Ogłoszenia > Kampanie - początek

lvl 16
2013-09-29 17:29:25
Tzn że działa na swoje tak jak i na przeciwnika ale swojej nie mozna zabić nawet jesli ma tyle hp tylko musi to przeciwnik zrobić tak?
lvl 48
2013-09-29 17:29:52
Tak w walce wyszlo i z trenerem.
lvl 16
2013-09-29 17:37:12
Odrazu zauwazyłem bład w walce z tobą;P

Otóz uzyłem 2 krotnie wiru a przywróciło mi hp w nastepnej turze tylko za 1;P

Pozatym jak Ramalian zauwazył gra staje sie przez to mniej realistyczna z ujemnym hp,..
lvl 30
2013-09-29 17:39:37
Przy tak działającym wirze na znaczeniu zyskują paladyni.
lvl 16
2013-09-29 19:05:42
A to przy poprzednim nie byli wazni?Byli i to tak samo... Zreszta tu jest gadka o nienaturalności ujemnego hp
lvl 6
2013-09-29 21:46:00
Błędy wynikały/ją z wprowadzenia programowanych nowych skillów, które niedługo będą dla Was dostępne. Poprawiłem wir, działa po staremu.

W najbliższych dniach pojawi się post o zmianach, balansie kart, tak swoją drogą. Nowa kampania w przyszłym tygodniu, bo teraz byliśmy trochę zajęci craftingiem kart i skillami.

PS. Kampania będzie taka, że będzie można na niej trochę pofarmić exp, nie tak jak na tych ostatnich - mam nadzieję, że będziecie zadowoleni :)
#Edytowany (2013-09-29 21:46:58) przez Eigen
lvl 12
2013-09-29 22:48:18
Pofarmić exp? A po co? ; d
Przecież z ostatnich strasznie dużo expa szło.
Mi już wszystko jedno, bo 9 level mam, natomiast jeśli faktycznie będzie bardzo dużo expa z kolejnej kampanii, to nowy gracz grając tylko kampanie wskoczy na 6 level, zabraknie kampanii -> spróbuje z graczami i ostro dostanie po tyłku, bo będzie miał zerowe doświadczenie w walkach pvp.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała