Propozycje > Nowe przedziały

lvl 13
2013-06-09 17:49:23
[Konto Usunięte]
#Edytowany (2021-12-31 17:04:14) przez Hitahirou
lvl 6
2013-06-09 18:08:14
Według mnie to sens to by miało gdyby grupa ludzi grających oscylowała w granicach przynajmniej 100. Teraz już jest problem, żeby znaleźć kogoś do grania o podobnym lvl. Oczywiście mnie tez denerwuje to, że z moim lvl spotykam większość 10+, no ale taki urok niszowej produkcji. Można wprowadzić, ale dla mnie byłoby lepszym pomysłem wprowadzenie pokoi z tymi przedziałami co piszesz. Jeżeli Ty mając 6 lvl, nie masz nikogo w pokoju 6-8, to możesz przejść do kolejnego, ale nie działa to w drugą stronę, czyli mająć 9-10 nie przejdziesz do 6-8.

editt// literówka
#Edytowany (2013-06-09 18:10:12) przez Timon
lvl 13
2013-06-09 23:01:07
No w sumie masz racje, ale od wejścia do 6 lvl to z 10 walk 9 było +11... słów szkoda
lvl 34
2013-06-10 10:31:13
No tak, to z kim ja mam grać?
Jak dla mnie na razie powinno być:
1 - 2
3 - 5
6 - 8
8+

@down no właśnie
#Edytowany (2013-06-10 10:40:27) przez Gothdo
lvl 33
2013-06-10 10:36:29
14+ ---> nowy
Przedział dla 6 osób? Na aktualną liczbę grających graczy wszyscy z topki poodchodziliby :(
lvl 13
2013-06-10 16:20:45
[Konto Usunięte]
#Edytowany (2021-12-31 17:04:35) przez Hitahirou
lvl 6
2013-06-10 16:36:07
Postaramy się zrobić jakoś inaczej przedziały - faktem jest, że obecnie jest za mało graczy by były częste, ale coś z tym może zrobimy.

Aha, tylko jedna uwaga - nie będzie tak cały czas, że będą się zmieniały przedziały wraz z progressem graczy. Gracz wyżej w rankingu nie ma lepszych statów/expowisk/itemków niż niższy. Co najwyżej więcej gra i ma więcej kart, ale każdy ma dostęp do takich samych. I o ile na niższych lvlach, powiedzmy tak do 10 można przedziałów zrobić więcej, tak potem każdy powinien być zdany na własne umiejętności raczej + trochę pograć, by mieć kasę na karty najlepsze.
lvl 13
2013-06-10 16:52:35
[Konto Usunięte]
#Edytowany (2021-12-31 17:04:43) przez Hitahirou
lvl 6
2013-06-10 17:35:06
Chodzi o to, że to nie jest jak w RPG, gdzie za każdy awans na lvl masz +5 do siły albo lepsze potworki wypadają. Każdy ma taki sam sklep do dyspozycji, każdy ma takie samo szczęście w losowaniu - kwestia tego, że Ci co grają więcej, mają więcej złota i paczek. Ale tego nie zmienisz, zawsze jest tak, że ten kto poświęca więcej czasu na grę będzie lepszy.

W każdym razie, ta część która w pomyśle była zasadna zostanie wprowadzona - będą przedziały 1-2,3-5,6-8 i 9+. Jakoś niedługo to zostanie zrobione.
lvl 6
2013-06-10 17:41:42
W sumie to pierwszy lvl inwestując PLN, może spokojnie pokonać 20-30 lvl, jak i nawet 100... To akurat jest fajne, chociaż z drugiej strony po co lvl?
lvl 6
2013-06-10 19:27:38
W przyszłości wszystkie tego typu rzeczy będą po rankingu dobieranie, bo właśnie on świadczy o jakości grającego, a nie jego czasie wsadzonym. Lvl jest dodatkową rzeczą, są ludzie co lubią lvle, expić, po to on :)

Jednak na razie rankingi, z powodu małej liczby graczy, są nieatrakcyjne, źle działają wzory (bo za dużo przypadku, za duży rozrzut grających, nie można dobrać równych sobie) i dlatego wybieranie jest po lvlu, bo on jednak co nieco obrazuje.
lvl 6
2013-06-13 10:31:08
Nowy przedział 6-8 został dodany. Tak więc mamy 1-2,3-5,6-8,9+ - na razie i być może ostatecznie tyle, po 9lvlu każdy powinien mieć tyle sensownego złota, że nie będzie przegrywał ot tak, dlatego że mniej gra ;)
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała