Ogłoszenia > Graficzna zapowiedź nowości :)

lvl 6
2013-08-07 12:49:25
Trochę na to czekaliście, ale mamy coś, co możemy Wam pokazać. Jednak najpierw parę słów o obecnej sytuacji gry. W poprzednim newsie była zapowiedź, że rzeczy w nim opisane mogą pojawić się już na koniec lipca. Tak jednak się nie stało. Dlaczego? Jest to złożony problem. Gdy zaczęliśmy pisać te funkcjonalności okazało się, że parę rzeczy trzeba poprawić, dopisać nowe funkcje. Wypuszczenie tak po prostu np. kampanii dla jednego gracza, bez ulepszenia kilku rzeczy byłoby bezcelowe. Nie chcemy Wam dawać funkcji, które będą nie do końca sprawne, chcemy upewnić się, że to co dostaniecie będzie tak dobre, jak dobre może być. W tym tygodniu pojawi się informacja kiedy dokładnie ukażą się zapowiedziane tryby. Najszybciej będzie zrobiona kampania, być może już w przyszłym tygodniu w nią zagracie. Poprzednia edycja zostanie uzupełniona, gdy pojawią się nowe umiejętności kart.

A co chciałem Wam pokazać? Dwie rzeczy. Oto pierwsza z nich, karta z nowej edycji:
Co będzie tematem tej edycji? Jak będzie wyglądała rozgrywka z tymi kartami? Zgadujcie! :)

I druga niespodzianka:

Zgadnijcie co to takiego... ;)

Prace dalej trwają, o wszystkim będziemy na bieżąco informować. Dziękujemy za cierpliwość, przepraszamy za opóźnienia i postaramy się, by gra w Terrath była dla Was jak najbardziej pasjonującym przeżyciem!
lvl 33
2013-08-07 13:04:13
@Eigen
Orzełek :O
Czyli sobie polatamy :P
Fajnie, że gra staje się coraz bardziej skomplikowana, będzie więcej możliwości i taktyk.

A nowa strona wygląda imponująco :)
Dlaczego usunąłeś linki?
#Edytowany (2013-08-07 13:05:25) przez Hangover
lvl 6
2013-08-07 13:13:22
Możesz kliknąć prawym i będzie pokaż obrazek i będziesz miał link :)
lvl 34
2013-08-07 13:13:27
@up jakie linki?
lvl 10
2013-08-07 13:31:16
Flying. A skoro latanie, musi być i Reach. Podoba mi się zapowiedź nowego layoutu.
lvl 10
2013-08-07 16:01:58
nowa edycja? czyli dni ciemnosci sa kompletne? nic nowego tam nie ojdzie?
lvl 33
2013-08-07 17:29:33
@Cross
"Raczej będą trochę później. Znaczy same grafiki itd. już mamy, można wprowadzić je ze starymi statystykami i umiejętnościami, ale raczej chcemy to zrobić z nowymi umiejętnościami, a to się dopiero pisze."
" Poprzednia edycja zostanie uzupełniona, gdy pojawią się nowe umiejętności kart."

Karty są gotowe, ale Administracja postanowiła zmienić im statystyki i umiejętności. II edycja będzie bardziej atrakcyjna, jeśli będzie w niej jakaś różnorodność, a nie sam wampiryzm :)

A co do tematu, koszt paczek będzie wynosił 600 sztuk złota?
lvl 6
2013-08-07 18:13:04
@Cross - tak jak napisał Hang, myśleliśmy po prostu dodać karty, jak tylko zrobimy grafiki, z tymi samymi/podobnymi umiejętnościami co pozostałe karty. Jednak stwierdziliśmy, że lepiej trochę poczekać i dać tam jeszcze jakieś unikalne umiejętności, które są właśnie programowane. Oczywiście, najpierw zostaną uzupełnione Dni ciemności, zanim wyjdzie III edycja. Ale już rysujemy karty do niej, ponieważ chcemy by wyszła niedługo i od razu kompletna, tak jak być powinno.

Zobaczymy, być może nawet nie wzrośnie albo tak jak piszesz, będzie 600 sztuk złota.
lvl 7
2013-08-08 16:26:30
Obrazek z orłem jest zacny, szkoda że tak mało ujawniliście ale jak na razie zapowiada się ekstra. Pozdrawiam ;]
lvl 30
2013-08-12 18:29:19
"W tym tygodniu pojawi się informacja kiedy dokładnie ukażą się zapowiedziane tryby."
Oj, trzymanie się zapowiedzi nie jest waszą mocną stroną.
lvl 6
2013-08-13 07:54:26
Sorry, za opóźnienie, ale byłem trochę poza kompem ostatnio i nie miałem jak wpisać, już informuję :) Kampanie powinny pojawić się w tym tygodniu, chyba że wypadnie coś naprawdę niespodziewanego. Turnieje ukażą się prawdopodobnie na początku września, chociaż tu termin nie jest tak bardzo pewny, ale powinno się udać.

Gdy zostanie dodana sama funkcja kampanii, będą systematycznie pojawiać się nowe, ze 2x w tygodniu pewnie będzie nowa kampania, przynajmniej na początku.
lvl 14
2013-08-13 09:59:20
Eigen, czy za przejście kampanii będą jakieś nagrody w złocie albo achievementy? Będzie możliwość jakiegoś przyfarmienia złota, lepiej niż z trenerem?
lvl 33
2013-08-13 10:30:52
@Lopot
Nad czym obecnie pracujemy?
*Nowym trybem dla jednego gracza (gry z komputerem), gdzie będzie do przejścia kampania z wieloma przeciwnikami po drodze i atrakcyjnymi nagrodami - nuda, nawet przy braku przeciwników, nie powinna Wam już grozić
http://forum.terrath.com/f/7/446/ogloszenia/przyszle-zmiany-i-nowosci
lvl 14
2013-08-13 11:20:37
Tak, przeczytałem to, jednak to niewiele wyjaśnia. Nie wiadomo czy atrakcyjne nagrody to złoto, achievementy, czy coś całkiem innego. O wielokrotnym przechodzeniu kampanii, żeby nagrody można było "farmić" też nie ma mowy, dlatego pytam.
lvl 6
2013-08-13 20:26:03
Będzie to na zasadzie, że za każdą walkę w danej kampanii są nagrody - exp i złoto. Za przejście wszystkiego, razem z głównym bossem jednorazowa nagroda - dużo expa i dużo złota, a może i coś jeszcze. Farmić będzie można, ale za zwykłe nagrody, nie na tę jednorazową za skończenie. Achievementy za kampanię również w przyszłości będą, jednak jeszcze nie teraz.
lvl 6
2013-08-18 16:57:41
Potrzebujemy jeszcze trochę czasu na "doprogramowanie" kampanii, głównie ulepszenie "inteligencji" komputera i tego typu rzeczy. W zamian za to kilkudniowe przesunięcie terminu postaramy się przygotować nieco więcej misji kampanii, by już na początku było co robić. Kolejne, tak jak zapowiadałem, będą dochodziły potem stopniowo, co tydzień jakoś. Przepraszamy za poślizg :(
lvl 30
2013-08-18 17:11:32
:(
lvl 20
2013-08-18 17:33:58
To opóźnienie wynika z tego, że chcemy Wam dać pełnowartościowy feature. Kampanie już de facto działają, nawet miałem okazję grać. Problemy są jedynie z kosmetyką i komputerem, który nie ogarnia skilli kart. Dlatego stwierdziliśmy, że lepiej wstrzymać publikacje niż rozczarować Was niskim poziomem rozgrywki :)
lvl 43
2013-08-18 17:41:17
Czy poprawione AI nad którym pracujecie nie pasowałoby do trudnego Trenera?
Gdyby nie popełniał tak wielu błędów walki z nim byłyby o wiele ciekawsze. :)
lvl 6
2013-08-18 17:47:29
Prawdopodobnie tak, ogólnie trener powinien lepiej reagować na nowe umiejętności, z czym obecnie ma problem ;)
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała