Ogłoszenia > Zmiany w kartach

lvl 6
2013-04-14 21:01:47
Temat specjalnie w ogłoszeniach, by nie zginął. Możecie tu dyskutować, jednak co zmianę wszystkie posty zostaną usunięte, ale komentujcie to co dotyczy aktualnej zmiany.

Zasady są takie - my ogłaszamy zmiany w kartach, na podstawie Waszych zgłoszeń, logów walk i tym podobnych, Wy komentujecie. Zmiany są wprowadzane jakoś po tygodniu od daty opublikowania danego posta.

Pierwsza porcja zmian:
1) Rumak -> zmniejszony koszt do 5, dodane +1 ataku (lub czegoś innego, zobaczymy)
2) Dawni bohaterowie -> zmniejszony koszt do 6, zwiększenie Ominięcia tarczy do 4
3) Umiejętność sir Godryka -> koszt użycia zwiększony do 4
4) Zestaw naprawczy -> koszt zmniejszony do 2
5) Śmierć -> koszt karty zwiększony do 5
6) Wiedźma -> umiejętność zadaje obrażenia tylko wrogim kartom, ale zwiększona do 2dmg, koszt karty zwiększony do 4
7) Wielki Ikwizytor -> tarcza zmniejszona do 4

Zmiany zostaną wprowadzone w piątek, 19.04.

Tak jak widzimy, część kart została wzmocniona, część osłabiona, w części zmieniły się zasady. To jeszcze nie jest ostateczna wersja, wciąż trwają symulacje, jednak taką wersję poddajemy pod Waszą dyskusję.

Tylko proszę merytorycznie, a nie na zasadzie: "wzmocnijcie to, bo mam to i jest to za słabe". Mamy sporo danych, nie bierzemy informacji z kosmosu, tylko z opinii wielu ludzi, logów walk, układów Waszych talii, użycia konkretnej karty itp.
#Edytowany (2013-06-13 08:55:38) przez Eigen
lvl 10
2013-04-15 17:27:40
Rumak - good job,ale uważam iż to wciąż za mało. Powinien mieć tak 6-7 energii i +2 atak + stratowanie.
Dawni Bohaterowie - Jest ok.
Sir Godryk - Bardzo dobra zmiana,ale obawiam się iż niewystarczająca. W dalszych fazach gry,gdzie mamy 2 karty w eq,wszystko wyłożone to i tak można tym spamować.
Zestaw naprawczy - a ktoś tego wogóle używa?
Śmierć - Słaba opcja. Tak karta jest zrobiona po to,by albo urżnąć kogoś wkurzającego,albo do obrony kiedy mamy 4E, i nie mamy się czym bronić przeciw wojakowi wroga. Podnosząc ten koszt,zostanie nam sama karta która służy do upitalania przeciwnika i trzeba się bedzie poważnie zastanowić nad dezintegracją.
Wiedźma - posiadanie 4 wiedźm w talii właśnie stało się obowiązkowe.
Wielki inkwizytor - jest ok,i tak jest rzadki.
lvl 10
2013-04-15 17:28:36
Jednocześnie,wiem iż zalezy wam na zarobku ale zdobycie paczek jest bardzo trudne jeśli ktoś nie pakuje złotówek. Proponuje to co pisałem wcześniej - jakieś kody 2,3 razy na dzień na forum,czacie w grze,FB. Dziękuje.
lvl 10
2013-04-15 18:06:54
Nie podoba mi się zmiana śmierci. Wiedźma okey. Rumak zmniejszony do 5 ale nie dodawać nic. Sir Godryk mi się nie podobał powinien być taki jaki jest. Ktoś atakuje nas 10 kartami my mamy 5 w tym godyka zostaje nam na ręce 3 energii i po to to jest by móc się dobrze obronić. Ale skoro osłabicie goryka i polepszacie rumaka to ja żądam ulepszenia mortinusa o 1 hp i 1 tarcze. Ktoś nam walnie śmierć i taka karta jak mortinus idzie sobie papa. To jest karta legendarna! Jej się nie powinno dwoma ruchami zbić.
lvl 22
2013-04-15 18:21:37
Ty płaczesz wciąż o polepszenie rumaka... To była najsłabsza karta lega, przydało się to jej. ;x

A co Ci da ten morti, jak ktoś da wybuch lub skill maga i śmierć i i tak po nim?
lvl 10
2013-04-15 19:04:50
Ale na pewno nikt nie zabije go 1 ruchem. Zawsze będzie musiał zużyć i smierć i wybuch.
A to że ty płaczesz o rumaka bo go masz. Ja mam mortinusa i będę się starał o polepszenie go.
#Edytowany (2013-04-15 19:05:19) przez Tamlaer
lvl 12
2013-04-15 19:34:00
Co do Mortiego zgadzam sie z przedmowca, jest za slaby jak n karte legendarna. To glupota zeby na Godryka potrzeba 3 kart do ubicia (zaraz po wystawieniu na stol) a mortiego mozna zabic jedna karta. To i to jest karta legendarna wiectez bym prosil o dodanie mu 1hp wiecej.

Pozdrawiam
lvl 22
2013-04-15 19:41:55
Tamlaer mam mortiego i 2 rumaki. :) Wiem lepiej o rumakach na pewno, a morti jest dla mnie dobry. Wystawiam go głównie wtedy, jak na stole jest palek. I wgl czy ja napisałem, żeby go nie ulepszać? Jestem za ulepszeniem, napisałem, że i tak da się go dednąć. ;x
lvl 20
2013-04-15 19:46:47
Zauwazcie, ze Morti jest latwy do ubicia jesli da sie go do obrony - w ataku dziala firststrike i wyposazony morti ma spora szanse oneshotnac wroga karte.
lvl 22
2013-04-15 19:48:04
Nytalith, my tu bardziej gadamy o czarach i Um maga/wiedźmy. ;p
lvl 6
2013-04-15 19:53:27
No właśnie nie wiem czy nie są za mocne :P Znaczy chodziło o to, żeby dać wiedźmie coś w zamian, za atak na dowódcę, ale żeby nie było to samo co mag, ale może wyszło za mocne. Większy koszt, mniej HP, coś trzeba na nią poradzić ;)
lvl 33
2013-04-15 20:31:35
1 Rumak: Zmiana dobra, ale po co jeszcze +1 do ataku? Karta była dobra już wcześniej, jednak kosztowała za dużo. Jeśli konik koniecznie musi mieć to +1, to powinien kosztować 6 energi.
2 Dawni bohaterowie: Zmiana dobra w 100%, nic dodać nic ująć.
3 Sir Godryk: Tak jak w przypadku Dawnych Bohaterów, nie mam zastrzeżeń
4 Zestaw naprawczy: Zmiana dobra, ale niewystarczająca, bo na co używać tą kartę? Opłacalna jest tylko na Inkwizytora, ewentualnie w niektórych przypadkach na paladyna, lub Godryka. Może w nowych kartach znajdzie się coś czemu opłacalne bedzie naprawianie tarczy :)
5 Śmierć: Podniesienie kosztu do 5 energi jest według mnie dobrym posunięciem z dwóch powodów. Po pierwsze w końcu trzeba będzie trochę się namęczyć, pokombinować aby rozwalić Paladyna/Godryka (Godtyka i tak się dało tylko poprzez kombinację, lecz teraz trzeba kombinować mocniej ;)), ale oczywiśce nadal istnieje szansa że będziemy mogli użyć śmierci zanim skończy się oczekiwanie Paladyna. Wciąż możemy bezproblemowo zabijać np. Victoriusa, czy Mortinusa, więc tragedi nie ma :D Po drugie, kart za 4 energi jest za dużo, w czasie gdy 5 energi kosztuje tylko Słoń bojowy. Śmierć powinna lekko przytkać powstałą dziurę.
6 Wiedźma: Tutaj trochę nie rozumiem tej zmiany. Wiedźma i tak padała pod wybuchem, a zadawanie 1 pkt obrażeń w dowódcę było co racja kłopotliwe, lecz według mnie wystarczyło tylko zmienić koszt skila do 4 energi. Obawiam się że zmiana odbije się na Inkwizytorach, obym się mylił. Z drugiej strony przyda się, do obniżania tarczy/życia, i używania wybuchu/śmierci.
7 Wielki Ikwizytor: Obniżenie 1pkt tarczy nie jest niczym szczególnym, Zastanawiam się tylko czy jednostka która kosztuje 8 energi, na którą trzeba czekać 4 tury, nie podzieli losu rumaka, gdyż wiedźma wydaje mi się teraz bardziej opłacalna. Osobiście nie używam Inkwizytora dlatego że jest za drogi, a mając go w tali, żadko z niego korzystałem.

2013-04-18 15:04:31
Co do wiedźmy, to może zastąpić te 2 pkt obrażeń na przykład 1 pkt obrażeń i 1 lub 2 niszczenia tarczy? Za 3 energi to jednak trochę za mocny skill.
lvl 12
2013-04-18 15:28:24
Zmiana śmierci mi się nie podoba za 4en było w sam raz.
Wiedźma niszcząca 2hp będzie zbyt mocna, jak wyżej proponowano niszczenie 1hp, 1tarczy było by ok.
lvl 33
2013-04-18 15:54:37
Ewentualnie, zamiast proponowanych zmian można dać wiedźmie mozliwość atakowania samego dowódcy, bez możliwości atakowania jednostek. Wtedy trzebaby było trochę pogłówkować, wybrać maga atakującego tylko jednostki, czy wiedźmę atakującą tylko dowódcę.
lvl 6
2013-04-19 21:06:57
Ok, dziękujemy za komentarze. Z racji ich liczby i konstruktywności musimy przemyśleć jeszcze rzeczy, o których piszecie np. Wiedźmę. Dlatego zmiany wejdą w weekend, a nie dziś. Gdy zostanie to zrobione, pojawi się tu oczywiście mój post :)

Dziękujemy wszystkim za zabranie głosu.
lvl 6
2013-04-21 21:14:40
Wprowadzone zmiany:

1) Rumak -> zmniejszony koszt do 5, dodane +1 ataku - zobaczymy po tygodniu, dwóch testów, najwyżej coś się zmieni
2) Dawni bohaterowie -> zmniejszony koszt do 6, zwiększenie Ominięcia tarczy do 4
3) Umiejętność sir Godryka -> koszt użycia zwiększony do 4
4) Zestaw naprawczy -> koszt zmniejszony do 2
5) Śmierć -> koszt karty zwiększony do 5
6) Wiedźma -> umiejętność zadaje obrażenia tylko wrogim kartom, ale zwiększona do 2dmg, koszt karty zwiększony do 4, koszt umiejętności zwiększony do 4, HP zmniejszone do 1
7) Wielki Ikwizytor -> tarcza zmniejszona do 4

Wszystkie zmiany zostały wprowadzone, testujcie, grajcie. Za tydzień zobaczymy logi i najwyżej coś jeszcze się zmieni.
2013-04-22 12:01:17
http://terrath.com/game/karty
Tu się przyda aktualizacja
lvl 6
2013-04-22 13:25:28
Tak, zaktualizujemy, jednak na razie jest jakiś problem techniczny z tym :) Ale dzięki za zwrócenie uwagi.
lvl 14
2013-04-22 14:56:24
6) Wiedźma -> umiejętność zadaje obrażenia tylko wrogim kartom, ale zwiększona do 2dmg, koszt karty zwiększony do 4, koszt umiejętności zwiększony do 4, HP zmniejszone do 1

Ta zmiana dość komplikuje opłacalność Wiedźmy w talii. Oczekiwanie jest długie, koszt jest większy niż u Maga, koszt umiejętności większy niż u Maga, życie mniejsze od Maga. 2 obrażeń z umiejętności nie dadzą dużo, jeśli Mag może takową Wiedźmę zdmuchnąć w mgnieniu oka. Według mnie, to nieco w złą stronę poszło.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała