Ogłoszenia > Uzupełnienie edycji Dni ciemności

lvl 6
2013-12-22 18:01:35
W grze pojawiły się karty uzupełniające edycję Dni ciemności. Znajdziecie tam między innymi nowe skille, a także stare w nowych formach.

Zapraszamy do zakupów i testowania! Informujemy, że karty mogą być jeszcze lekko balansowane.

Wszystkie karty znajdziecie w poradniku.
lvl 6
2013-12-22 18:03:25
A, jeszcze informacyjnie - promocja paczkowa i zniżka 15% potrwa do jutra, do godziny 22.
lvl 12
2013-12-22 19:03:57
Przejrzałem nowe karty, nawet spoko, trochę bardziej możliwości ofensywne się poprawiły.
Miałem już pisać, że wciąż są mylące opisy kart, ale w wirze dodano (chyba przed chwilką ;d) słowo "wroga", zamiast wcześniejszego 'wszystkim jednostkom'. Brakuje jeszcze dodania 'sojuszniczej'/'przyjaznej' (czy jakiego tam słowa używacie) w niektórych kartach, np. wampiryzm czy cyrograf.

Odnośnie wiru jeszcze - czy wraz z wejściem nowych kart i skillów nie miał być rozwiązany problem zbyt dużej mocy tego czaru? O ile dobrze pamiętam, to pisaliście coś o tym, że wir nie będzie już taki mocny, a nie bardzo widzę, żeby coś się w jego kwestii zmieniło.
Naprawdę bardzo dużo gier wygląda tak (i dalej będzie tak wyglądać), że rozgrywka kończy się w momencie uzyskania 12 energii u kogoś posiadającego dwa wiry. Turę wcześniej leci panika na Paladyna/Paladynów, w następnej 2 wiry i koniec ;P
lvl 33
2013-12-22 19:52:44
@Gri
Co do kwestii mylących opisów kart:
http://zapodaj.net/e9080ebd28251.png.html

W czasie używania pojawia się informacja na co zostanie użyta karta, dawno to już jest.
A co do wiru, pograj sobie z Sashim, to zobaczysz co dadzą Ci dwa wiry ;) W mojej strategii wiry mają ważną rolę, ale są w grze gracze, którzy potrafią wygrać, zanim przeciwnik wystawi 12e, jest ich niewielu, bo taka talia wymaga wielu czarów unikatowych i rzadkich, oraz specjalnych jednostek.
A osłabienie wiru wprowadzi do gry przewagę kart unikatowych z dotykiem śmierci :(
@Eigen
Co tu dużo pisać, karty fajne, z nowymi umiejętnościami, na pewno urozmaicą rozgrywkę, aczkolwiek niepokoi mnie trochę wycofanie w karcie unikatowej. Fajnie, że daliście śmierć jednostce, wprowadziliście czary dodające i odejmujące atak, a także rozbudowaliście ekwipunek. Pozostaje jedynie czekać, jak gracze wykorzystają nowe karty w praktyce :D
Osobiście na razie nic nie kupię, poczekam na III edycję, potem porównam, które karty bardziej się przydadzą w wykonywaniu osiągnięć, jestem ciekawy, czy nowe karty zwykłe coś zmienią w pospolitym ruszeniu :)
lvl 43
2013-12-22 20:03:25
>superlatywy<

Ale..

http://puu.sh/5V7An.jpg

Umęczony duch, atakuje solo, z narzuconym szałem, łącznie 9 ataku, zadaje jedynie 6 obrażeń.
Dodatkowy atak ze skilla karty nie zostaje uznany.

test test2 test3 test4
#Edytowany (2013-12-22 20:20:00) przez Sashi
lvl 12
2013-12-22 20:20:15
Hangover - no dobrze, jest taka informacja podczas zagrywania karty, ale yyy, co to zmienia? : P

Wchodzę do poradnika, obczajam listę kart. Patrzę sobie na wir i widzę "-2hp wszystkim jednostkom wroga" myślę: O, świetna karta, włożę do decku!
A gdy było tylko "-2hp wszystkim jednostkom", czytam i myślę: dobra karta, ale nie pasuje do mojego decku, bo gram masą jednostek i sam bym bardziej obrywał.
Oczywiście po jednokrotnym zagraniu z kimś, kto ma wir problem znika, ale dodanie tego tekstu w opisie karty po prostu rozjaśnia sytuację. Dlatego bardzo fajnie, że to dodano.
Tak samo w kartach dających pozytywny efekt własnym jednostkom, powinno znajdować się słowo "sojuszniczym" (albo coś w ten deseń).
No i lepiej o takie szczególiki teraz zadbać, kiedy kart jest jeszcze mało :d


Co do wiru: z Sashim grałem nie raz, ale Sashi chyba ciągle osiągnięcia robi :D Bo zawsze albo miał talię na samych unikatach albo rzadkich :P
Oczywiście, że rushem jesteś w stanie wygrać, zanim przeciwnik dobije do 12 energii. Z tym, że raz: jak napisałeś, obecnie trudno zbudować dobry rush, potrzebuje się bardzo dużej biblioteki kart. A po drugie, praktycznie wszystkie talie bardziej kontrolne, nie nastawione na szybkie aggro obecnie muszą opierać się na wirach. Tzn. można oczywiście grać talią bez wirów, ale to bardzo odejmuje potencjał tego typu taliom.
O wirze były już dyskusje od dawien dawna, zresztą już nawet administratorzy pisali, że rozwiążą ten problem jakoś, dlatego zapytałem ; ) To czy tej karcie nerf jest potrzebny, to już inny temat, ja uważam, że tak, ale nie o to tu chciałem zapytać ;P
lvl 6
2013-12-22 20:52:04
Ja jeszcze tak zbiorczo odpowiem :) To było tylko uzupełnienie starej edycji. Nowa wyjdzie jakoś w połowie stycznia prawdopodobnie. Tam będą zupełnie unikalne nowe skille, gdzie trochę zmodyfikują rozgrywkę (np. zapobiegną potędze wiru). Generalnie będziemy dążyli do tego, tak jak zawsze zapowiadaliśmy, by rozgrywka była bardziej atrakcyjna, a nie jednakowa. Jednak na to trochę czasu potrzeba, z każdym dodatkiem będzie fajniej :)

Opisy nieintuicyjne i wprowadzające w błąd były i będą jeszcze poprawiane.

@Sashi - faktycznie, samotne atakowanie daje bonus tylko w walce z jednostkami, a nie przy uderzeniu w dowódcę wroga. Wiemy o problemie, dzięki za zgłoszenie, zadziałamy.
lvl 19
2013-12-22 22:12:25
Fajnie, że pojawiło się trochę nowości jednak nie jest to chyba jeszcze wersja 1.0, która miała się pokazać na jesieni prawda? ;)
lvl 43
2013-12-22 23:25:24
"Arrona nieudany atempt dokonania na mnie asasynacji"

Rzecz działa się krótko po wprowadzeniu kart uzupełniających drugą edycję.
Umówiliśmy się wraz z Arronem na wyrównanie porachunków przyjazną potyczkę,
uprzednio obiecując sobie brak litości grę fair play i użycie jedynie naszych naszych najlepszych, specjlanie pre-selekcjonowanych jednostek.

Jeśli dobrze interpretuję zasady szerokiej maści karcianek, gra zazwyczaj polega na zbiciu przeciwnikowi hp do 0, samemu pozostając z jego sporym zapasem, dlatego też uznałem, że najlepsza strategią będzie wystawienie kart z wampiryzmem i nieśmiałe czekanie na dalszy obrót wydarzeń.

Arron najwyraźniej nie grzeszy rozumem inaczej rozumie te same zasady lub też po chwilowym przeglądzie armii uznał że najlepszych kandydatów znajdzie wśród kulawych wieśniaków z okolicznych wiosek.

Rezultat można zobaczyć na poniższych screenach:

http://puu.sh/5VizP
wesoły spęd Arrona szykuje się do ataku

http://puu.sh/5VlMa
szczerbate psy, pijani wieśniacy i kulawi pikinierzy wpadają do stawu pełnego pijawek

http://puu.sh/5VlNf
szok i niedowierzanie

http://puu.sh/5ViD6
taktyczny kontratak

http://puu.sh/5ViDU
fanfary zwycięstwo

#Edytowany (2013-12-22 23:37:39) przez Sashi
lvl 12
2013-12-23 11:33:34
:D

A sprawdzaliście może, co dzieje się w sytuacji, gdy przeciwnik atakuje kartą z wampiryzmem, my zmniejszymy mu atak do ujemnej wartości i zablokujemy np. słoniem?
Dostaje obrażenia przeciwnik? Jeśli tak, to taki cyrograf byłby fajny, gdyby działał na wszystkie jednostki : D
lvl 43
2013-12-23 13:32:32
@Gri, chciałbym jeszcze sprawdzić trzy scenariusze:

1. opisany przez ciebie.
2. stratowanie z ujemnym atakiem bezwzględnie większym od sumy tarczy i hp obrony.
3.blok jednego atakującego jednostkami o dodatnim i ujemnym ataku.
lvl 11
2013-12-23 20:59:12
@Gri, nie zdziwiłbym się, jeżeli to w tej sytuacji osoba atakująca jednostką z wampiryzmem straciła HP. :P


W końcu, skoro atakuje z atakiem 6 przeciwnika z HP 4, to dostaje 4 hp.

A jeżeli z -6 przeciwnika z HP 4 to dostaje -4 HP. XD
#Edytowany (2013-12-23 21:00:14) przez Serekk
lvl 12
2013-12-23 22:04:18
No i według mnie tak powinno być :)

Tylko nie mam możliwości tego przetestować, nie posiadam pijawek ; P
lvl 43
2013-12-23 22:35:15
Już nie ma co testować, ww. działanie zostało wyeliminowane.
lvl 20
2013-12-24 03:13:15
Czy wycofanie nie jest zbyt mocne ? czasami nie da sie polozyc karty jak nie ma sie wybuchu itp
lvl 33
2013-12-24 09:32:23
@Ab Aeterno
Jest za mocne, jestem ciekawy czemu Mesmer dostał lepsze statystyki niż wiedźma :O
lvl 18
2013-12-27 14:10:35
Ja to bym chętnie zagrał jakiś turniej.
lvl 19
2013-12-27 16:48:37
Popieram pomysł z turniejem. Bo walki się teraz zrobiły trochę monotonne. Większość stale grających ma zrobione takie talie, że proszę siadać ;) Dlatego chętnie sprawdziłbym same umiejętności, w walce jak i w doborze kart ;)
lvl 23
2014-01-12 09:42:39
Według mnie mesmer to zły pomysł. Niby słaby, pada na wybuch, ale często nie ma go czym zdjąć i cofa jednostki i cofa. Panika w umiejętności..
lvl 33
2014-01-12 13:12:55
@Azrael
Administracja daje coraz więcej jednostek, które posiadają umiejętności z czarów. Myślę, że planują wprowadzić kontrakcję na czary i dlatego dają graczom alternatywy.
Moim zdaniem Mesmer powinien mieć takie same statystyki jak Lisz.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała