lvl 33
2015-05-11 10:39:14
20 zasobów
1 Felczer
1 rozbłysk
1 Tarczownik
3 słonie bojowe
1 płonący miecz
1 wybuch
2 Paladynów
1 Gwardia Królewska
1 Ciężka jazda
1 Kat
1 Szybka ręka
2 Muszkiety
1 Victorius
1 Dawni bohaterowie
2 Wielkich Inkwizytorów
3 Zbrojnych Kultystów
2 Łuczników (tych z 3 ataku, 3 hp)
1 Ściana mieczy
1 Pegaz
1 Kleryczka
Wskazówki:
- Nie dodawaj żadnej karty z 2hp, komputer od razu zbije Ci ją Okultystą.
- Jednostki zwykłe oraz kata możesz spokojnie stracić, czyli jeśli komputer zaatakuje Cię na przykład Nekromantą, to ty podstawiasz jedną z nich do obrony.
- Używaj Felczera i Tarczownika w obronie.
- Mrocznego Rycerza najlepiej bronić słoniem.
- Legendę najfajniej broni się kleryczką, zbijając mu 2 ataku zostaje mu 3 ataku, a to banalnie wybronić. Inna możliwość to aktywny Palek na stole i słoń z 6hp, lub tarcza z tarczownika nałożona na słonia za 2en.
- Pod żadnym pozorem nie możesz stracić Paladyna, czy słonia.
- Błogosławieństwo jest beznadziejne na tę misję, dlatego nie dałem go do Talii.
- Nie bój się wampiryzmu. To bardzo słaby bonus, komputer może nim sobie nabić nawet 100hp, ale nie będzie miało to wpływu na walkę.
- Atakuj dopiero gdy będziesz miał więcej kart niż komputer, a na stole nie będzie legendy. Atakując atakuj wszystkim co masz aktywne.
Na 7 walk rozegranych tą talią wygrałem 6, a przegrałem 1.
#Edytowany (2015-05-11 10:39:43) przez Hangover
1 Felczer
1 rozbłysk
1 Tarczownik
3 słonie bojowe
1 płonący miecz
1 wybuch
2 Paladynów
1 Gwardia Królewska
1 Ciężka jazda
1 Kat
1 Szybka ręka
2 Muszkiety
1 Victorius
1 Dawni bohaterowie
2 Wielkich Inkwizytorów
3 Zbrojnych Kultystów
2 Łuczników (tych z 3 ataku, 3 hp)
1 Ściana mieczy
1 Pegaz
1 Kleryczka
Wskazówki:
- Nie dodawaj żadnej karty z 2hp, komputer od razu zbije Ci ją Okultystą.
- Jednostki zwykłe oraz kata możesz spokojnie stracić, czyli jeśli komputer zaatakuje Cię na przykład Nekromantą, to ty podstawiasz jedną z nich do obrony.
- Używaj Felczera i Tarczownika w obronie.
- Mrocznego Rycerza najlepiej bronić słoniem.
- Legendę najfajniej broni się kleryczką, zbijając mu 2 ataku zostaje mu 3 ataku, a to banalnie wybronić. Inna możliwość to aktywny Palek na stole i słoń z 6hp, lub tarcza z tarczownika nałożona na słonia za 2en.
- Pod żadnym pozorem nie możesz stracić Paladyna, czy słonia.
- Błogosławieństwo jest beznadziejne na tę misję, dlatego nie dałem go do Talii.
- Nie bój się wampiryzmu. To bardzo słaby bonus, komputer może nim sobie nabić nawet 100hp, ale nie będzie miało to wpływu na walkę.
- Atakuj dopiero gdy będziesz miał więcej kart niż komputer, a na stole nie będzie legendy. Atakując atakuj wszystkim co masz aktywne.
Na 7 walk rozegranych tą talią wygrałem 6, a przegrałem 1.
#Edytowany (2015-05-11 10:39:43) przez Hangover