja, w Skrzyni jest też przepis - zjadłem go przy pisaniu posta, przepraszam za wprowadzenie w błąd ;) Dzięki za zgłoszenie!
lvl 18
2014-01-05 23:44:17
Planujecie dodać do craftingu jakieś ciekawe czary czy będą to tylko jednostki?:)
lvl 6
2014-01-06 00:21:02
Będą też i czary, i ekwipunek, i modyfikatory - wszystko :) Trwają prace nad następnymi receptami.
lvl 43
2014-01-06 00:26:00
Na czym skupicie się po wprowadzeniu najbliższej edycji kart?
lvl 14
2014-01-09 22:53:08
Czy tylko u mnie po wejściu w aktualności bez zalogowania pokazuje się komunikat i nic poza tym się nie wyświetla?
Fatal error: Call to a member function canAccessForumCategory() on a non-object in /home/terrath/yaf/app/sections/forum/modules/thread/controller.php on line 27?
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała