Propozycje > Dyskusje o kartach

lvl 7
2013-06-25 16:15:24
@Erfan - upadły anioł faktycznie ssie. Obniżyć mu koszt chociaż o 1 / obniżyć oczekiwanie chociaż o 1 / dodać ze 2 punkty przebicia pancerza / dodać mu pancerz. W obecnym stanie jest kiepski, ba, napisałbym, że niegrywalny ale jednak mam go w talii z uwagi na brak alternatywy leczącej. Jeśli tylko trafie coś innego z wampiryzmem, to anioł robi papa.
lvl 11
2013-06-26 14:20:05
@klockilego Ja bym mu dodał panca ;x
lvl 33
2013-06-26 18:52:42
Porównajcie Upadłego Anioła, do jakiejkolwiek karty za 6e. każda karta z tym kosztem posiada 3pkt. tarczy, nawet Victorius, co ma 5pkt. ataku, czy Godryk, który ma 5hp. Wystarczy dodać 3pkt tarczy i będzie dobrze :)
lvl 7
2013-06-26 19:52:57
A ja bym wolał obniżyć mu koszt lub oczekiwanie o 2 punkty - dodanie pancerza zrobi z niego kolejną mocną potworę za 6ene - takich kart nie brakuje. Obniżenie kosztu lub oczekiwania zrobi z niego kartę dalej słabą (dotyk śmierci, wybuch, mag + wiedźma, śmierć) ale pasującą do bardziej agresywnych talii, coś, czego imho brakuje.
lvl 10
2013-06-26 20:13:02
Jednak jakieś punkty tarczy bym mu i też dał bo nie może karta rzadka ginąc od karty unikatowej czyli wybuchu.
lvl 31
2013-06-28 13:34:03
Właściwie, to karty z dni ciemności wydają mi się zupełnie niezbalansowane. Obok genialnych wirów i cyrografów, a także potężnych legend są ssące okultysta i upadły anioł. Poważnie, przez okultystę prawie chciałem rzucić tą grę, jak dla mnie to niegrywane karty na poziomach wyższych (8+?)
lvl 7
2013-06-28 14:18:12
No to właśnie balans jest - możesz trafić super wir / cyrograf, albo niegrywalnego okultystę / anioła. Waga stoi w równowadze i liczy się łut szczęścia. I ten dreszczyk emocji przy otwieraniu paczki ;)
lvl 13
2013-06-28 15:42:46
Heśu ,ja na szczęście okultysty nie trafiłem, ale bym chyba płakał...
Co do anioła - używam w talii, bo coś tam zrobi czy zablokuje, ale powinni mu się obniżyć to hp do 4 czy coś tam innego.
lvl 33
2013-06-29 14:55:22
Trochę z innej beczki:
Aura Godryka kosztuje 4e i dodaje każdej karcie 2pkt tarczy
Dusząca chmura zadaje 1 pkt. obrażeń wszystkim jednostkom kosztuje 4e
Trujący deszcz zabiera 1pkt hp. wszystkim jednostkom, kosztuje 5e.
Płonący Wir zabiera 2pkt hp. wszystkim jednostkom, kosztuje 6e.
Według mnie koszt duszącej chmury powinien zostać obniżony do 3e, ponieważ jest słabsza niż aura Godryka, a kosztuje tyle samo. A trujący deszcz? Czemu karta dwa razy słabsza niż wir jest tańsza tylko o 1e? Według mnie koszt wiru powinien zostać podwyższony do 8e.
lvl 13
2013-06-29 16:09:42
Co do wiru Hanga to się zgadzam.
lvl 16
2013-07-07 21:07:32
To ja teraz porusze tamat kart "wycofujących".

Czemu Panika kosztuje tyle samo co Pomieszanie. Rzadka Panika jest lepsza karta niż unikatowe pomieszanie a mimo to kosztuje tyle samo czyli 3 en;( koszt paniki powinien byc podniesiony do 5 moim zdaniem
lvl 33
2013-07-07 22:24:02
Panika to nie rzadka, panika to artefakt :D
Policzmy, co robi panika?
1 Wycofuje przeciwną kartę do ręki
2 Rozbraja wrogą kartę
3 Nakłada na wrogą kartę oczekiwanie (W przypadku króla potępionych 6 CD)
4 Naprawia przeciwnej karcie tarczę (bonus przeciw nam, ale to też bonus)
5 Klątwa - bonus z Margonem - przeciwnik musi poświęcić parę tur na wystawienie karty, jej uzbrojenie, i przeczekać oczekiwanie (nawet 6 tur)
Zsumujmy koszt tych bonusów:
Wycofanie 3en + rozbrojenie 3en + Oczekiwanie 3en + oczekiwanie 3en + naprawa tarczy 2en + klątwa nie wiem na ile można wycenić ;) = 15en.
Oczekiwanie liczyłem dwa razy, ponieważ jedno nakłada 3cd, a na króla wejdą dwa oczekiwania.
lvl 13
2013-07-08 06:51:49
No i oczywiście możesz dodać -1hp do all jeśli zpanikujesz paladyna, to liczysz jeszcze +3en za oczekiwanie :D
lvl 33
2013-07-08 08:40:26
Ja to liczyłem pod najbardziej opłacalną na panikę kartę - Króla potępionych.
A z Palem masz rację - jedyna obrona przed wirem leci za 3e. Jednostki prawie trzy razy droższe są przez nią poniewierane jak worek z ziemniakami.
Ogólnie ma powstać jakaś obrona przed czarami, więc może w przyszłości panika nie będzie tak opłacalna.
lvl 13
2013-07-08 15:42:55
Możliwe, wtedy pewnie złota nie będzie :P
A co do tego króla, mam go ale nie powala na 200%, wchodzi 6 tur za 7 ene, a to +1atk za 3en to nie zawsze się przydaje. Jak mówisz - podatny na czary :P
lvl 16
2013-07-08 19:54:14
Hang:

No własnie a kosztuje tyle co pomieszanie;( Powinno byc droższe minimum o 2 en
lvl 11
2013-07-18 20:51:02
Karta rozbrojenie: podnieść koszt o 1 albo nawet 2 en, ale w zamian niech całkowicie rozbraja: wszelkie bonusy od felczerów, tarczowników itd. Ew. przydałaby sie karta zbijająca takie bonusy.
#Edytowany (2013-07-18 20:51:35) przez sirek
lvl 33
2013-07-18 21:42:33
@sirek
Według mnie rozbrojenie nie potrzebuje zmian, a skille da się zniwelować:
Umiejętność felczera i Paladyna - Dotyk Śmierci
Umiejętność Tarczownika i Godryka - Ominięcie tarczy
Umiejętność Króla Potępionych - Dodanie Hp lub tarczy
Karta zbijająca umiejętności mogłaby się pojawić, lecz moim zdaniem nie jest niezbędna.
lvl 33
2013-10-13 13:18:34
Odświeżam
Co sądzicie o karcie cyrograf, czy według Was, nie jest trochę za droga?
lvl 14
2013-10-13 16:20:08
Jest droga?
Nigdy na to nie patrzyłem. Dla mnie 6 energii to nie duży koszt, bardziej dyskutowałbym nad jej przydatnością. Co z tego, że będziemy mieli 100 hp, jak przeciwnik rozbije nasze jednostki na stole. W sumie traktuję ją w kategoriach "tyłkochronu" na wypadek jakieś końcówki w nagłej śmierci :)
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała