Propozycje > Aniol zniszczenia

lvl 22
2014-04-27 18:03:05
Fizyczna i przeciwnik leży... A magiczna? Kto użyje na Ciebie czaru w turze obrony?
lvl 33
2014-04-27 18:17:49
Fizyczną można zbić czarami uśmiercającymi, lub potępieniem, ewentualnie wszechpotężną paniką.
A co do magicznej to nie rozumiem za bardzo o co Ci chodzi :D
Gdyby w unikatowym osiągnięciu moje karty z błogosławieństwem nie były strącane np. paniką, to nie musiałbym trzymać w talii męczenników, do zabezpieczania ataków.
Potępienie jest używane często w turze obrony, wiry, pijawki, sam często bronię się przy pomocy czarów.
#Edytowany (2014-04-27 18:22:04) przez Hangover
lvl 13
2014-04-27 19:17:14
Magiczna niewrażliwość mogła by być całkowicie nową kartą. Np. rzucasz i przeciwnik w kolejnej turze nic może nic zrobić czarami. A +2 każdej jednostce raczej też bez sensu, może +1hp dla dowódcy za każdą jednostkę na stole czy coś?
lvl 22
2014-04-27 20:37:16
Hangover, bo cyrograf obecnie uzywa się w czasie obrony. Ale w sumie, a ataku magiczna niewrażliwość nie byłaby złym pomysłem, można byłoby tworzyć nowe strategie.
lvl 48
2014-04-27 20:40:03
W moich walkach przeciwnicy cyrografu częściej do ataku używali niż w obronie.
lvl 33
2014-04-27 20:47:28
Albo inna propozycja:
Dodaje LOSOWEJ karcie odwagę za 3-4en.

Mogłoby zaskoczyć przeciwnika + byłby problem, gdyby w sytuacji ataku aniołem zniszczenia uzbrojonym w konia bojowego oraz mroczne ostrze trafiła np. na paladyna.
lvl 48
2014-04-28 14:45:03
Po co chcecie zmieniać skill z cyrografu? Dać go za 3en, a inne propozycje niech pozostaną dla nowych kart. Wampiryzm obecnie jest słabym, jeżeli nie bardzo słabym skillem, może kiedyś to się zmieni. Ja bym tylko koszt zmniejszył.
lvl 33
2014-04-28 16:39:24
Dlaczego uważam że umiejętność powinna zostać zmieniona?
Ponieważ myślę, że każda karta RZADKA powinna nadawać się do jakiejkolwiek taktyki, i niekoniecznie być nie wiem jak przesadzona, ale przynajmniej grywalna. Kupując paczkę największą uwagę zwracamy na kartę rzadką. Gra będzie ciekawsza, jeśli gracze będą używać różnych kart i taktyk, a nie ciągle tych samych, bo inne karty są za słabe i do niczego się nie nadają.
Zmniejszenie kosztu nic nie da, i tak lepsza jest panika, czy chociażby unikatowa ściana mieczy. Jeśli karta ma stać się używana przez graczy to należy:
- zmienić zasady działania wampiryzmu (Aktualnie jest to najgorsza umiejętność w grze).
- Zmienić umiejętność na bardziej opłacalną.
lvl 29
2014-04-28 17:25:32
Troche z tym wampiryzmem racja kopia nie grywalna czar unikat tez i jednostki tez pomijając dammantana bo ten nie raz uratowal tylek
lvl 33
2014-04-28 18:30:36
O unikatowych kartach nie pisałem, gdyby przynajmniej rzadkie zostały zbalansowane to już byłby spory sukces.
Nie znaczy to, że w unikatowych jest dobrze. Wystarczy porównać np. trupojada i kata, by zobaczyć olbrzymią różnicę.
Doprowadzenie kopii do stanu grywalności bez zmiany umiejętności chyba nie będzie możliwe, nie wiem co mogłaby dostać w zamian.
Poprawienie nekromaty jest banalne, wystarczy obniżyć atak do 2-3pkt. w zamian dodać tarczę lub hp i mamy grywalną jednostkę z wampiryzmem :)
Upadłemu aniołowi wystarczy dodać tarczy, Victorius z lepszą umiejętnością i statystykami nie zaburza balansu, więc ten spokojnie mógłby mieć np. 4-5 tarczy.
lvl 13
2014-04-28 20:14:08
Na początku gdy kopia wyszła wszyscy brali po 4 do talii. Teraz wampiryzm jest niegrywalny? Nie istnieje coś takiego jak "najsłabsza zdolność". Każda jest dobra jeśli umiesz jej użyć. Cyrograf dobrze wykorzystany może zapewnić dużo HP dowódcy, a to zawsze kilka możliwych przepuszczonych ataków.
lvl 33
2014-04-28 21:14:08
Dziś są karty z taką obroną, że atakując aniołem zniszczenia uzbrojonym w płonący miecz + zatrute są w stanie się przed nim wybronić. Nabijanie sobie hp z mrocznej kopi jest dziś nierealne, stracisz kartę, dostaniesz w zamian +2, 3 hp? I to w dobrym wypadku.
Piszesz o wykorzystaniu cyrografu? Dziś jeśli przeciwnik atakuje wszystkimi kartami jakie ma, to zwykle zabezpiecza atak ścianą mieczy, lub obniża atak kartom przeciwnika pijawkami, lub aniołem stróżem.
Wampiryzm jest najsłabszym bonusem w grze. Lepsze od niego jest już niszczenie ataku, dzięki któremu będziemy mogli sparaliżować wrogą jednostkę i pozbawić ją możliwości zaatakowania.
Co z tego że początkowo brali po 4 kopie do talii? Zawsze na początku testuje się wszystkie nowe karty, aby z nich wybrać te najlepsze dla nas. Z czasem pozostawia się w talii tylko te najskuteczniejsze.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała