Do tego posta przekopiuję propozycje, które pojawiły się zanim powstał ten temat. (Pomijam karty, które już są w grze)
od gracza Heniek:
Zauroczenie* 4en
Rzadki
Czar
*- karta na stole przeciwnika zostanie przenoszona do naszego stołu.
Katapulta 4en
Atak 4
HP 2
Tarcza 2
Jednostka
-------------------
od gracza Tamlaer
Czarne Myśli - rzadka |5e| - Karty można użyć na jednej karcie przeciwnika ta przechodzi do naszej ręki na 1 turę i można nią atakować. Po tej turze z powrotem wraca.
Gromowładny Barbarzyńca - legendarna |4e| - Jest to jednostka do walki z umiejętnością Błogosławieństwo Walki. Ta umka powoduje danie każdej z kart w ręce na 1 turę +2ataku ale powoduje zabranie 5e.
Magiczny Pancerz - unikat |4e| - Dodaje wybranej jednostce 3 punkty tarczy i 1 życia.
Przenikający strach - unikat/rzadka |4e| - Zabiera możliwość bronienia się jednostce wroga na 1/2 tury.
Diabelski Wir koszt 8-9-10 energii
Wir zabija ze stołu wszystkie wyłożone karty wraz ze swoimi. Zostają tylko karty w ręce.
-------------------------------------
od gracza Zyt:
Zwiadowca - Jednostka ta (na zasadzie czaru) pozwoli zajrzeć w czasie jednej tury do kart przeciwnika w ręce.
Żywiołak Ognia (zwykła) 2en - Atak 1, Życie 2, Tarcza 0. Wymagany Mag*
Żywiołak Wody (zwykła) 2en - Atak 2, Życie 1, Tarcza 0. Wymagany Mag*
Żywiołak Ziemi (zwykła) 2en - Atak 1, Życie 1, Tarcza 1. Wymagany Mag*
Golem (unikat) 4en - Atak 5, Życie 4, Tarcza 0.
Kobold (zwykła) 2en - Atak 1, Życie 1, Tarcza 0. Ominięcie tarczy +1
Generał (rzadka) 5en - Atak 3, Życie 2, Tarcza 2. Motywacja (Jednostki gracza na stole otrzymują +1 do ataku kosztem oczekiwania karty.
---------------------------------------
Od gracza swietymiki
a)Jednostki:
1)Straszny Duch (Atk 2 Hp 1 Tarcza 0) | +50% na przeniesienie broniącej się karty wroga do ręki atakującego [pasywna]
*Unikat* - 2en | Oczekiwanie: 1
2)Janosik (Atk 3 Hp 2 Tarcza 0) | +1 przebicie tarczy [pasywny]
*Unikat* - 2en | Oczekiwanie: 0
3)Katapulta (Atk 5 Hp 2 Tarcza 1) | +3 przebicie tarczy [pasywny]
*Rzadki* - 5en | Oczekiwanie: 3
4)Czarnoksiężnik (Atk 6 Hp 5 Tarcza 0) | zmniejsza życie wszystkich wrogich jednostek o 2 [koszt: 4en]
*Legendarny* - 7en | Oczekiwanie: 3
b)Czary:
1)Wymiana - Zamieniasz się kartami z przeciwnikiem (Jeśli masz np. 3 karty, a przeciwnik 2, to wymieniasz tylko 2. A jeśli ty masz jedną, a przeciwnik cztery, to wymieniasz jedną)
*Unikat* - Koszt 3en
2)Tarcza - Wybrana karta nie otrzymuje obrażeń przez 2 tury
*Rzadka* - Koszt 4en
3)Przejęcie - Usuwa wszystkie działające karty ekwipunku z jednostek wroga i przenosi do twojej ręki
*Rzadka* - Koszt 4en
4)Czarna Kosa - Zabija dwóch losowych przeciwników
*Legendarne* - Koszt 6en
c)Ekwipunek:
1)Dębowa Kusza +1 Atak | +3 przebicie tarczy [pasywny]
*Unikat* - Koszt 4en
2)Talizman Szczęścia +1Hp | +50% szans na otrzymanie po turze dwóch kart [pasywny, działa do czasu aktywności karty]
*Rzadki* - Koszt 4en
d)Modyfikatory:
1)Granaty (+1 Atk [Wszystkie jednostki]) [pasywny]
*Unikat* - Koszt 0en
#Edytowany (2013-04-01 20:28:28) przez Nytalith