Propozycje > Propozycje kart - temat zbiorczy

lvl 7
2013-07-12 07:52:51
Skróci coś takiego co by waliło w przeciwnika za tyle ile ma stworów wystawionych ;D
lvl 6
2013-07-18 18:16:42
Nazwa ---> Iluzja
Typ ---> Rzadka
Koszt ---> 5en
Efekt ---> Duplikuje wskazaną jednostkę, która posiadając wszystkie statystyki kopiowanego, rusza na pole bitwy. Czar działa 3tury od momentu użycia zaklęcia.

Nazwa ---> Zbrojmistrz
Typ ---> Radka
Koszt ---> 6en
Efekt ---> Poszerza możliwość posiadania ekwipunku wybranej jednostce, o jedno dodatkowe miejsce. Zaklęcie może być użyte jedynie raz, dla jednego oddziału.

Nazwa ---> Deszcz meteorów
Typ ---> Normalna
Koszt ---> 4en
Efekt ---> Trzy losowo wybrane jednostki wroga, otrzymują obrażenia równe 1.

Nazwa ---> Rozkład
Typ ---> Unikat
Koszt ---> 4en
Efekt ---> Wskazana jednostka wroga, ulega rozkładowi. Otrzymuje co turę obrażenia równe 1. Zabrane hp nie powraca do oddziału, zmniejszając jednocześnie punkty życia bazowe. Czas trwania = 4tury od momentu użycia zaklęcia.

Nazwa ---> Zwinna ręka
Typ ---> rzadka
Koszt ---> 4en
Efekt ---> Zasoby rywala ulegną zmniejszeniu o połowę. Rzucający czar, otrzyma w następnej turze (od momentu rzucenia zaklęcia) zabraną część zasobów przeciwnego dowódcy.

Nazwa ---> Błogosławieństwo
Typ ---> unikat
Koszt ---> 4en
Efekt ---> Wybrana jednostka, dożywotnie otrzymuje niewrażliwość na "Dotyk śmierci"

Starałem się przeczytać wszystko, niestety tylko starałem. Przeleciałem po nazwach i wybiórczo zapoznawał się z efektem. Jeżeli jednak, trafi się, że coś powtórzyłem, z góry przepraszam za dodatkową robotę. Jeszcze małe pytanko - mogę stawiać post pod postem ?
lvl 13
2013-07-18 22:24:30
Rzadka, ekwipunek
5en
"Zaczarowany miecz "
- Atak danej karty zwiększa się zależnie od ilości posiadanych zasobów
5-7 --> +3
8-->10 +4
11-->13 +5
14-->16 +6
17+ ---> +7

Przekombinowane, ale brakuje mi czegoś takiego co ostro zwiększy atak :P


Ekwipunek, legendarny
6en
"Sztylet Sachmet"
-Nie może być zdezintegrowany/rozbrojony.
Po zabraniu graczowi życia zadanego przez karte, jego życie jest kasowane o połowe, z zaokrągleniem na jego korzyść.

Przykłady:

1.Gracz przeciwny ma 16hp, zaatakuje słoń za 4, zostanie 12hp, i odejmując połowe zostanie 6.
2. Gracz przeciwny ma 6hp, zaatakuje wielki ink. za 5, zostanie 1hp, i odejmując połowe będzie 0,5 - ale zaokrągla się w góre czyli zostanie 1hp.
3. Jedzie Damnatan z podpiętym "sztyletem Sachmet" , a gracz przeciwny ma w ręce dezintegracje,rozbrojenie i panike. Wie, że dezintegracja i rozbrojenie nic nie robi, więc rzuca panike. Atak przechodzi za 0.



Ekwipunek, Legendarny
3en
1. "Zbroja zapomnianego mistrza", 2. "Kosa czystej śmierci"

1. Dodaje tyle tarczy ile posiadasz zasobów, nie może być zdezintgrowane i rozbrojone, tarcza regeneruje się +2 co ture.
2. Dodaje 1Atk i 1Hp za każdy posiadany zasób, nie może być zdezintegrowany i rozbrojony.

Umiejętności +:

Wieczny materiał: Ekwipunek nie może być zdezintegrowany/rozbrojony.

Czyli wsumie same nowe ekwipunki ;x
lvl 33
2013-07-31 13:20:14
Peleryna niewidka 5-6en
+3hp
Umiejętność - niewidzialność
Po użyciu karty jednostka na którą nakładamy pelerynę staje się niewidzialna dla przeciwnika. Nie można się obronić przed jej atakiem, nie można użyć na nią czarów (z kilkoma wyjątkami).
Bonus peleryny przestaje działać jeśli:
- W eq karty znajduje się inna karta, niż peleryna
- Karta zostaje trafiona czarem działającym na wszystkie jednostki, (np. wir) lub czarem działającym na losowe jednostki (np. deszcz strzał)

Niszczycielskie ostrze 6en.
Atak +1
Umiejętność - Plądrowanie
Podczas ataku w dowódcę niszczona jest energia przeciwnika, liczba zniszczonej energii jest równa połowie ataku (jeżeli atakujemy kartą z 4pkt. ataku, to na początku swojej tury przeciwnik straci 2en.) W przypadku stratowania niszczone jest tyle energii, ile obrażeń otrzymał dowódca.
#Edytowany (2013-07-31 13:21:38) przez Hangover
lvl 16
2013-11-20 11:32:30
Olimpus - 10 en
Atak: 4
hp: 6
tarcza: 3
*Legendarny*
Umiejętność: Podwójna kontra: Może skontrować dwie karty jednocześnie.
lvl 43
2014-01-22 22:31:10
Propozycja kart do craftingu:

Eliksir Życia / rzadka / istant / 5en / +4hp
wymagania: 1x esencja, 3x wampiryzm(czar), 3x pierścień życia

Szuler / rzadka / istant / 5en / pobiera 3 karty do ręki
wymagania: 1x esencja, 3x szybka ręka, 1x iluzjonista
lvl 13
2014-01-22 22:32:53
Nowa karta:
Ekwipunek unikat - 4 en
"Złoty miecz" - Jednostka na 1 atak otrzymuje Dotyk śmierci. Gdy zada dmg jednostce miecz ulega zniszczeniu.
lvl 29
2014-03-29 23:46:52
"sojusz" nikt nie moze ata kowac przez 3 tury
lvl 29
2014-03-29 23:49:04
"reka judasza" zabranie losowej karty z reki przeciwnika
lvl 29
2014-03-29 23:52:51
"Zmiana rôl" zamiana 2 losowych kart z reki na 2 losowe przeciwnika
lvl 10
2014-09-19 20:59:07
Nie wiem czy piszę to w dobrym dziale, ale chciałem zaproponować, żeby w każdej edycji były karty z zasobami.
lvl 33
2014-09-20 07:46:19
Z tego co wiem to zasoby możesz trafić kupując karty z edycji pierwszej, dodatkowo jeśli masz braki to w sklepie za 25 złota możesz kupić jedną kartę zasobów. 25 złota to bardzo mało - wykonując bonus dzienny z 3 bonusami do złota możesz kupić sobie 3 takie karty na raz :)

Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała