Propozycje > Aniol zniszczenia

lvl 29
2014-04-21 11:42:13
Jestem za tym by oslabic aniola zniszczenia czyli np. Zwiekszyc czas oczekiwania.Kto za lapke w gore
lvl 33
2014-04-21 12:10:53
Jak już pisałem kilkukrotnie przeciw.
Dla Mnie nie jest problemem.
lvl 33
2014-04-21 12:32:34
Bardziej do szału to obrońca Mnie doprowadza :D
lvl 30
2014-04-21 12:53:51
Jak już kiedyś pisałem, uważam że należy podnieść koszt Anioła do 6 en, a i tak za tę cenę będzie to najlepsza karta.
lvl 31
2014-04-21 18:13:05
ja go nie mam, ale nie uważam, żeby był przesadzony, problemem bardziej jest to, że wjeżdża na pole naprawdę szybko, więc zwiększyłbym oczekiwanie/koszt, ale tylko kosmetycznie . chociaż w sumie, niech sobie będzie taki, jaki jest :3
lvl 33
2014-04-21 18:40:06
Zamiast osłabiać karty po to aby nikt ich nie używał powinno się ulepszyć naprawdę słabe karty takie jak kapłan kultysta, czy asasyn, zwiększyłaby się różnorodność talii, dziś na przykład nikt nie zrobi sobie talii pod wampiryzm, czy śmierć (mam tu na myśli asasyna).

lvl 33
2014-04-21 22:26:32
I jeszcze jedno. Porównajcie sobie ilość rozwiązań przeciwko aniołowi, a możliwości obronne przeciwko połączeniu wściekły motłoch + panika.

lvl 30
2014-04-21 22:59:14
Wściekły motłoch + panika to już combo a nie pojedyncza karta i jest wiele kart, które mogą powstrzymać motłoch w przeciwieństwie do anioła. Z resztą najlepiej zrobić ankietę, bo narzekania na anioła nie są odosobnionymi przypadkami.
lvl 33
2014-04-22 07:52:41
Ale przed tym połączeniem są tylko dwie skuteczne karty i to znacznie droższe , bo kosztują aż 5en ( Sfinks i Niebiański wij)

Anioła przez jedną turę powstrzyma wam obrońca (jeśli anioł jest uzbrojony), jeśli przeciwnik zaatakuje, a wy użyjecie boskiego wiatru, to nawet zadżumionym szczurem go zjedziecie...



#Edytowany (2014-04-22 07:57:31) przez Hangover
lvl 22
2014-04-22 10:14:25
A jak nie mam ani obrońcy, ani boskiego wiatru, ani płonącej smoły? Nie mam za dużo kart z 2 edycji, a do tarczowników farta nie mam.
lvl 33
2014-04-22 21:11:34
W takim wypadku zakładasz temat taki jak ten:
http://forum.terrath.com/f/11/377/propozycje/paladyn-i-laczaca-sie-aura-zywotnosci

W efekcie czego Eigen proponuje zmiany :D
http://forum.terrath.com/f/11/377/propozycje/paladyn-i-laczaca-sie-aura-zywotnosci#2077

A tak na serio, to musisz skompletować rozwiązania przeciw aniołowi.
#Edytowany (2014-04-22 21:12:13) przez Hangover
lvl 22
2014-04-22 22:55:53
To nie ja założyłem temat.
lvl 13
2014-04-23 11:45:44
Ale to jest rada, "w takim wypadku (ty) zakładasz temat TAKI JAK ten."

~w temacie się nie wypowiadam~
lvl 22
2014-04-23 16:54:00
A to sory, źle zrozumiałem. xD
lvl 33
2014-04-25 18:46:53
Dlaczego nikt z Administracji nie wypowiada się w tym temacie? Gracze porobią obie aniołów, a potem będą pretensje, że osłabiona karta nie nadaje się do niczego:(

lvl 23
2014-04-25 22:54:59
Karta ogółem ma same zalety, zwiększenie CD według mnie by się przydało, bo jak wjedzie na początku to robi aż za dużo kłopotów (potem z resztą też), a jak na takie staty i koszt to CD jest za małe. Nie ważne, że "z craftu". Zdobycie go nie jest super wyczynem, to tylko 3 rzadkie.
lvl 20
2014-04-26 10:07:57
Gdy będziemy wprowadzać zapowiedziane już zmiany rozgrywki przyjrzymy się również kartom, i pewnie trochę podłubiemy przy balansie.
Dzięki za wszystkie uwagi :)
lvl 33
2014-04-26 15:05:07
Według Mnie w pierwszej kolejności powinny zostać poprawione następujące karty:
- Łowczy Mortinus
- Rumak
- Nekromanta
- Upadły Anioł
- Asasyn
- Kapłan Kultysta
- Cyrograf
- Mroczna kopia
- Klęska
- Buława
- Młot mściciela

W niektórych przypadkach wystarczy lekko edytować działanie umiejętności.
#Edytowany (2014-04-26 15:13:03) przez Hangover
lvl 22
2014-04-26 18:12:47
Z cyrografu starczy tylko zdjąć 1/2 kosztu, bo mało kto zostawia tyle En na turę obrony.
lvl 33
2014-04-27 14:40:23
Kiedyś testowałem obronę z cyrografem, ale doszedłem do wniosku, że lepiej użyć innego czaru, np. paniki, zresztą dziś często następują ataki wspierane ścianą mieczy, więc wówczas cyrograf staje się kompletnie niepotrzebny.

Zmieniłbym mu umiejętność na +2hp na jedną turę każdej jednostce, koszt zostawił taki jaki jest.
Albo + x hp dowódcy za x en.
Lub Fizyczną/magiczną niewrażliwość na jedną turę dla wszystkich kart za 6 en.
#Edytowany (2014-04-27 15:16:16) przez Hangover
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała