Propozycje > Wir i coś tam, coś tam...

lvl 13
2013-06-28 15:40:46
A kto trafi na hangovera traci winstreak wygranych z graczem, bo bez wirów sam był bym w stanie go czasem rozwalić.
lvl 13
2013-06-29 01:11:00
Ja wiru nie posiadam i jakoś sobie radzę - raz czy dwa dostałem od przeciwnika dwa na raz i wniosek był jeden - koniec z bunkrowaniem się 20 jednostkami. Trzeba po prostu zmienić strategię, aby użycie wiru nie było zbyt opłacalne dla przeciwnika. Trzymasz na stole niewiele jednostek, atakujesz często, wtedy wir nie jest już taką dobrą kartą. Aktualnie rzadko kiedy gram więcej niż powiedzmy 50 - 60 tur, a jak rywal użyje wiru to przyjmuję go na klatę i gram dalej. Z jednym się zgodzę - powinien kosztować więcej en - myślę, że 8 byłoby optymalnym rozwiązaniem, wtedy każdy kto wystawia armię złożoną z tysiąca jednostek i nie chce atakować będzie mógł się liczyć, że w końcowej fazie potyczki jego motłoch będzie masakrowany jak lewaki przez korwina. Pozdrawiam.
lvl 33
2013-06-29 08:24:33
" A kto trafi na hangovera traci winstreak wygranych z graczem, bo bez wirów sam był bym w stanie go czasem rozwalić."
Każdy jest w stanie mnie rozwalić, Ajani wczoraj pokonał mnie trzy razy pod rząd :P
Wystarczy po prostu pokonać mnie, zanim dojdę do 6e. Gram samymi rzadkimi kartami, i pierwsze jednostki mam za 4e, żadna z nich nie pokona rycerza z płonącym mieczem. Gdy dojdę do 6e. dostaję mnóstwo kart, między innymi cztery dezintegracje i wtedy przeciwnik może mieć problem z przeprowadzeniem jakiegokolwiek ataku.
Wbiłem 82 walki na 100, gdy dobiję do 100 zmienię osiągnięcie, a problem z wirami skończy się i szybko nie wróci :D
lvl 13
2013-06-29 10:04:24
Aha, ale takie pytanie Hangover, jak zrobiłeś na swoim lvlu Pospolite ruszenie, przecież to same zwykłe, musiałbyś mieć nie wiem co :D
lvl 33
2013-06-29 12:01:06
Miałem same zwykłe karty :D
Powodem dla którego zacząłem się w to bawić była nuda w grze. To osiągnięcie obróciło przebieg walk o 180 stopni, jedna wygrana była okupiona dwoma, trzema lub więcej przegranymi. A sto walk w osiągnięciu wbiłem dzięki:
- determinacji - byłem w stanie przegrać wiele walk, aby wygrać niewiele. Da się to zauważyć w rankingu doświadczenia, stosunek wygranych walk do przegranych wynosi u mnie 56%. Przed osiągnięciem wynosił 73%
- Realnie rozłożonej talii - Wiedziałem że będę grał z graczami silniejszymi od siebie, dlatego stawiałem w talii na atak, obrona z kart zwykłych jest niestety za słaba :(
- Graczom - co niektórzy po prostu nie potrafią grać, przegrywali walki mając 2 Paladynów z aktywną aurą, rekordowy winstreak w zwykłej talii wynosił u mnie 4 :) Wygrywałem też dzięki ich uprzejmości, potrafili honorowo przegrać, bez kombinowania.
- Kombinowaniu - Niestety, dawniej przed poddaniem walk można było bronić się oddaniem walk. Przeciwnicy w tym osiągnięciu mogą jak chcą unikać straty rankingu, jednocześnie uniemożliwiając nam robienie osiągnięcia.
- Ostatnim czynnikiem był fakt, że chciałem być pierwszym graczem który zrobi to osiągnięcie :)
Na 100 wygranych walk około 25 było niezaliczonych z różnych powodów :(
Jeżeli uznamy że 1 walka = 2 porażki, to wtedy 25 pomnożone przez dwa da nam 50 walk, które zostały przegrane bezsensownie :(
Najgorszym dniem w osiągnięciu był pewien poniedziałek, przegrałem wtedy około 20 walk, a wygrałem tylko jedną, która na szczęście nie została poddana.
A oto część z wielu screenów które zachowałem z tamtego okresu, które pokazują jak jest traktowany gracz wykonujący to osiągnięcie:
http://zapodaj.net/bddd7a778e870.png.html
http://zapodaj.net/8976278689c6f.png.html
http://zapodaj.net/f740f07333e8a.png.html
http://zapodaj.net/188214e872297.png.html
http://zapodaj.net/00aec91df81c2.png.html
Co do ostatniego screena, przeciwnicy często chcieli wystawić wszystkie karty, dopiero potem zaatakować :( W pierwszym screenie gracz tłumaczy się na ten temat.
Aby tutaj nie spamować do dalszej dyskusji zapraszam do tego tematu:
http://forum.terrath.com/f/6/329/wyzal-sie/pospolite-ruszenie
lvl 5
2013-06-29 23:41:24
Potrzebujemy katy, która może zablokować rzucanie czaru. Teraz nie ma takiej możliwości. Zablokować, cofnąć, odbić lub odwrócić czar - zauważcie, że nawet nie ma takiego etapu w "łańcuchu akcji" -zaraz napisze o tym w propozycjach.
lvl 33
2013-06-30 09:36:19
" W planach są np. umiejętności całkowicie blokujące rzucanie czarów."
Wszystko jest w planach, gra się rozwija, możliwe że proponujesz to co już jest zaplanowane. Trzeba poczekać, z czasem braki powinny zniknąć :)
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała