Pomoc > Wszyscy pomagają wszystkim nr. 1

lvl 33
2015-05-11 10:39:14
20 zasobów
1 Felczer
1 rozbłysk
1 Tarczownik
3 słonie bojowe
1 płonący miecz
1 wybuch
2 Paladynów
1 Gwardia Królewska
1 Ciężka jazda
1 Kat
1 Szybka ręka
2 Muszkiety
1 Victorius
1 Dawni bohaterowie
2 Wielkich Inkwizytorów
3 Zbrojnych Kultystów
2 Łuczników (tych z 3 ataku, 3 hp)
1 Ściana mieczy
1 Pegaz
1 Kleryczka

Wskazówki:
- Nie dodawaj żadnej karty z 2hp, komputer od razu zbije Ci ją Okultystą.
- Jednostki zwykłe oraz kata możesz spokojnie stracić, czyli jeśli komputer zaatakuje Cię na przykład Nekromantą, to ty podstawiasz jedną z nich do obrony.
- Używaj Felczera i Tarczownika w obronie.
- Mrocznego Rycerza najlepiej bronić słoniem.
- Legendę najfajniej broni się kleryczką, zbijając mu 2 ataku zostaje mu 3 ataku, a to banalnie wybronić. Inna możliwość to aktywny Palek na stole i słoń z 6hp, lub tarcza z tarczownika nałożona na słonia za 2en.
- Pod żadnym pozorem nie możesz stracić Paladyna, czy słonia.
- Błogosławieństwo jest beznadziejne na tę misję, dlatego nie dałem go do Talii.
- Nie bój się wampiryzmu. To bardzo słaby bonus, komputer może nim sobie nabić nawet 100hp, ale nie będzie miało to wpływu na walkę.
- Atakuj dopiero gdy będziesz miał więcej kart niż komputer, a na stole nie będzie legendy. Atakując atakuj wszystkim co masz aktywne.

Na 7 walk rozegranych tą talią wygrałem 6, a przegrałem 1.



#Edytowany (2015-05-11 10:39:43) przez Hangover
lvl 33
2015-05-16 12:48:12
2 tarczowników
1 Mityczny obrońca
18 zasobów
4 Magów
1 Felczer
3 Słonie bojowe
1 Płonący miecz
2 wybuchy
2 Paladynów
1 Gwardia Królewska
2 Ciężkie jazdy
1 rozbrojenie
1 szybka ręka
1 dezintegracja
2 zatrute ostrza
1 pomieszanie
1 płonący wir
1 trujący deszcz
1 rycerz śmierci
1 czarne ostrze
1 gryfi jeździec
1 Anioł sprawiedliwości
1 pegaz
1 mściciel
1 błogosławieństwo
1 męczennik
lvl 33
2015-05-17 14:06:44
21 zasobów
3 felczerów
3 Słonie bojowe
4 płonące miecze
3 wybuchy
2 Paladynów
2 Gwardie Królewskie
1 Ciężka Jazda
2 Husarie
4 Szybkie ręki
2 Dezintegracje
2 Victroiusów
1 Mortinus
1 Płonący wir
2 zatrute deszcze
2 Mrocznych Panów
1 Boski Obrońca
4 Wieloskrzydłe

Masz kilka możliwości na wygranie walki:
- Staraj się czekać do 11 en. Wówczas możesz użyć kombinacji wir + deszcz, a następnie zaatakować wszystkimi kartami.
- Używaj wieloskrzydłych, zabezpieczą twój atak i pomogą w obronie.
- Używaj pierwszego uderzenia (możesz je zabezpieczać wieloskrzydłą).
lvl 1
2015-05-22 17:53:27
potrzebuje pomocy
lvl 12
2015-05-23 09:29:10
Więc mów co jest :D
lvl 33
2015-05-26 06:38:59
20 zasobów
4 magów
1 felczer
4 słonie bojowe
1 płonący miecz
3 wybuchy
2 paladynów
1 gwardia królewska
2 ciężkie jazdy
1 panika
1 szybka ręka
1 dezintegracja
2 zatrute ostrza
2 pomieszania
1 wielki inkwizytor
1 łowczy mortinus
1 płonący wir
2 zatrute deszcze
1 czarne ostrze
1 boski obrońca
1 mityczny obrońca
1 gryfi jeździec
1 ściana mieczy
1 mściciel
1 rozbłysk
1 błogosławieństwo
2 rozbrojenia

Jeśli coś Ci się nie spodoba, to proponuję abyś to wymienił na tarczownika.
Rozegrałem tą talią jedną ciekawą walkę - przeciwnik miał trzech aktywnych Paladynów a ja dzięki pomieszaniom i panice dezaktywowałem ich aurę i zjechałem większość kart połączeniem wir+ deszcz. Według mnie powinieneś trzymać pomieszania na Paladynów, ponieważ masz tylko jedną panikę i żadnych śmierci.
lvl 33
2015-05-30 18:58:29
16 zasobów
2 Rycerzy Gotyckich
3 Magów
1 Felczer
1 Słoń Bojowy
1 Płonący miecz
1 Paladyn
1 Gwardia Królewska
1 Ciężka Jazda
1 Kat
1 Rozbrojenie
1 Wilcze Doły
1 Dezintegracja
2 Muszkiety
1 Wściekły Rój
1 Ognisty Golem
1 Anioł Sprawiedliwości
1 Ściana Mieczy
1 Duch Chciwości
lvl 33
2015-06-02 12:20:11
15 zasobów
2 Rycerzy Gotyckich
2 Magów
1 Felczer
1 Słoń Bojowy
1 Płonący miecz
1 Paladyn
1 Wybuch
1 Gwardia Królewska
1 Wilcze doły
2 Muszkiety
1 Wielki Inkwizytor
1 Trujący deszcz
1 Trupojad
1 Cień
1 Boski obrońca
1 Gryf
1 Hołd
1 Anioł stróż
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała