Propozycje > Różnica talii w PvE i propozycje kontrataków

lvl 16
2013-10-11 23:03:09
Witam.

A więc tak, pewnie wielu zauważyło, że komputer ZAWSZE ma tą samą talię co my do dyspozycji, moja propozycja jest taka, żeby komputer za każdym razem miał różne karty do wyboru, żeby czasami trafiały mu się legendarne (uwzględniam tu moją osobę bo nie mam legendarnych) i ogółem, żebyśmy zobaczyli karty których sami nie mamy.

Drugą propozycją jest specjalny klawisz, gdzie kiedy musimy wykonać szybką kontrę (Na poziomie piekielnym na przykład) to żeby komputer dał nam swoją propozycję skontrowania ataku przeciwnika (Wiadomo, inteligencja komputera powala czasami na kolana - z tego względu też możemy zaakceptować ową propozycję, bądź wybrać własną drogę kontrowania).
Co wy na to? :)
lvl 34
2013-10-12 11:55:33
Dobry pomysł.
lvl 33
2013-10-12 14:52:34
Propozycja 1
Jestem przeciw, jest dobrze tak jak jest, a losowość może sprawić, że słabi gracze będą trafiać na silną talię trenera, a silni na słabszą. Poczekajmy na poprawę inteligencji komputera, może walki z nim staną się ciekawsze.
A karty których nie mamy możemy zobaczyć w walkach z graczami, lub w poradniku :)

Propozycja 2
Nie mam zdania, od kiedy wykonałem osiągnięcia z trenerem z komputerem gram tylko w kampaniach :P
lvl 20
2013-10-12 15:27:22
Ad. 1
Komputer ma talie taką jak gracz właśnie ze względu na to co napisał Hangover - dzięki temu poziom trudności jest bardziej dostosowany do gracza. Możliwe, ze kiedyś to zmienimy, ale póki co zostanie jak jest. Jeśli chcesz powalczyć z innymi kartami proponuję kampanie - zwłaszcza najnowszą, tam jest dużo kart z nowej edycji, a w poprzedniej są użyte dobre jednostki z pierwszej edycji.

Ad. 2
Poziom piekielny, jak sama nazwa wskazuje, ma być trudny. Wprowadzanie do niego ułatwień trochę zaburza całą ideę.
lvl 16
2013-10-12 17:48:10
Więc nie lepiej by było, by piekielny po prostu miał te swoje lepsze karty i trener miałby talię dostosowaną do swojego poziomu trudności jaki mu wybieramy? Nie byłoby wtedy tego sztucznego utrudnienia czasowego a byłoby utrudnienie taktyczne i zasobowe. Co do kampanii, wszystkie mam wykonane tyle razy ile trzeba i za każdą dostałem już główne nagrody, do tego 7 razy musiałem ostatnią przejść, to aż nudne się robiło :P Dlatego chciałbym powalczyć z komputerem który ma lepsze karty a nie który daje mi mniej czasu na wykonanie ruchów bo czas dla mnie problemem w sumie nie jest, jak mi zależy to na piekielnym sobie losuję gwardię i nawet nie dopuszczam do tego by trener miał więcej jak 5-6 kart :D
lvl 33
2013-10-12 20:27:49
@Wolvek
Głównym celem gry mają być walki z graczami, to dlatego za walki z komputerem jest tak mało złota. Stworzenie specjalnej talii kart dla komputera wymagałoby czasu, tymczasem w grze nie zostały jeszcze wprowadzone rzeczy ZAPOWIEDZIANE NA LIPIEC :(
Jeśli Ci się nudzi, możesz zawsze porobić osiągnięcia, lub poczekać, aż do gry zostaną dodane nowe serie kart, turnieje, itp.
lvl 16
2013-10-13 22:01:11
@Hangover Gra istnieje już około 7 miesięcy, do tej pory mamy AŻ 2 edycje kart i AŻ 3 kampanie, do tego mamy przeciętnie w południe AŻ po 10-15 graczy z których max AŻ 2 osoby chcą walczyć i to AŻ po 2 razy, może jednak warto by było no nie wiem... Albo zrobić jakąś reklamę na margonem (Bo oczywiście na margoextend nikt nie wchodzi ze względu na to, że logowanie jest bezsensowne skoro ma się link do konsoli w notatniku) .
Co do osiągnięć, mam zrobione praktycznie wszystkie jakie były do zrobienia, zostało mi tylko coś w stylu "Zarobić 500 złota na walkach z komputerem" i "Pokonać komputera 500 razy na poziomie wyższym niż normalny" Co jest dość monotonne i mało przyjemne ze względu na to, że każda gra z komputerem jest istnym Deja Vu.

Normalnie gdyby ta gra miała fajną i dobrze umieszczoną reklamę (Mówię tu o wiadomości systemowej na margonem) to graczy byłoby o wiele więcej w dzień i zawsze byłby jakiś przeciwnik, a skoro nie można zrobić na margonem reklamy tylko lepiej robić konkurs na to kto więcej graczy do tej gry sprowadzi, to już lepiej umilić graczom grę z komputerem niż uprzykrzać doszukiwaniem się przeciwnika przez 2-3h
lvl 33
2013-10-13 23:02:29
@Wolvek
Tuż po wprowadzeniu drugiej edycji kart, Admini zareklamowali grę na portalu wykop.pl. W efekcie w ciągu jednego dnia do gry dołączyło 200-250 graczy.
http://forum.terrath.com/f/7/336/ogloszenia/dlaczego-wersja-beta-i-co-jeszcze-bedzie-w-1-0#1822
http://www.wykop.pl/ramka/1552603/terrath-moja-pierwsza-gra-niezalezna/?sR=6457524d5251745156315579

Wcześniej odbył się konkurs, którego zwycięzcą został Gothdo.
http://forum.terrath.com/f/7/272/ogloszenia/konkurs-do-wygrania-2000-zlota

Wniosek nasuwa się jeden, gra nie jest jeszcze na tyle atrakcyjna, aby na stałe przyciągnąć graczy. Administracja jest tego świadoma, Zły Patryk napisał:
"Dopiero po tym wszystkim gra będzie gotowa na przyjęcie i zatrzymanie na dłuższy czas graczy i na tym etapie odpalimy kampanię reklamową. A do tego czasu niestety będzie to wyglądało tak jak teraz - mało graczy, mało rzeczy do robienia w grze. Ale za to później będzie lepiej ^^"
http://forum.terrath.com/f/7/471/ogloszenia/graficzna-zapowiedz-nowosci/3#3150

Podsumowując, niestety możemy tylko czekać :(
lvl 16
2013-10-14 06:19:31
@Hangover Ale widzisz, gra jest na tyle atrakcyjna by gracze z margonem się nią zainteresowali, chociażby spróbowali ze względu na to, że jest stworzona przez członków zespołu Garmory, może ujmę to w ten sposób:
Dołączyłem do tej gry niecałe 2 tygodnie temu, ale gdyby reklama tej gry nie widniała na margoextend którego nie odwiedzam (a kiedyś wgl. nie było tam reklamy) a wisiała na margonem, na pewno dołączyłbym do niej zaraz po tym jak została stworzona, bo jest fajna i wgl. A przez to, że na margonem nie było reklamy, nie byłem świadomy istnienia takiej gry i nie wiem jaka jest jej przeszłość, podobno były jakieś tam inne zasady tego skilla co ma Husaria i dało się doprowadzić gracza nawet do -100 jak to jeden gracz ujął, niestety nie wiem jak to było i zielonego pojęcia nie mam i nie miałem skąd dowiedzieć się o tej grze bo forów nie odwiedzam takich jak wykop.pl czy co to tam, jak siedzę na margonem to tylko na margonem i na interesujących mnie tematach (ilość tematów nie przekracza 10, z czego 80% jest z świata Helios którym obecnie się zajmuję pomimo, że już nie posiadam rangi SM, jednak dobrowolnie wykonuję obowiązki jakich się podjąłem po tym jak zostałem SM).
lvl 33
2013-10-14 08:38:22
@Wolvek
Tu masz rację, na Margonem nie ma jakiejś widocznej reklamy.
Ja o grze dowiedziałem się z gazetki Margozin, na początku lutego tego roku, a za reklamę na Margonem można uznać to:
http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=376361
Niestety, znajduje się w zbyt mało widocznym miejscu, bo do tego działu nie wszyscy zaglądają. Niektórzy to nawet nie korzystają z forum. Może po dodaniu turniejów itp. na stronie głównej pojawi się jakaś bardziej widoczna informacja.

A co do stratowania - kiedyś stratowanie sumowało się na kartach, czyli jeśli pod victoriusa z 9pkt. ataku dałbyś do obrony 4 motłochy, to otrzymałbyś 32pkt. obrażeń (dziś w takiej sytuacji otrzymasz 8pkt.) Z powodu potęgi stratowania rumak początkowo kosztował 8 en. i nie dodawał ataku. Potem zmniejszono jego koszt do 5en. i dodano +1 do ataku. Po osłabieniu stratowania, wraz z bonusem poszedł na samo dno :(
http://forum.terrath.com/f/12/288/kosz/stratowanie#1459
http://forum.terrath.com/f/7/259/ogloszenia/zmiany-w-kartach
lvl 16
2013-10-14 13:26:42
Skoro gra już ma 7 miesięcy a mimo to jest w wersji beta dość dobrej to dlaczego nie ogłosimy tego już właśnie w tym "Bardziej widocznym miejscu"? Zanim wyjdziemy z bety to minie jeszcze "iks czasu" a nam tu brakuje rozrywki, ludzie zaczną grać jak to się pojawi w widocznym miejscu i lepiej żeby zaczęli Już! Teraz! Natychmiast! Bo expienie na trenerze to jak codzienne zamiatanie ulic, nudne i do kitu.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała