lvl 6
2013-06-13 09:11:25
Taki news informacyjny, ponieważ pojawia się sporo niedomówień, wątpliwości i narzekania na rzeczy, które są winą wczesnej wersji beta, a zostaną wyeliminowane przy uruchomieniu wersji 1.0. Jej start planujemy jakoś na jesień 2013 roku.
Karty - ilość, umiejętności, kombinacje
Nie ma co ukrywać, że obecne karty w Terrath nie pozwalają na super kombinacje, wybitne taktyki, jak w innych grach karcianych. Wynika to jednak z obecnych ograniczeń silnika, ilości kart, nie braku pomysłu. Wraz z kolejnymi dodatkami będą pojawiały się nowe mechaniki, dziesiątki nowych kart i właśnie w okolicach wersji 1.0 powinniśmy ujrzeć mechanikę, która pozwoli na świetne taktyki i bardzo interesującą rozgrywkę.
Co dojdzie?
Dojdą nowe umiejętności kart, sposoby płacenia za wystawienie karty (poświęcenie innych, wystawienie innych, zabranie sobie życia, wyrzucenie kart z ręki), ingerencja w mechanikę ataku i bloku (wymuszanie ataku/bloku, zakazywanie) i wiele innych rzeczy, na dziesiątkach nowych kart.
Będzie możliwe ustawianie kart cech/modyfikatorów. Są to 3 karty, które widzicie pod swoim portretem w oknie gry. Będa one modyfikowały bazową rozgrywkę - typu będziesz posiadał więcej HP, zasobów na starcie. Twoje jednostki XXX będą miały lepsze statystyki i tego typu rzeczy. Karty będą do zdobycia za achievementy i tym podobne rzeczy, nie do kupienia w sklepie.
Tryby gry
Dojdą turnieje, rozgrywane na różnych zasadach i różnych przedziałach unikalności kart (turniej samych zwykłych, unikalnych, rzadkich). W turniejach będzie grać się w drabince turniejowej, do kilku zwycięstw, a zwycięzca finału zgarnia atrakcyjne nagrody.
Dojdzie cratfing kart - tworzenie ze kilku starych jednej nowej, lepszej z innymi statystykami, będącymi połączeniem zalet kart użytych do craftingu.
Zostanie dodane wiele rzeczy, które ułatwią i uprzyjemnią rozgrywkę: lista przyjaciół, poczta w grze, nowe achievementy, możliwość obejrzenia/pokazania powtórki walki i wiele wiele innych. Dodane zostaną nagrody za achievementy, bonusy za codzienne logowanie i wykonywanie wyzwań.
Mało graczy
Wiele problemów wynika z małej liczby graczy. W grach multiplayer znalezienie wielu przeciwników jest bardzo ważne ;) Wtedy jest lepsza rywalizacja, jest z kim się ścigać, walczyć. Obecnie nie ma dużych problemów ze znalezieniem kogoś do gry, ale nadal nie jest to liczba, która mogłaby zadowolić. Ze swojej strony staramy się reklamować, prosimy też Was, byście powiadamiali swoich znajomych i pisali o nas we wszystkich miejscach, w których to możliwe. Myślę, że sensowna rozgrywka, turnieje itd. będą możliwe przy ponad 100 online.
Więc dlaczego teraz tego nie ma?
Ponieważ wszystko wymaga czasu i nie jest takie proste :) Gra została wypuszczona w takiej wersji, by obecni gracze mogli nam pomóc, testując ją. Gra jest absolutnie grywalna, nie ma wielu błędów, rozgrywka nie jest utrudniona, jednak nie jest to jeszcze tak przyjemna rozgrywka, pełna emocji, taktyki, taka jak byśmy chcieli. Aczkolwiek im bliżej wersji 1.0, a także późniejszych, tym będzie lepiej.
Dziękujemy wszystkim za cierpliwość, za regularną grę. Dziękujemy za każdą dokonaną płatność, gdyż pomaga ona rozwijać grę. Dziękujemy i prosimy, byście zostali z nami i wspólnie stworzymy Terrath!
#Edytowany (2013-06-13 09:21:51) przez Eigen
Karty - ilość, umiejętności, kombinacje
Nie ma co ukrywać, że obecne karty w Terrath nie pozwalają na super kombinacje, wybitne taktyki, jak w innych grach karcianych. Wynika to jednak z obecnych ograniczeń silnika, ilości kart, nie braku pomysłu. Wraz z kolejnymi dodatkami będą pojawiały się nowe mechaniki, dziesiątki nowych kart i właśnie w okolicach wersji 1.0 powinniśmy ujrzeć mechanikę, która pozwoli na świetne taktyki i bardzo interesującą rozgrywkę.
Co dojdzie?
Dojdą nowe umiejętności kart, sposoby płacenia za wystawienie karty (poświęcenie innych, wystawienie innych, zabranie sobie życia, wyrzucenie kart z ręki), ingerencja w mechanikę ataku i bloku (wymuszanie ataku/bloku, zakazywanie) i wiele innych rzeczy, na dziesiątkach nowych kart.
Będzie możliwe ustawianie kart cech/modyfikatorów. Są to 3 karty, które widzicie pod swoim portretem w oknie gry. Będa one modyfikowały bazową rozgrywkę - typu będziesz posiadał więcej HP, zasobów na starcie. Twoje jednostki XXX będą miały lepsze statystyki i tego typu rzeczy. Karty będą do zdobycia za achievementy i tym podobne rzeczy, nie do kupienia w sklepie.
Tryby gry
Dojdą turnieje, rozgrywane na różnych zasadach i różnych przedziałach unikalności kart (turniej samych zwykłych, unikalnych, rzadkich). W turniejach będzie grać się w drabince turniejowej, do kilku zwycięstw, a zwycięzca finału zgarnia atrakcyjne nagrody.
Dojdzie cratfing kart - tworzenie ze kilku starych jednej nowej, lepszej z innymi statystykami, będącymi połączeniem zalet kart użytych do craftingu.
Zostanie dodane wiele rzeczy, które ułatwią i uprzyjemnią rozgrywkę: lista przyjaciół, poczta w grze, nowe achievementy, możliwość obejrzenia/pokazania powtórki walki i wiele wiele innych. Dodane zostaną nagrody za achievementy, bonusy za codzienne logowanie i wykonywanie wyzwań.
Mało graczy
Wiele problemów wynika z małej liczby graczy. W grach multiplayer znalezienie wielu przeciwników jest bardzo ważne ;) Wtedy jest lepsza rywalizacja, jest z kim się ścigać, walczyć. Obecnie nie ma dużych problemów ze znalezieniem kogoś do gry, ale nadal nie jest to liczba, która mogłaby zadowolić. Ze swojej strony staramy się reklamować, prosimy też Was, byście powiadamiali swoich znajomych i pisali o nas we wszystkich miejscach, w których to możliwe. Myślę, że sensowna rozgrywka, turnieje itd. będą możliwe przy ponad 100 online.
Więc dlaczego teraz tego nie ma?
Ponieważ wszystko wymaga czasu i nie jest takie proste :) Gra została wypuszczona w takiej wersji, by obecni gracze mogli nam pomóc, testując ją. Gra jest absolutnie grywalna, nie ma wielu błędów, rozgrywka nie jest utrudniona, jednak nie jest to jeszcze tak przyjemna rozgrywka, pełna emocji, taktyki, taka jak byśmy chcieli. Aczkolwiek im bliżej wersji 1.0, a także późniejszych, tym będzie lepiej.
Dziękujemy wszystkim za cierpliwość, za regularną grę. Dziękujemy za każdą dokonaną płatność, gdyż pomaga ona rozwijać grę. Dziękujemy i prosimy, byście zostali z nami i wspólnie stworzymy Terrath!
#Edytowany (2013-06-13 09:21:51) przez Eigen