Propozycje > Nowy przedział lvlowy

lvl 19
2014-01-13 16:49:25
Z tego co widzę gra ma już trochę czasu, niektórzy gracze mają już bardzo duży lvl i myślę, że powinien powstać nowy przedział lvlowy w pvp. Wiadomo, że ilość online póki co nie powala, jednak parowanie graczy np. 30 lvl vs 10 lvl mija się z celem. Im dłużej będzie gra istniała, tym bardziej topowi gracze będą się oddalali od 9 lvlu i nierówności będą coraz większe. Aby kolejny przedział miał sens powinien on łapać więcej niż 2 lvle różnicy, ze względu na bazę graczy, czyli proponuję np. przedział 9-13, albo 9-14, coś w tym stylu.
lvl 43
2014-01-13 19:09:51
lvl 34
2014-01-13 19:51:46
Z mało jest graczy 9+. Popatrz na ranking.
#Edytowany (2014-01-13 19:51:59) przez Gothdo
lvl 13
2014-01-13 20:19:27
Myślisz że czemu się nie bije z graczami? Bo nie dosyć że słabe przedziały to tych graczy NIE MA ;c
lvl 19
2014-01-13 23:11:08
9+ to największy przedział graczy, i najłatwiej tu znaleźć przeciwnika, tyle, że ciężko o równego :) Generalnie gracz lvlu 9 czy 10 a 25+ to myślę dziesiątki tysięcy złota różnicy, czyli przepaść nie do przeskoczenia, która z każdym dniem będzie się tylko powiększać. Pozostaje albo kupić złoto albo zrezygnować z walk pvp i skupić się na farmieniu expa, co jest na tyle nudne że wielu zniechęci się do gry. Z jednej strony takie "zmuszenie" do kupowania złota ma tą zaletę, że być może twórcy nazbierają na jakąś reklamę i zwiększy to ilość graczy. Ale z drugiej strony może wielu z tych którzy już dotarli do 9 lvlu zostało by w grze na dłużej, gdyby nie musieli trafiać na tak mocno wykoxanych graczy, co pewnie wielu zniechęca.
lvl 13
2014-01-14 00:18:50
Pan wyżej ma rację, polać mu!
lvl 48
2014-01-14 15:47:14
Ten temat był przerabiany wielokrotnie. Losowanie ma zostać w przyszłości zmienione na system rankingowy.

Po za tym ta przewaga nie do przeskoczenia jest dla mnie śmiesznym argumentem. Przy 23 paczkach kart, "zbugowanych" skrzynkach i crafcie o jakiej ty przepaści piszesz?
#Edytowany (2014-01-14 15:47:48) przez Ramalian
lvl 34
2014-01-14 19:06:43
System rankingowy już jest. Najpierw sprawdza po levelu, a potem po rankingu.
lvl 19
2014-01-14 21:20:05
Wiecie, to tylko propozycja, nie widziałem wcześniej że była już odrzucana, więc jeśli się nie podoba no to trudno. Wg mnie to by pomogło grze i zwiększeniu online, ale to tylko moja opinia.
lvl 6
2014-01-15 10:51:48
Vautrin ma rację, z tym że w obecnej chwili nie da się nic zrobić, dopóki nie zostanie zwiększone online i będzie działał system ratingowy. Już pobieżnie tłumaczę, bo nie wszyscy wiedzą o co chodzi.

W momencie, gdy będzie oczekiwać na grę 6 graczy, Ty masz ranking 890 (zakładamy, że słabo Ci szło, przegrywałeś) trafisz na osobę która ma zbliżony poziom. Nie trafisz na oczekującą osobę, która ma rating 1450, ma super karty, taktykę, ciągle wygrywa. System dobierze Ci przciwnika, który gra na podobnym poziomie do Twojego.

Niestety, przy małym online by trzeba za dużo czekać, dlatego gra się z każdym, kto jest dostępny. Zauważ, że w PvP niewiele się traci. Tak, wiem, jest to frustrujące ciągle przegrywać, ale zawsze się można czegoś nauczyć.

Poza tym, nie wiem czy zwróciliście uwagę, ale jest coraz więcej online, zaczęło się promowanie gry, zbliża się wersja 1.0 i wtedy powinno być lepiej również z dobieraniem w pary.
lvl 30
2014-02-21 17:50:39
Jest już 90 kont na poziomie 12+, więc myślę, że można się zastanowić nad stworzeniem przedziału 9-11.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała