Propozycje > Propozycje kart - temat zbiorczy

lvl 10
2013-05-13 19:24:03
Olbrzym Legendarna 6 en
atak:4
hp:2
tarcza:1

Maczuga(zdepnięcie) 8en: Zabiera jednej jednostce 3 hp

Tajniak rzadka 5en
atak: 3
hp: 1
tarcza: 3
skill (kradzież)6en: Zabiera ekwipunek wrogiej jednosce i daje swojemu dowódcy.
lvl 34
2013-05-16 12:46:50
Zamrożenie *rzadka* 8en czar
Dodaje wszystkim jeednostkom wroga po 2 oczekiwania.

Ognisty wir *rzadka* 8en czar
Zmniejsza atak każdej jednostki wroga o 1.

Eliksir życia ** 0en modyfikator
Dodaje dowódcy 3 hp.
2013-05-28 13:15:46
nie jestem pewien co do proporcji (en i oczekiwanie) ale wystawiam

Mroczny Jeździec *Legendarna* 7/8 EN ocz. 4 5/4/3 Potężne Stratowanie : Punkty życia zabrane Wrogiemu dowódcy po stratowanie przechodzą na dowódcę wystawiającego kartę.

Szybki Rekrut *Rzadka* 1/2/3 en instant ( 0 oczekiwania ) 3/3

Ekwipunek : Medalion Odwagi : karta nie może być spanikowana.

Przy okazji popieram propozycję Tamlaera-dobrze było by wprowadzić kopię z first strike.
#Edytowany (2013-05-28 13:18:54) przez xx Will Treaty V xx
2013-05-29 22:07:12
Leczenie ran [6en]
[Rzadka]
[czar]
Dodaje 5pkt życia dowódcy
___

Ninja [6en]
[Rzadka]
[jednostka]
Atak 1
HP 4
Pancerz 2
Oczekiwanie 2
Karta prze okres oczekiwania oraz dwie następne tury jest niewidzialna dla przeciwnika
(można zaatakować przeciwnika, a ten nie mógłby się bronić przed tą kartą)
___

Kontra [5en]
[Unikat]
[czar]
Podczas obrony karta ta zwraca 50% obrażeń napastnikowi [działa jeśli karta przeciwnika ma pierwsze uderzenie]
(przykład: mam ciężką jazdę z tą kartą, a przeciwnik atakuje mnie Mortim - on obrywa 3(atak jazdy) + 2(atak Mortiego)

__
#Edytowany (2013-05-29 22:17:37) przez A s s a s s i N
lvl 48
2013-06-05 14:33:30
Abstrachując od statystyk kart ;p Fajnym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie kart których użycie jest maskowane przed przeciwnikiem, tu wszystkie kontry itp. świetnie by odgrywały swoją rolę.
lvl 13
2013-06-09 15:21:49
----
Propozycja już widnieje..
#Edytowany (2013-06-09 15:23:19) przez Hitahirou
lvl 7
2013-06-15 12:12:46
Czarodziejka 3[en]
[unikat]
[jednostka]
atak 1
hp 2
tarcza 0
oczekiwanie 2
skill za 3[en] - Pobierz 1 kartę

Zwiadowca 3[en]
[unikat]
[jednostka]
atak 1
hp 1
tarcza 1
oczekiwanie 1
skill za 2[en] +1 Atak dla siebie do końca tury

Jasnowidzenie 2[en]
[unikat]
[czar]
Pobierz 1 karte

Wieża magów 8[en]
[unikat]
[jednostka]
atak 0
hp 5
tarcza 4
oczekiwanie 2
skill za 3[en] - pobierz jedna karte z talii

Drzewo życia 6[en]
[unikat]
[jednostka]
atak 0
hp 3
tarcza 3
oczekiwanie 3
skill pasywny Aura życia +1

Zbroja chaosu 4[en]
[unikat]
[ekwipunek]
+4 tarcza
-1 atak

Miecz chaosu 4[en]
[unikat]
[ekwipunek]
+3 atak
-1 hp

Rękawice szybkości 7[en]
[rzadka]
[ekwipunek]
Pierwsze uderzenie

Siła tytana 6[en]
[zwykła]
[czar]
+3 Atak dla wybranej jednostki do końca tury

Pogrom 8[en]
[unikat]
[czar]
Wszystkie jednostki dostaja stratowanie do konca tury

Zatruta strzała 4[en]
[unikat]
[czar]
Zabija jednostke z hp mniejszym lub równym 2

Transfuzja 5[en]
[unikat]
[czar]
Zabiera dowódcy wroga 3 hp i daje tobie

Zombi 2[en]
[zwykły]
[jednostka]
atak 1
hp 2
tarcza 0
oczekiwanie 2
skill za 2 życia dowódcy - zombie dostaje +2 atak do końca tury

Duch 6[en]
[unikat]
[jednostka]
atak 4
hp 4
tarcza 0
oczekiwanie 3
skill za 3 zycia dowodcy - duch dostaje Dotyk śmierci do końca tury

Jeszcze troche pomysłów mam jak te są w miare to mogę spisać ;]






#Edytowany (2013-06-15 12:20:52) przez cavalis
#Edytowany (2013-06-15 12:21:23) przez cavalis
#Edytowany (2013-06-15 14:27:08) przez cavalis
lvl 7
2013-06-19 01:18:10
OK, przyznaję bez bicia, że nie czytałem wszystkich propozycji, ale przejrzałem pobieżnie i nie zauważyłem, żeby ktoś proponował któreś z poniższych:

KARTY JEDNOSTEK I CZARÓW DODAJĄCE ENERGIĘ

Jest to moim zdaniem konieczne - słabe, wręcz bezużyteczne w ataku i łatwe do zabicia jednostki, które jednak potrafią zwiększyć szybkość talii i przyśpieszyć wyjście na stół potężniejszych jednostek - element strategii, który trzeba rozważyć przy budowie talii, jak i przy samej rozgrywce. Czar jednorazowo dodający energie to zmarnowana karta, ale dobrze użyta może przyczynić się do zwycięstwa. Moje propozycje:

1)
Nazwa: Ściana lasu (unikat)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 0/1/4
Koszt ENE: 1
Oczekiwanie:1
Opis: raz na turę, za poświęcenie 1 punktu TARCZY dodaje 1 punkt energii do puli (jednorazowo, nie na stałe! Ten punkt jest usuwany z puli z końcem tury, nieważne czy zostanie zużyty czy nie), brak możliwości ataku.

2)
Nazwa: Złe Drzewo (unikat)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 1/3/0
Koszt ENE: 2
Oczekiwanie:2
Opis: raz na turę, za poświęcenie 1 punktu ŻYCIA GRACZA dodaje 1 punkt energii do puli (jednorazowo, nie na stałe! Ten punkt jest usuwany z puli z końcem tury, nieważne czy zostanie zużyty czy nie), brak możliwości ataku.

3)
Nazwa: Druid (unikat)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 1/1/0
Koszt ENE: 1
Oczekiwanie:1
Opis: raz na turę, za dodanie sobie 1 PUNKTU OCZEKIWANIA dodaje 1 punkt energii do puli (jednorazowo, nie na stałe! Ten punkt jest usuwany z puli z końcem tury, nieważne czy zostanie zużyty czy nie)

4)
Nazwa: Rytuał Plonów (Rzadki)
CZAR
Koszt ENE: 1
Oczekiwanie: n/d
Opis: dodaje 3 punkty energii do puli (jednorazowo, nie na stałe! Te punkty są usuwane z puli z końcem tury, nieważne czy zostaną zużyte czy nie)


Kolejna sprawa to JEDNOSTKI, KTÓRE MOŻNA ZAGRYWAĆ W SWOJEJ TURZE OBRONY (w odpowiedzi na atak przeciwnika):

5)
Nazwa: Czarna Pantera (unikat)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 3/1/0
Koszt ENE: 3
Oczekiwanie: 2
Opis: można zagrać w odpowiedzi na atak przeciwnika, w swojej turze obrony.

6)
Nazwa: Żmija (rzadka)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 2/1/0
Koszt ENE: 2
Oczekiwanie:3
Opis: dotyk śmierci; można zagrać w odpowiedzi na atak przeciwnika, w swojej turze obrony.

7)
Nazwa: Jastrząb (zwykła)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 1/1/0
Koszt ENE: 1
Oczekiwanie: 2
Opis: można zagrać w odpowiedzi na atak przeciwnika, w swojej turze obrony.

Kolejne propozycje to SKILLE REPREZENTUJĄCE ATRYBUTY ZWIERZĘCE KOLCE, PAZURY, WŚCIEKLIZNA:

8)
Nazwa: Jeżozwierz (zwykła)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 1/1/1
Koszt ENE: 2
Oczekiwanie:2
Opis: otrzymuje +2 do ataku (zadawanych obrażeń) kiedy BLOKUJE atakującą jednostkę przeciwnika

9)
Nazwa: Kolcozwierz (unikat)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 2/2/2
Koszt ENE: 4
Oczekiwanie: 3
Opis: otrzymuje +2 do ataku (zadawanych obrażeń) i +2 do tarczy kiedy BLOKUJE atakującą jednostkę przeciwnika.

10)
Nazwa: Ryś (zwykła)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 1/1/0
Koszt ENE: 1
Oczekiwanie: 1
Opis: otrzymuje +1 do ataku (zadawanych obrażeń) kiedy JEST BLOKOWANY przez broniącą się jednostkę przeciwnika.

11)
Nazwa: Tygrys (unikat)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 2/2/0
Koszt ENE: 3
Oczekiwanie:1
Opis: otrzymuje +2 do ataku (zadawanych obrażeń) kiedy JEST BLOKOWANY przez broniącą się jednostkę przeciwnika

12)
Nazwa: Pazury (unikat)
EKWIPUNEK
Koszt ENE: 3
Oczekiwanie: n/d
Opis: Zaekwipowana jednostka otrzymuje +2 do ataku (zadawanych obrażeń) kiedy JEST BLOKOWANA przez broniącą się jednostkę przeciwnika.

13)
Nazwa: Kolce (unikat)
EKWIPUNEK
Koszt ENE: 3
Oczekiwanie: n/d
Opis: zaekwipowana jednostka otrzymuje +2 do ataku (zadawanych obrażeń) kiedy BLOKUJE atakującą jednostkę przeciwnika

14)
Nazwa: Wściekły Wilk (zwykła)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 2/1/0
Koszt ENE: 1
Oczekiwanie: 0
Opis: Atakuje w każdej turze (jeśli to możliwe); nie może blokować

15)
Nazwa: Wściekła Wataha (rzadka)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 4/3/0
Koszt ENE: 4
Oczekiwanie: 1
Opis: atakuje w każdej turze (jeśli to możliwe); nie może blokować

16)
Nazwa: Siła Natury (unikat)
CZAR
Koszt ENE: 3
Oczekiwanie: n/d
Opis: wskazana jednostka otrzymuje +2 ataku i +2 wytrzymałości do końca tury

17)
Nazwa: Siła Stada (rzadka)
CZAR
Koszt ENE: 5
Oczekiwanie: n/d
Opis: dodaje +2 do ataku i +2 do wytrzymałości trzem losowym jednostkom gracza

KLAN SŁOŃCA (dodawanie życia):

18)
Nazwa: Klan Słońca (zwykła)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 2/2/0
Koszt ENE: 3
Oczekiwanie: 2
Opis: kiedy wchodzi do gry dodaje graczowi 2 punkty życia

19)
Nazwa: Uczeń Klanu Słońca (zwykła)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 1/1/0
Koszt ENE: 1
Oczekiwanie: 2
Opis: Wampiryzm

20)
Nazwa: Wielki druid Solaris (rzadka)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 3/4/3
Koszt ENE: 5
Oczekiwanie:3
Opis: koszt użycia umiejętności 4 energii - dodaje graczowi 3 punkty życia.

21)
Nazwa: Słoneczny duch (unikat)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 2/1/0
Koszt ENE: 2
Oczekiwanie: 3
Opis: Na koniec każdej tury w której NIE ATAKOWAŁ dodaje sobie automatycznie 1 punkt TARCZY; Za poświęcenie 3 punktów tarczy dodaje graczowi 1 punkt życia.

22)
Nazwa: Słoneczne Natchnienie (rzadka)
EKWIPUNEK
Koszt ENE: 3
Oczekiwanie: n/d
Opis: Zaekwipowana jednostka na koniec każdej tury, w której NIE ATAKOWAŁA, dodaje sobie automatycznie 1 punkt TARCZY (Uwaga na synergię ze ścianą lasu!)

23)
Nazwa: Promień słońca (unikat)
CZAR
Koszt ENE: 2
Oczekiwanie: n/d
Opis: Dodaje 3 punkty życia wskazanemu graczowi lub 3 punkty tarczy wskazanej jednostce do końca tury.

PROPOZYCJE KART LEGENDARNYCH
Tymi kartami chce pokazać, że legendy nie muszą być kartami za 8 energii z wypasionymi statystykami ataku/obrony/tarczy - wystarczy, że będą ciut lepsze od swoich odpowiedników za taka samą cenę (Przywódca Powstania) lub będą robiły coś naprawdę unikatowego (Burzowe Drzewo)

24)
Nazwa: Burzowe Drzewo (legenda)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 0/2/3
Koszt ENE: 2
Oczekiwanie: 0
Opis: Nie może atakować; Każdy czar lub aktywowany skill, który może trafić Burzowe Drzewo trafia Burzowe Drzewo (śmierć, wybuch, zdolność maga/wiedźmy/stratega, rozbrojenie, panika itd)

25)
Nazwa: Przywódca Powstania (legenda)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 2/1/0
Koszt ENE: 1
Oczekiwanie: 1
Opis: Każda karta w grze o nazwie Motłoch otrzymuje +1 do ataku.

NIEMATERIALNOŚĆ
(równie dobrze mogłoby być to latanie - chodzi o inną płaszczyznę obrony i ataku)

26)
Nazwa: Zjawa (zwykła)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 1/1/0
Koszt ENE: 3
Oczekiwanie: 2
Opis: Niematerialność - ze względu na swoją niematerialną postać, jednostka ta może blokować i być blokowana tylko przez inne jednostki niematerialne. Na jednostkę niematerialną nie można zagrywać kart ekwipunku. (jednostkę można oczywiście zabić czarem lub aktywną umiejętnością innej jednostki jak np. mag)

27)
Nazwa: Senne widmo (unikat)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 1/1/0
Koszt ENE: 4
Oczekiwanie: 2
Opis: Niematerialność; po udanym ataku (kiedy zada obrażenia przeciwnikowi) zwiększa czas oczekiwania losowej jednostki przeciwnika o 2.

28)
Nazwa: Mamidło (rzadka)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 0/1/2
Koszt ENE: 3
Oczekiwanie: 1
Opis: Niematerialność; 3 ene: wskazana jednostka MUSI ZAATAKOWAĆ w następnej turze (jeśli to możliwe)

29)
Nazwa: Poltergeist (rzadka)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 0/1/2
Koszt ENE: 3
Oczekiwanie: 1
Opis: Niematerialność; 3 ene: wskazana jednostka NIE MOŻE BLOKOWAĆ w tej turze.

30)
Nazwa: Widmo Maga (Legenda)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 2/2/0
Koszt ENE: 5
Oczekiwanie: 2
Opis: Niematerialność; 3 ene: zadaje 1 obrażenie wskazanej jednostce.

.
.
.
.
.
OK, to bezsensu - mogę tak bez końca ;)
Na koniec już zacząłem trochę bzdury wymyślać, ale chiałem zwrócić uwagę na kilka kart początkowych - MANODAJEK. Je uważam za konieczność, która wzbogaci rozgrywkę.

Dajcie znać jeśli ktoś to przeczyta w całości (i ze zrozumieniem ;) )
#Edytowany (2013-06-19 02:54:13) przez klockilego
lvl 7
2013-06-19 07:33:18
I jeszcze kilka kart od rana ;)
Tu już luźny zestaw pomysłów:

31)
Nazwa: Mimik (rzadka)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 1/2/1
Koszt ENE: 3
Oczekiwanie: 2
Opis: 5 energii - Mimik staje się kopią wskazanego stwora do końca tury (bez dołączonych do celu ekwipunków, ekwipunki założone na Mimika działają normalnie)

32)
Nazwa: Pnącza (unikat)
EKWIPUNEK
Koszt ENE: 3
Oczekiwanie: n/d
Opis: Zaekwipowany stwór nie może atakować i dostaje dodatkowe 4 punkty tarczy (UWAGA: można ekwipować stwory przeciwnika!)

33)
Nazwa: Kamienny Gigant (rzadka)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 8/8/0
Koszt ENE: 1
Oczekiwanie: 9
Opis: Za każdym razem gdy jest wyznaczany do ataku lub bloku otrzymuje stałą karę -1 do ataku i -1 do wytrzymałości (Kamień kruszy się, Gigant się rozpada)

34)
Nazwa: Nadworny Płatnerz (rzadka)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 3/3/3
Koszt ENE: 5
Oczekiwanie: 3
Opis: 5 energii: zwiększa tarczę wszystkim jednostkom gracza o 1

35)
Nazwa: Metalurg (unikat)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 2/1/1
Koszt ENE: 3
Oczekiwanie: 2
Opis: 4 energii - usuwa całą tarczę wskazanej jednostki

36)
Nazwa: Rój (unikat)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 2/2/0
Koszt ENE: 3
Oczekiwanie: 2
Opis: Rój dostaje +1 do ataku i +1 do wytrzymałości za każdą jednostkę w grze o nazwie Rój. Tej karty nie dotyczy zasada o maksymalnej ilości takich samych kart w talii - można włożyć ich do talii od 0 do 60.

37)
Nazwa: Żuk Gigant (zwykły)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 2/2/2
Koszt ENE: 3
Oczekiwanie: 3
Opis: Żuk Gigant nie może być celem czarów, zdolności ani kart ekwipunku.

38)
Nazwa: Pancerz Chitynowy (unikat)
EKWIPUNEK
Koszt ENE: 4
Oczekiwanie: n/d
Opis: Zaekwipowana jednostka otrzymuje +2 tarczy i nie może być celem czarów, zdolności ani kart ekwipunku.

39)
Nazwa: Wykidajło (zwykła)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 3/2/2
Koszt ENE: 2
Oczekiwanie: 3
Opis: Drugie uderzenie (to NIE JEST podwójne uderzenie) - jednostka walcząca z Wykidajłem w ataku lub obronie otrzymuje umiejętność Pierwsze Uderzenie

40) Nosorożec
Nazwa: Nosorożec (unikat)
Atak/Wytrzymałość/Tarcza: 4/4/0
Koszt ENE: 3
Oczekiwanie: 3
Opis: Drugie uderzenie (to NIE JEST podwójne uderzenie) - jednostka walcząca z Nosorożcem w ataku lub obronie otrzymuje umiejętność Pierwsze Uderzenie
lvl 7
2013-06-19 12:58:40
Kurde fajne karty Klocki. Jeszcze coś w stylu kontrowania czarów, grania dodatkowej tury by się przydało. I może skilli działających na stworki gdy gracz ma więcej lub mniej od iluś tam życia, odejmowanie energi przeciwnikowi. Ciekawe co za karty szykują na jesień ;D

A przy okazji co sądzicie o czymś takim:

Królewski szermierz 4[en]
[jednostka]
[unikat]
Atak 2
Hp 2
Tarcza 1
oczekiwanie 1
skill pasywny: Gdy gracz ma więcej niż 8 zasobów K. szermierz nie może być zablokowany.

XXX 5[en]
[jednostka]
[unikat]
Atak 3
Hp 3
Tarcza 0
oczekiwanie 1
skill pasywny: Gdy przeciwnik ma mniej zasobów niż 8 XXX nie może być blokowany.
lvl 6
2013-06-26 14:02:49
Mam kilkanaście kart do 2 sfer dni chwały i dni ciemności.(Ale czy to karta rzadka czy unikat musicie wybrac samii czy dodane przeze mnie moce, sh, hp itp. są dobre czy złe nie pogniewam sie jak je stracą lub zamienicie je). Dodatkowo dojdą nowe moce które opisze niżej
Dni Chwały:
1. Król 7en 4/4/4 Pierwsze uderzenie
2. Mnisi 6en 5/3/2
3. Błazen 3en 1/1/0 *Atak śmiechu* - koszt 5en
4. Smok 8en 6/5/1 *Ziew ogniem* -koszt 8en
5. Bazyliszek 6en 3/2/2
6. Dobra Wrózka 5en 0/1/1 *Ochrona*
7. Kapitan statku 5en 3/2/2
8. Wielki Medyk 1/2/1 dodaje straconą tarcze postaci zabraną przez jednostki wroga.
Tłumaczenie mocy:
-Atak śmiechu uniemozliwia atak wybranej jednostce przez 2 tury
-Ziew ogniem zabiera 3hp wybranej postaci
-Ochrona uniemożliwia atak np. strzal czy duszacej chmury [(dla kazdej jesnostki)dopóki osoba stojaca na stole nie zginie].
Dni Ciemności:
1. Zombie 4en 3/2/0 *Zatrucie*
2. Czarna magia 6en - Dodaje jednostkom po 2 tarcze nie dziala jak ekwipunek i jest na zawsze.
3. Jeżdziec bez głowy 6en 2/1/1 *Strach* - koszt 10en zabija osobe od razu jak śmierć.
4. Laleczka Voodoo 5en 2/1/3 *Ukłucie* - koszt 4en kazda tarcza zniszczona przez laleczke dodaje ją jej.
*Rzut butelką* 5en działa na 2 tury - kiedy postać walczy jego atak liczy sie podwójnie/moc.
Tłumaczenie mocy:
- Zatruciepodczas ataku niszczy sie 1 hp
Dajcie nagrody za każdą fajną postać troche trzeba pomyslec by coś takiego zrobić.
#Edytowany (2013-06-26 14:08:10) przez smokok
#Edytowany (2013-06-26 18:30:33) przez smokok
lvl 6
2013-06-26 14:17:14
STARAŁEM SIĘ PRZECZYTAĆ INNYCH PROPOZYCJE I NIE ZNALAZŁEM ANI TAMTYCH ANI TYCH.
Wojownik Cienia 8en 3/3/3 Ominięcie 4 tarcz pierwsze uderzenie.
Miecz gromu 5 - 7en +3atak +2przebicia tarcz/ekwipunek.
Cyklop 7en 4/1/4 *Rzut kamieniem* - koszt 6en niszczy 2 życia nawet gdy jest tarcza u jakiejś osoby.
lvl 6
2013-06-26 18:28:40
*Kolec* zabiera wampiryzm wybranej jednostce wroga koszt 4en
lvl 12
2013-07-06 15:52:58
Legendarny: Archanioł Koszt 6 eny. 1/5/5
Dodaje każdej jednosce 1hp 1at 1sh
Koszt: 3 en
lvl 7
2013-07-06 15:59:32
smokok:
Cyklop 7en 4/1/4 *Rzut kamieniem* - koszt 6en niszczy 2 życia nawet gdy jest tarcza u jakiejś osoby.
Zrobiłeś płonący wir w postaci jednostki ;)

OK. Dodam coś od siebie:
Dusielec 3en 0/1/5 niewrażliwość na magię
lvl 16
2013-07-06 20:10:43
FunWorld sam skill niewrażliwość na magię jest dość ciekawy, rozwiń trochę myśl.

I coś ode mnie:
Umiejętność pasywna, która sprawiałaby, że po śmierci danej jednostki otrzymuje się dany efekt.
Na przykład: Jeż ; 4en ; 3/2/1 ; po śmierci jednostki do kart zostaje dodana karta "kolce" (ekwipunek, +2 do ataku)
Można też zrobić tak, aby po śmierci danej jednostki, zostało dodane +x oczekiwania jednostce blokującej, -x hp [można nawet z doliczeniem zadanych obrażeń (tj. jednostka atakuje ze statami 1/2/0 i skillem "po śmierci jednostki karta blokująca traci 3 hp", przeciwnik blokuje jednostką ze statami 2/4/0. Obie karty giną: atakująca - zabija ją blokująca, blokująca - atakująca zabiera jej 1 hp, i dobija skillem)],+ x hp dowódcy, itp.

@down

A oczekiwanie? panika? Co ze skillami wiedźm, magów? A jednostki sojusznicze? Czy na taką jednostkę można by było dodać wampiryzm, czy chociaż punkty życia? A co z aurami?
Pytam, bo sam myślałem nad czymś takim (zanim o tym napisałaś) i ciekawy jestem, co ty myślisz o ograniczeniach wywiązujących się z takiego skilla.


#Edytowany (2013-07-07 10:05:41) przez Krzys01k
lvl 7
2013-07-06 22:10:14
Po prostu nie można tej postaci zabić "zdalnie". Może zginąć tylko w walce bezpośredniej kiedy atakuje lub broni. Żaden wir na nią nie działa.
Taka typowa karta do jednorazowej obrony. Max dwa razy może zebrać na siebie ataki.
lvl 12
2013-07-07 21:09:15
Zdolność karty:
Głęboka rana- jeden ze straconych przez wrogą jednostkę punktów hp nie regeneruje się, lub jego regeneracja trwa kilka tur
lvl 13
2013-07-08 06:54:49
Nowa karta

Funpack HD
legendarna, 10en
Czar

Regeneruje Hp,Sh do wartości maksymalnej z ekwipunkiem , wskrzesza wszystkie jednostki zabite w tej turze przez CZARY wroga, dezintegruje losowo 3 jednostki wroga, dodaje do twoich 3 jednostek wampiryzm, obniża staty kart wroga -1 all.Przywraca zniszczony czarami w tej turze ekwipunek.

Karta TOO OP ale mi się nudziło i wymyśliłem :P
lvl 7
2013-07-12 00:35:49
I Ty mówisz, że wir za mocny jest;)

OK- Moja propozycja:
Jeździec śmierci (Mięsny Jeż).
Czar
Legenda -20HP do życia przeciwnika
Koszt 25 En

powinno to skrócić troszkę bunkrowników.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała