Ogłoszenia > Nowa kampania i konkurs

lvl 6
2013-10-06 22:17:41
Została wprowadzona nowa kampania. Jest trochę trudniejsza, przeznaczona dla graczy z poziomem 5 lub większym, którzy wykonali kampanię Atak Nembera. Posłuży ona również testom i poprawianiu inteligencji komputera. W związku z tym został ogłoszony konkurs - atrakcyjne nagrody: 3000 złota i własna karta w Terrath. Chcecie więcej szczegółów? Czytajcie posty niżej!
#Edytowany (2013-10-12 10:59:36) przez Eigen
lvl 6
2013-10-06 22:23:38
Jak zapowiedział Patryk, w październiku będzie poprawiana inteligencja komputera, która jest wykorzystywana w walce z trenerem oraz kampaniach. Dzięki temu będzie możliwe zrobienie
ciekawszych scenariuszy kampanii, walka z trenerem będzie przyjemniejsza, a on sam mądrzejszy. W związku z tym, mamy dla Was konkurs.

Wiele osób już zwracało uwagę na różne złe wybory sztucznej inteligencji. Gracie dużo, macie swoje taktyki, wiecie co nie tak robi komputer. Wykorzystajcie to i wygrajcie atrakcyjne nagrody. Dla zwycięzcy mamy 3000 złota oraz możliwość stworzenia własnej karty w Terrath! Taka okazja może się nie powtórzyć! Przewidujemy również dwie nagrody pocieszenia po 1000 złota.

Co należy zrobić:

1) W ciągu najbliższego miesiąca (do 31.10) w temacie konkursowym publikować swoje posty zawierające:
- opis złego działania sztucznej inteligencji
- co powinien zrobić komputer, by zachować się lepiej
- mile widziany screen

Przykład:

- Na poziomie piekielnym komputer w momencie, gdy ma jednostki, których atak jest większy niż moje HP, ja nie miałem obrony, nie zaatakował wszystkimi kartami, a mógł (brak CD i innych ograniczeń), przez co przegrał
- Powinien zaatakować w tej rundzie wszystkimi kartami
- link do screena obrazującego sytuację

2) Osoba, która zgłosi najwięcej unikalnych błędów - wygrywa. Proste zasady. Należy być pierwszym i nie kopiować zgłoszeń innych.
3) Nagrodę zwycięzcy przyznamy około 7 dni po zakończeniu konkursu. Zgłosimy się również drogą mailową do tego użytkownika i poprosimy o propozycję karty. Będzie można wymyślić jej nazwę (można zawrzeć swój nick, o ile jest klimatyczny), obrazek (przygotuje go nasz grafik) oraz statystyki. Wszystkie te rzeczy będą musiały być zaakceptowane przez zespół Terrath, by pasować do naszej rozgrywki.

Zapraszamy do udziału. W tym temacie można komentować konkurs i nową kampanię. Odpowiedzi konkursowe umieszczamy tutaj: http://forum.terrath.com/f/11/504/propozycje/ulepszenie-sztucznej-inteligencji-konkurs-odpowiedzi
lvl 16
2013-10-06 22:39:34
Przepraszam, pomyłka.
#Edytowany (2013-10-06 23:08:15) przez Wolvek
lvl 14
2013-10-07 13:06:58
1. Przeciwnik ma całe hp (lub ilość pozwalającą mu na śmiałe wpuszczanie obrażeń) i (załóżmy) jedną jednostkę (dla przykładu słonia). Atakuję go dwoma jednostkami, jedna ma 6 ataku i 5 życia (np słoń z mieczem), a druga atak 4 i życie, którego nie starczy na zbloczenie słonia (przykładowo też 4 u Mortisa). Komputer zawsze będzie blokował silniejszą jednostkę, nawet, gdy może wpuścić obrażenia, zabić słabszą i liczyć na dobranie czegoś mocnego.
Powinien moim zdaniem zniszczyć słabszą jednostkę i wstrzymać się z traceniem jedynej jednostki jaką ma żeby nie dostać o 2 więcej dmg i zostać z niczym.
2. Komputer notorycznie używa bez sensu spelli obszarowych (mam tylko te co zadają 1dmg, nie wiem jak jest z resztą). Każda moja jednostka nie ma tarczy, więc rzucenie spella nic mu nie daje, rzuca go, po czym nie atakuje widząc, że ma przewagę i gdy blokowałbym jego atak straciłbym sporo jednostek.
Komputer powinien z rozwagą używać czarów obszarowych, kumulować je i zagrywać, aby zniszczyć wiele słabych jednostek, lub użyć i potem od razu zaatakować, gdy widzi że nasze jednostki są osłabione.

Mam nadzieję, że da się to zrozumieć, postaram się dodać screeny jak trochę pogram, ale mam to do siebie, że często o tym zapominam, poza tym na zrobienie screena, gdy komputer używa bez sensu obszarówki jest tylko ułamek sekundy.
lvl 14
2013-10-07 13:09:52
3. Komputer również często bez sensu używa czaru wybuch. Mimo, że jednostki mają powyżej 3hp, on wciąż hardo w nie strzela, co absolutnie nic nie zmienia.
Komputer widząc, że nasze jednostki z przykładowo aurą paladyna mają więcej niż 3hp powinien używać karty wybuch na naszym bohaterze.
lvl 14
2013-10-07 14:21:45
lvl 6
2013-10-07 14:59:48
Tu proszę komentować tylko sam konkurs i kampanię :) Propozycje zmian umieszczać w zalinkowanym temacie, żeby nic nie zginęło :)
lvl 14
2013-10-07 15:08:32
Nie zauważyłem w ogóle drugiego tematu :/
lvl 23
2013-10-07 15:10:11
Usuwam, pisałem odpowiedź zanim napisano o temacie. :x
#Edytowany (2013-10-07 15:10:55) przez Azrael
lvl 11
2013-10-07 18:43:26
Lopot, co za Karolina? :)
2013-10-07 21:44:08
Często komputer używa śmierci, wybuchu na kartę, której nie zabije (np. słoń), a potem kończy turę nie atakując.
lvl 13
2013-10-07 21:53:25
podczas robienia kampanii, misja z czarownikiem. Przeciwnik rzucil juz wszystkie wiry, mial duzo hp, ja mialem 3 motlochy i piechote. Czarnoksieznik uzywa skilla i zabija mi motloch, zamiast bardziej oplacalnej piechoty. W nastepnej turze blokuje moja piechote ginac, co rowniez jest bezsensowne. Pozdrawiam
lvl 12
2013-10-07 22:02:29
Ludzie czytajcie posty! To nie ten temat.
Tutaj jest temat na propozycje:
http://forum.terrath.com/f/11/504/propozycje/ulepszenie-sztucznej-inteligencji-konkurs-odpowiedzi
lvl 18
2013-10-08 14:11:48
komputer nie traci życia, gdy zużyje wszystkie karty co turę.
lvl 34
2013-10-08 21:32:28
Wow, udało mi się przejść raz kampanię :) Jeszcze 6 razy tyle :P
Mam tylko jedno zastrzeżenie, wydaje mi się, że pierwsze zadanie (zjawy) jest najtrudniejsze. Boss przeszedłem za pierwszym razem bez problemów, a z tym długo nie mogłem sobie poradzić :(
lvl 10
2013-10-08 22:55:51
misja ze zjawami jest tak totalnie beznadziejna, ze az szkoda jej komentowac... ciekawe co za "magister" wymyslil cos takiego? myslalem, ze to moze ja jestem zbyt glupi, zeby ja przejsc, ale po wpisach widze, ze to jednak misja jest popierzona. ta gra to chyba nie jest lotek, zeby byla AZ taka zaleznosc od przypadku. a moze po prostu to moja wina, bo nie skonczylem studiow z matematyki wyzszej z ukierunkowaniem na rachunek prawdopodobienstwa przed przystapieniem do gry...
lvl 6
2013-10-08 23:11:10
Misję zjawy przechodzę za każdym razem, za pierwszym razem. Kwestią jest to, jak się blokuje ataki. Prawdopodobieństwo tam ma małe znaczenie, zwłaszcza że masz 3x losowanie ręki ponowne i jeśli w wyjątkowym pechu Ci nie wypadnie co trzeba, możesz wylosować ponownie. A szansa na to, że nie wypadnie jest bardzo mała, bo ogólnie mało jest kart i ich rodzajów.

Jest 10 osób, które przeszły więcej niż raz (więc nie jest to przypadek) ten etap kampanii i nie padło na nich ani razu. Tak jak ja. Więc się da i jest na to taktyka, a zwykle jest tak, że komentują osoby, które sobie nie radzą, więc nie jest to regułą. Misja jest absolutnie wykonalna i nie trzeba być magistrem, by ją przejść.

Polecam losować karty, jak nam coś nie pójdzie i mieć fajną taktykę blokowania. Nie mogę zdradzić jaką, może ktoś komu ta misja nie sprawia problemu napisze :)
lvl 14
2013-10-08 23:34:08
Ale na żadną inną misję nikt tak nie narzekał, poza tym najgorsze w tym jest to, że to pierwsza misja kampanii i bezsprzecznie najtrudniejsza. Przeszedłem kampanię 3 razy i za pierwszym męczyłem się z nią z 20 razy, za drugim o dziwo udało się za pierwszym, a przy trzecim podejściu znowu męka i jakoś 7-krotne powtarzanie. Naprawdę nie wiem od czego to zależy, komputer za każdym razem gra inaczej. Raz atakuje 3 jednostkami, raz nie. Raz rzuca wampiryzm na tego silniejszego, raz na słabszego. Na końcu gdy zostają mu 2 jednostki z wampiryzmem, to rzuca albo na jedną albo na obie. Pogmatwane.

Ktoś pisał na czacie, że przy wygranej został raz na 2 hp a raz na 3 lub coś podobnego. Każda moja wygrana wygląda tak, że obaj mamy z komputerem po 10hp i atakuję go motłochem po 1 w każdej turze aż jemu zostaje 0 a mi 1. Może jest jakiś inny sposób, w każdym razie ten mój jest strasznie męczący.
#Edytowany (2013-10-08 23:37:27) przez Lopot
lvl 14
2013-10-09 09:45:25
Dobra zrąbałem, przez cały ten czas źle rozumiałem jak działa wampiryzm. Odkąd wiem, że nie można pobierać hp z bohatera (przed chwilą to odkryłem) misja przechodzi się sama. Ktoś mnie wprowadził w błąd na czacie, a nie sprawdziłem tego.
lvl 6
2013-10-09 10:35:07
O widzisz, czyli jednak się da :)

Staramy się nie robić misji głupio wykonywalnych. Czasem tak wyjdzie przez błędy AI, które są poprawiane i będą wyeliminowane. Ale każdą misję się da przejść za każdym razem, jak wiadomo co należy robić. A Zjawy na pewno się da.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała