Propozycje > Propozycje kart - temat zbiorczy

lvl 20
2013-04-01 19:47:53
Jeśli macie propozycje kart proszę wpisywać je w tym temacie. Dzięki temu nam będzie łatwiej je wcielić w życie, a do tego będzie porządek na forum :)

Temat służy TYLKO do dawania propozycji kart, dyskusje na ich temat odbywają się gdzie indziej.

PS. Miejcie świadomość, że wasze propozycje to dla nas tylko sugestie. Możliwe, że część z propozycji, które się tu pojawią dodamy do gry, jednak nie jest to pewne. Pamiętajcie, że musimy utrzymać w miarę dobry balans kart, co nie jest takie proste ;)
#Edytowany (2013-04-01 19:58:29) przez Nytalith
#Edytowany (2013-04-01 20:14:10) przez Eigen
lvl 20
2013-04-01 19:54:46
Do tego posta przekopiuję propozycje, które pojawiły się zanim powstał ten temat. (Pomijam karty, które już są w grze)

od gracza Heniek:

Zauroczenie* 4en
Rzadki
Czar
*- karta na stole przeciwnika zostanie przenoszona do naszego stołu.

Katapulta 4en
Atak 4
HP 2
Tarcza 2
Jednostka
-------------------
od gracza Tamlaer

Czarne Myśli - rzadka |5e| - Karty można użyć na jednej karcie przeciwnika ta przechodzi do naszej ręki na 1 turę i można nią atakować. Po tej turze z powrotem wraca.

Gromowładny Barbarzyńca - legendarna |4e| - Jest to jednostka do walki z umiejętnością Błogosławieństwo Walki. Ta umka powoduje danie każdej z kart w ręce na 1 turę +2ataku ale powoduje zabranie 5e.

Magiczny Pancerz - unikat |4e| - Dodaje wybranej jednostce 3 punkty tarczy i 1 życia.

Przenikający strach - unikat/rzadka |4e| - Zabiera możliwość bronienia się jednostce wroga na 1/2 tury.

Diabelski Wir koszt 8-9-10 energii
Wir zabija ze stołu wszystkie wyłożone karty wraz ze swoimi. Zostają tylko karty w ręce.
-------------------------------------
od gracza Zyt:

Zwiadowca - Jednostka ta (na zasadzie czaru) pozwoli zajrzeć w czasie jednej tury do kart przeciwnika w ręce.
Żywiołak Ognia (zwykła) 2en - Atak 1, Życie 2, Tarcza 0. Wymagany Mag*
Żywiołak Wody (zwykła) 2en - Atak 2, Życie 1, Tarcza 0. Wymagany Mag*
Żywiołak Ziemi (zwykła) 2en - Atak 1, Życie 1, Tarcza 1. Wymagany Mag*
Golem (unikat) 4en - Atak 5, Życie 4, Tarcza 0.
Kobold (zwykła) 2en - Atak 1, Życie 1, Tarcza 0. Ominięcie tarczy +1
Generał (rzadka) 5en - Atak 3, Życie 2, Tarcza 2. Motywacja (Jednostki gracza na stole otrzymują +1 do ataku kosztem oczekiwania karty.
---------------------------------------
Od gracza swietymiki
a)Jednostki:
1)Straszny Duch (Atk 2 Hp 1 Tarcza 0) | +50% na przeniesienie broniącej się karty wroga do ręki atakującego [pasywna]
*Unikat* - 2en | Oczekiwanie: 1
2)Janosik (Atk 3 Hp 2 Tarcza 0) | +1 przebicie tarczy [pasywny]
*Unikat* - 2en | Oczekiwanie: 0
3)Katapulta (Atk 5 Hp 2 Tarcza 1) | +3 przebicie tarczy [pasywny]
*Rzadki* - 5en | Oczekiwanie: 3
4)Czarnoksiężnik (Atk 6 Hp 5 Tarcza 0) | zmniejsza życie wszystkich wrogich jednostek o 2 [koszt: 4en]
*Legendarny* - 7en | Oczekiwanie: 3
b)Czary:
1)Wymiana - Zamieniasz się kartami z przeciwnikiem (Jeśli masz np. 3 karty, a przeciwnik 2, to wymieniasz tylko 2. A jeśli ty masz jedną, a przeciwnik cztery, to wymieniasz jedną)
*Unikat* - Koszt 3en
2)Tarcza - Wybrana karta nie otrzymuje obrażeń przez 2 tury
*Rzadka* - Koszt 4en
3)Przejęcie - Usuwa wszystkie działające karty ekwipunku z jednostek wroga i przenosi do twojej ręki
*Rzadka* - Koszt 4en
4)Czarna Kosa - Zabija dwóch losowych przeciwników
*Legendarne* - Koszt 6en
c)Ekwipunek:
1)Dębowa Kusza +1 Atak | +3 przebicie tarczy [pasywny]
*Unikat* - Koszt 4en
2)Talizman Szczęścia +1Hp | +50% szans na otrzymanie po turze dwóch kart [pasywny, działa do czasu aktywności karty]
*Rzadki* - Koszt 4en
d)Modyfikatory:
1)Granaty (+1 Atk [Wszystkie jednostki]) [pasywny]
*Unikat* - Koszt 0en
#Edytowany (2013-04-01 20:28:28) przez Nytalith
lvl 14
2013-04-02 01:52:51
Wampiryzm - Użycie tej karty powoduje zabranie przeciwnikowi 1/3 punktów życia i przyznaniu sobie na zasadzie wyssania. Myślałem trochę nad systemem Wampiryzmu i uważam, że najlepszym byłoby działanie karty od 3 punktów życia i więcej, z tym, że wysysanie z liczby niepodzielnej przez 3, zaokrąglałoby wartość życia zabranego do mniejszej liczby. Przykład:
Przeciwnik ma 6 hp, przy użyciu karty przeciwnik ma 4 hp, Tobie przybywają 2.
Przeciwnik ma 7 hp, przy użyciu karty przeciwnik ma 5 hp, Tobie przybywają 2.
Przeciwnik ma 5 hp, przy użyciu karty przeciwnik ma 4 hp, Tobie przybywa 1.


To zostało pominięte przy moim usuniętym temacie.

################# edit by Nytalith:
Zostało pominięte ponieważ wampiryzm jest już zaprogramowany, przy najbliższym rozszerzeniu na pewno się pojawią karty z takim skillem.
#####################
#Edytowany (2013-04-02 11:54:51) przez Nytalith
lvl 6
2013-04-02 15:13:30
Schowanie
*Rzadka* - koszt 4-6en.
Wybiera losowo 1/2 karty z dłoni przeicwnika i odsyła je do talii.

Np ktoś ma w ręce słonia, gwardie i motłoch. Przeciwnik używa tej karty i do talii wraca np słoń i motłoch. Do tej talii, z której co ture idzie jedna karta do ręki.
#Edytowany (2013-04-03 19:33:04) przez Mateuszczak
lvl 4
2013-04-04 21:44:00
Kolejne propozycje:

a) Jednostki:
1) Tygrys Syberyjski (Atk 3 Hp 1 Tarcza 0) | +1 przebicie tarczy [pasywny]
*Rzadka* - Koszt 2en | Oczekiwanie: 0
2) Taran (Atk 6 Hp 2 Tarcza 3) | +2 przebicie tarczy [pasywny]
*Unikat* - Koszt 5en | Oczekiwanie: 4
3) Szaman VooDoo (Atk 2 Hp 1 Tarcza 1) | +30% szans na przeniesienie atakującej tą jednostkę karty do ręki obrońcy
*Legendarna* - Koszt 6en | Oczekiwanie: 2
b) Czary:
1) Mroczny Totem - Każda jednostka, którą przeciwnik wyłoży na stół w następnych 3 rundach, dostanie +1 oczekiwania
*Unikat* - Koszt 5en
2) Kamikadze - Zabija dowolną zwykłą lub rzadką jednostkę swoją i wroga
*Rzadka* - Koszt 4en
c) Ekwipunek:
1) Biała Opaska - Jednostka, która zaatakuje kartę posiadającą ten ekwipunek, po ataku otrzyma +1 oczekiwania
*Rzadka* - Koszt 3en
2) Siedmiomilowe Buty +1Hp | Po nałożeniu tej karty na jednostkę, jej oczekiwanie spada do 1
*Unikat* - Koszt 4en
#Edytowany (2013-04-04 21:45:45) przez swietymiki
lvl 10
2013-04-12 13:36:12
Nowa propozycja.
Ekwipunek:
Kopia(Ten taki "patyk" co się nim na koniach walczyło w turniejach rycerskich.) - Dodaje 1 atak i pierwsze uderzenie
*legendarna* Koszt: 7 energii.
lvl 22
2013-04-12 13:59:31
Mam taką nową, ekwipunek.

Pika (to, czym atakują pikinierzy)- Dodaje 2 przebicia tarczy (ten skill co u pikinierów)
*unikat* - Koszt 3 EN.

Takie, żeby dało się coś zrobić ekwipunkiem bez 4 EN.

@Dół Tak, sory. ;p
#Edytowany (2013-04-12 20:08:33) przez Letharas
lvl 34
2013-04-12 15:37:22
Chyba pika?
lvl 7
2013-04-14 14:37:16
szybkie ostrze
ekwipunek
rzaadka
+2 atak
+ pierwsze udzerzenie
lvl 10
2013-04-14 14:54:25
Krycha na pewno takie coś nie przejdzie. Rzadka? +2 ataku? hihihih
lvl 14
2013-04-14 18:00:02
Tamlaer, a ile ma mieć? +5? +2 to jest wystarczająco. Ba, nawet +1 jest świetnym rozwiązaniem, jak wsadzimy w słonia. Przejdziesz takiego?
lvl 10
2013-04-14 19:06:43
Ja mówię że za 2 to za dużo i to będąc kartą rzadką. Ja bym dał legendarną i +1 jak dadzą to będzie coś. Popatrz na rumaka a później rozmawiajmy o +2.
lvl 14
2013-04-15 20:50:18
Propozycja kart:

Parowanie - Karta jednorazowa zakładana na jednostkę. W czasie obrony kartą z Parowaniem, jednostka niweluje atak jednostki oponenta w 100%. (7en, rzadka)

Absorpcja - Karta jednorazowa zakładana na jednostkę. W czasie obrony kartą z Absorpcją, jednostka niweluje atak jednostki oponenta w 50%. (4en, unikatowa, do dyskusji z %)

Parowanie było konsultowane z Eigenem, będzie wprowadzone.
lvl 22
2013-04-15 20:53:26
Osłabienie - obniża atak przeciwnika o 1 w czasie obrony (np walka bandyci z tym skillem przeciw dwóm felczerom- felczery biją po 0 i bandyta zadaje nornalne obrażenia)
4-5 EN, ekwipunek, unikat
lvl 5
2013-04-21 19:59:07
Mam klka kart :
Pieśń wojenna - unikat czar 6 energii +1 do ataku każdej karcie
Ciężkie uzbrojenie - unikat czar 6 energii +3 do losowego atrybutu
Podzielna uwaga - rzadka/unikat czar 4 energii pozwala jednostce bronić się przed 3 kilkoma jednostkami naraz
Refleks - rzadka ekwwipunek 6 energii niweluje szanse uniku jednostki którą atakuje do 0%
Szybki atak - rzadka ekwipunek 6 energii daje zdolność pierwszy atak
Bomba dymna - unikat ekwipunek 4 energii blokuje zdolność obrony przeciwnika
Uniki - czar unikat 4 energii zwiększa zdolność uniku jednostki do 100%
Zabójca - jednostka rzadka 6 energii 2 ataku 3 życia 1 obrony zabòjczy dotyk
Gladiator - jednostka unikat 3 energii 3 ataku 2 zycia 3 obrony
Kamikadze - jednostka rzadka 3 energii 4 ataku 1 zycia pierwszy atak
Straznik - jednostka 4 energii 3 ataku 4 zycia 2 obrony
Dowodca jednostka rzadka 6 energii 3 ataku 4 zycia 2 obrony aura sily +1 do ataku
Mikstura zdrowia rzadka 4 energii leczy bohatera +5 hp
Tancerz ostrzy jednostka legendarna 6 energii 4 ataku 2 zycia 1 obrony pierwszy atak, szybki zabiera 2 jednostkom wroga 1. hp

lvl 5
2013-04-21 20:02:26
Szybki cios* do tancerza ostrzy
lvl 22
2013-04-23 09:14:49
Nein, tu nie istnieje coś takiego jak unik.
lvl 14
2013-04-26 19:39:30
Magiczna Pieczęć (8en, legendarna) - Jednostka z ekwipunkiem po użyciu tej karty nie może być rozbrojona, zdezintegrowana.
lvl 13
2013-04-27 21:27:42
4en Złodziej - 2/2/0 0CD Rare Skill 5en: Złodziej kradnie ekwipunek z wybranej postacii wroga i zakłada go na siebie/wkłada do ekwipunku.
lvl 34
2013-05-08 08:55:45
6en Potężyny medyk - 1/5/0 4CD Legendarna
Skill 5en: Dodaje wszystkim jednostkom po 3hp.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała