Propozycje > Dyskusje o kartach

lvl 10
2013-06-17 21:12:28
Nie, nie, nie. Wtedy by bardzo osłabiło bo niektórzy gracze po to mają tych strategów.
lvl 33
2013-06-17 21:30:57
I po co byłby wtedy strateg? Chcecie dobre karty sprowadzić do poziomu rumaka? Akurat Strateg i Iluzjonista nie są ciężcy do rozwalenia :)
lvl 13
2013-06-17 22:23:52
Rumak najgorszy nie jest, ale moim zdaniem legą być nie powinien.
Stratega powinno się zostawić, nie dosyć że często pada 3 tury po wystawieniu, to swoim atakiem/hp się nie popisuje :P
lvl 33
2013-06-17 22:31:42
Na moim poziomie doświadczenia rumak to mniej niż dno. Dodaje napis, który nic nie daje. Z Victoriusa czasem stratowanie ledwo co wchodzi.
Ale żeby nie spamować, wydaje mi się, że upadłemu aniołowi powinien zostać dodany 1pkt tarczy. Jest o 2e droższy od Nekromaty, a ma prawie te same statystyki, i tak samo prosto pada pod wybuchem :(
lvl 7
2013-06-18 00:07:41
Hm a Bard? Może zamiast robić z niego gorszego Fleczera dać mu coś w stylu +1 atak dla wybranej jednostki do końca tury?
lvl 16
2013-06-18 20:26:30
To i ja wtrące coś od sb dotyczacego kart z wampiryzmem. Nie powinno byc tak że upadły anioł kosztuje 6en i jest gorszy od nerkomaty któy kosztuje 4en. Wampiryzm anioła działa tylko na nim podczas gdy nerkomata mozemy na kazda karte rzucić. Tak być raczej nie powinno
#Edytowany (2013-06-18 20:28:21) przez rEv
lvl 31
2013-06-18 21:55:27
I ja tutaj coś napiszę. Dziś kupiłem 3 paczkę z nowej serii. I co? Okultysta. <lol>
Ta karta to dla mnie jakiś ponury żart.. W ogóle nie przydatna na moim poziomie. Skill za 6 eny? O.o w cenie np. wiru? Zaraz padnę.. Jak dla mnie to bardziej karta unikatowa, niż rzadka. Jak dla mnie karta do modyfikacji, lub zmiany jakości, bo obecnie nie jest w żaden sposób użyteczna. Lepiej działa już wiedźma i Inkwizytorzy. Właściwie to 1000 wyrzucone w błoto, bo ten okultysta to mi się nawet do robienia osiągnięć nie przyda... Te karty przelały chyba czarę goryczy i muszę sobie spokojnie odpocząć od gry.


A i jeszcze jedno. Przy nowych jednostkach z dotykiem śmierci szczur wypada bardzo blado. Np. Nomad w zdaje się tej samej cenie, a ma znacznie lepsze staty. Proponowałbym zmniejszyć koszt, lub oczekiwanie szczura.
Pozdrawiam, Heś
lvl 13
2013-06-18 21:58:10
Oczekiwanie szczura w takim wypadku rzeczywiście powinno zostać zwiększone, gdyż już łatwiej o karty z DTouchem.
Co do okultysty - zgadzam się w pełni. Jedyny jego sens, to dodanie go do osiągnięcia "złote zwycięstwa" żeby sobie po prostu był. Chyba że ktoś ma 1 maga, 1 wiedźme i tyle... to może tego ostatecznie używać.
lvl 7
2013-06-19 01:55:24
@Heśu - a ja tam okultystę lubię bardzo:
+ Nie pada pod Wirem
+ Nie zdejmiesz go tak łatwo z maga czy wiedźmy
+ Można nim zblokować i zaatakować, podczas gdy inne "strzelacze" się do tego nie nadają. Czasem 3/3/0 to już coś, zwłaszcza, że wchodzi za jedyne 4 ene, a jak masz ene to i skill kosi.

Lubię go za jego wielofunkcyjność.

Oczywiście nie mam pojęcia jak to jest na 13lvl, będąc samemu na 5, niewykluczone, że masz rację. ;)
lvl 10
2013-06-19 14:31:49
a wyobraź sobie jak masz 4 inkwizytorów i 4 okultystów co włożysz?
lvl 7
2013-06-19 14:43:34
Wtedy włożę sobie na szyję medal.
A poważnie nie wiem - nie mam inkwizytora, musiałbym porobić testy. Na sucho wydaje mi się zdecydowanie zbyt drogi. Do tego koszt strzału za 8 energii - bez sensu, uważam, że na etapie gry kiedy mam dostępne 8 mana, zdjęcie jednostki mającej 2 w plecach nie robi różnicy, a skoro nie robi różnicy to...? Wole strzelić z okultysty i dobić magiem, na to (9en) może jeszcze będzie mnie stać. 11 zasobów na stole nie trafia się często, chyba, że spotkają się dwie talie z tendencją do przestojów i tworzenia sytuacji patowych - a ja tak nie lubię grać ;)
#Edytowany (2013-06-19 14:45:01) przez klockilego
lvl 10
2013-06-19 14:49:17
A właśnie dla 9+ inkwizytor to podstawa. Oczywiscie wkładasz 23 zasoby te idą piorunująco przez co masz ene na inkwizytora który jest o niebo lepszy. Zresztą zobaczysz jak wbijesz +9 jakie karty mają gracze. Tam nikt nie daje coś co ma 2 obrony bo to sensu nie ma. Woli zostać na początku zjechany do 5 później wampiryzm i porządne ataki i nie widać śladu. Więc nie wypowiadaj się że okultysta jest najlepszy bo taki nie jest. Według mnie to okultysta ssie chyba ze zmniejszą mu koszt skilla. Tyle z mojego punktu widzenia.
lvl 31
2013-06-19 15:49:03
klocki lego uwierz mi, że na moim poziomie dostaje się 2-3 wiry w turze i to, że okultysta przeżyje jeden nie ma znaczenia. Po drugie on blokuje? Dużo przeżyje? Nie rozśmieszaj mnie- wybuch, nie ma go. Byle jaka jazda czy husaria sprząta go jak chce, a skill inkwizytora zdaje się kosztuje 5 eny. To żenująca karta, prze którą obrzydła mi gra. Wchodzę teraz tylko na forum.
lvl 7
2013-06-19 16:00:15
Fakt - sprawdziłem. Koszt skilla Inkwizytora to 5, mój błąd i przyznaję, że w zaawansowanej grze nie ma nawet co porównywać tych 2 kart.
Dalej uważam jednak, że na moim poziomie (6), lepszy jest Okultysta, ponieważ gry kończą się zwykle w okolicach 7-8-9 energii. Zbyt wcześnie na inkwizytora.
Co będzie dalej - wypowiem się jak zobaczę ;) Być może w międzyczasie wejdą nowe karty promujące szybkie talie?
lvl 31
2013-06-19 16:09:24
cóż na moim poziomie wygląda to tak, że kiedy już możesz używać skilla okultysty, to wolisz wystawić paladyna, bo tymi 2 obrażeniami, to przeciwnika się połaskota co najwyżej. A kiedy już nie masz nic fajnego do wyłożenia na stół, to możesz już bić inkwizytorem. Więc ta karta to pośmiewisko mojej talii i już wolę mieć tam wiedźmę...
lvl 13
2013-06-20 18:35:50
Moim zdaniem okulatysta to była by dobra karta, ale zmienić mu że nie zabiera 2 DMG ale zabiera 2HP.
lvl 31
2013-06-23 22:01:15
Hit: W sumie ciekawa propozycja. Dobrze to wymyśliłeś, bo w obecnym stanie skill 2 obrażenia za 6 punktów to pomyłka, bo tak samo wydajny jest np. mag.
lvl 11
2013-06-25 15:19:58
Odpowie mi ktoś z administracji czy stanie się coś z upadłym aniołem?
lvl 34
2013-06-25 15:26:09
Morti nie jest przypadkiem za słaby?
lvl 33
2013-06-25 15:59:25
@Gothdo
Jak dla mnie, to każda legenda jest workiem treningowym dla paniki. A Mortiego nie mam więc się nie wypowiem :)
Mógłbyś napisać czemu tak sądzisz?
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała