Ogłoszenia > Przyszłe zmiany i nowości

lvl 43
2013-07-31 13:26:14
Ależ ja nie piszę nic o terminach, jestem tylko ciekaw nowych rozwiązań i proszę o skromny przeciek, który miał się pojawić, w miarę postępu prac. Chyba sam przyznasz, że opis tego nad czym koledzy pracują jest dość krótki i może budzić wiele pytań. Dyskusja na forum zamiera, przydałby się ciekawy temat dywagacji, a i komentarze jak i opinie od graczy, mogą pomóc twórcom gry jeszcze przed implementacją zmian. :)
#Edytowany (2013-07-31 13:51:50) przez Sashi
lvl 48
2013-07-31 14:04:58
@Hangover
Zapomniałeś o Neurostazie w której czekam nieubłaganie, aż mnie z klatki wypuszczą :D Jeszcze Realm of steam jest, ale czy tam Eigena też wykorzystują to nie wiem :P
lvl 20
2013-07-31 18:56:17
Prace ciągle trwają, jeszcze trochę cierpliwości i się doczekacie ;)
Może też sprostuję - Terrath nie jest grą Garmory - owszem, wszyscy jesteśmy w różnym stopniu zaangażowani w tamtejsze gry, ale Terrath jest naszym autonomicznym projektem.

Przeciek? Hmm... Jak już skończymy to Płonący Wir wcale nie będzie się wydawał taki mocny ;)
lvl 30
2013-07-31 19:47:24
A ja właśnie przez kilka ostatnich dni kupowałem karty z dni ciemności ze względu na wir :(
lvl 33
2013-08-01 09:25:33
@shad
Przecież już dawno była informacja, że do gry zostanie dodana możliwość obrony przed wirem.
Zresztą wszystko co było przesadzone w tej grze, zostawało poprawiane. Kiedyś mając wystawione 4 wiedźmy mogłeś w 5 tur zabić przeciwnego dowódcę. Mój rekord ze stratowania wynosi 25pkt. obrażeń z Victoriusa i 12pkt. obrażeń z rumaka. Po osłabieniu stratowania takich wartości nie da się już osiągnąć :(
#Edytowany (2013-08-01 16:22:07) przez Hangover
lvl 3
2013-08-02 09:12:48
kiedy będą zmiany?
lvl 16
2013-08-02 10:46:13
@Hangover

Właśnie że wiedźma nie była za mocna bo mozna ja było zabić na kilkanaście sposobów, obecnie brakuje mi takiej karty jak wiedzma która mogła by zabierać hp dowódcy
#Edytowany (2013-08-02 10:48:38) przez rEv
lvl 33
2013-08-02 19:44:56
" Właśnie że wiedźma nie była za mocna bo mozna ja było zabić na kilkanaście sposobów, obecnie brakuje mi takiej karty jak wiedzma która mogła by zabierać hp dowódcy"

Zasadniczo była problemem, bo było mało czarów, dopiero co został wprowadzony Inkwizytor, a ona sama miała 2hp.
Dziś można by przywrócić starą wiedźmę. W porównaniu do wiru wypada mizernie, myślę, że nie byłaby jakimś dużym problemem.
lvl 6
2013-08-07 12:50:28
Krótka odpowiedź i zajawka jest już na stronie głównej ;) Mam nadzieję, że o to Wam chodziło.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała