Ogłoszenia > Dni ciemności - nowy dodatek!

lvl 6
2013-06-09 18:42:15
I stało się! Okres szczęścia i dobrobytu, przeplatany jedynie konfliktami kilkunastu dowódców, zakończył się... Z zachodu nadciągają mroczne armie, pełne nieumarłych stworów, upadłych rycerzy i zwykłych rzezimieszków - strzeżcie się! Walczcie z nimi lub włączcie ich do swojej armii i poprowadźcie na podbój świata! Jak zwykle, wygra silniejszy!

Nowa edycja składa się z 60 kart. Na razie dodane zostało 40, reszta w przeciągu dwóch-trzech tygodni. Karty są mroczne, posiadają nowe umiejętności: Wampiryzm, Aurę Ataku, Podwójne Uderzenie, sporo Dotyku Śmierci. Sprawdźcie je!

W sklepie są dwie nowe paczki - paczka 15 kart zawierająca karty ze wszystkich edycji oraz paczka 15 kart zawierająca karty z "Dni ciemności". Karty losowe będą pobierane od teraz z obu edycji.

W tej chwili mogą jeszcze występować błędy. Proszę je zgłaszać, poprawimy, jak tylko będzie się dało :)
lvl 6
2013-06-09 18:43:48
Lista znanych błędów, nad którymi pracujemy:
1) Nie działa karta Cyrograf
2) Umiejętność Wampiryzm, nabywana z Czaru i Umiejętności nie wyświetla się na karcie docelowej - ale działa! Więc można używać, jedynie na razie się napis nie poprawi.
3) Wściekły rój - zły opis karty w tooltipie, daje tylko 4 obrażenia losowej karcie.

Te błędy będą poprawione prawdopodobnie jutro. Za utrudnienia przepraszamy.
#Edytowany (2013-06-09 18:54:27) przez Eigen
lvl 6
2013-06-09 18:52:40
Spis kart nowych w poradniku: http://terrath.com/game/karty/dni_ciemnosci
#Edytowany (2013-06-10 11:10:09) przez Doceluf
lvl 6
2013-06-09 19:01:02
Dupa nie utrudnienia, kapitalny dodatek, szkoda tylko, że wszystko pokazujecie, nie ma elementu zaskoczenia :)
lvl 48
2013-06-09 19:36:02
Tak patrze na te unikaty z dotykiem smierci i się zastanawiam nad sensem starych unikatów, ale to pewnie tylko moje przemyślenia ;]
@DOWN: Możliwe, ale jak dla mnie są za mocne, a stratowanie od tego momentu jest dla mnie zbędbnym "śmieciem". Luźny przykład: Mroczna kopia jest przeciwieństwem Rumaka, tu rzadka, tu legenda, a wampiryzm stawiam dużo wyżej na półce, ponieważ dużo łatwiej komuś odebrać HP niż je przeskoczyć. Po za tym, tak wiem znowu marudze, ale podobnie jak Dotyk smierci w 1 serii był larytasem, tak uważam, że w tej serii powinien nim być wampiryzm, a tu nie dość, że wszędzie same wampiry, to na dodatek za rogiem sama smierć się czai ;P
#Edytowany (2013-06-09 21:59:07) przez Ramalian
lvl 6
2013-06-09 20:43:14
Ramalian, tak jest w każdej karciance, że nowe edycje wypierają starsze, a tylko elita potrafi z każdej dobrać tak karty, że robi combo :)
lvl 33
2013-06-10 10:33:55
@Ramalian
W tamtej serii rarytasem był dotyk śmierci, a w tej serii rarytasem jest podwójne uderzenie :P
A co do rumaka, w propozycjach leżą dwa tematy jego dotyczące. Najprościej, według mnie, można by podnieść koszt rumaka do 7-8e i zmienić mu bonus na pierwsze uderzenie, lub podnieść mu atak.
Takie pytanie na koniec, czy tylko mi lepiej gra się w talii bez ani jednej legi?

lvl 34
2013-06-10 10:40:03
Wszystko dobrze, tylko po co tyle kart zwykłych? Kto ich będzie używał? Już po kupieniu pięciu paczek mamy 5 * 5 = 25 kart lepszych niż zwykłe, plus jeszcze te, które dostajemy na start.
@down
no, całkiem dobry pomysł
#Edytowany (2013-06-10 11:50:25) przez Gothdo
lvl 33
2013-06-10 10:48:53
@Gothdo
Przydadzą się do wykonania osiągnięcia i do tworzenia lepszych kart ze słabszych kart.
lvl 6
2013-06-10 11:21:26
Plus będą potem różne rodzaje rozgrywki, gdzie używać będziemy tylko kart zwykłych - np. turniej ze zwykłymi kartami, gdzie do wygrania będą już fajniejsze, ale trzeba będzie grać zwykłymi :)

Natomiast tu piszecie o balansie różne rzeczy, narzekajcie sobie, wszystko czytam będą na pewno wprowadzone jakieś zmiany.
lvl 33
2013-06-10 11:34:48
@Eigen
Turniej ze zwykłymi kartami? Na dzień dzisiejszy słaby pomysł, bo aktualnie w zwykłej talii liczy się praktycznie tylko fart, nie ma żadnej kombinacji podczas walki :(
A wampiryzm to jednak ma kopa :D
http://zapodaj.net/c8d280fd5345b.png.html

#Edytowany (2013-06-10 11:35:31) przez Hangover
lvl 6
2013-06-10 11:59:43
Jeśli będą turnieje na zwykłe karty, to będą dodane karty zwykłe z kombinacjami, czy np. skille działające tylko na zwykłe itp. To raczej melodia przyszłości, ale tak daję znać że zwykłe będą używane.

Poza tym ci, co grają w karcianki, wiedzą że zawsze jest tam większość zwykłych, które są nieprzydatne ogólnie w większości rzeczy, ale mają tryby/craftingi gdzie zwykłe są ważne. Taka cecha tych gier, równie dobrze można by narzekać w RPG na puste elity albo unikaty sprzedawane do NPCa za parę groszy. U nas sprzedaży nie ma, bo będzie crafting na zwykłych.

Zaś wampiryzm z trenerem tak nabijać można, z graczem nie powinno się móc. Bo gracz powinien tak blokować, by nie nabijać życia przeciwnikowi - czyli albo z tarczą, albo z czymś co ma mało HP, albo zabić tego wampira czy mu oczekiwanie nałożyć :)
lvl 20
2013-06-10 14:57:15
Wiecie, jak już każdy będzie miał ze 50 kart tych nowych to ze starej edycji zostaną tylko Legi, Paladyn i Ewentualnie słoń. Co do unikatów w nowej serii, są lepszeod rzadkich starej.. Są troche za mocne... Poza tym zmiana fajna, lecz przydałby sie jakiś dreszczyk zaskoczenia, a nie wszystko na forum ;o
lvl 6
2013-06-10 15:04:13
Ja bym tak szybko nie skreślał kart ze starej edycji, zwłaszcza jak się spojrzy na to, jak słabe statystyki w obronie mają te obecne - żeby się czasem nie okazało, że wystawisz dużo kart, a zostaną one skoszone jednym Wirem wszystkie. Albo przeciwnik na jednostkach bez pancerza nabije dużo HP sobie ;)

Nie mówiąc o dotyku śmierci - wystarczy że wystawisz same jednostki z samym HP to po pierwszy bloku zginą przez dotyk. A jeśli będą miały chociażby 2-3 tarczy, wytrzymają minimum 2 bloki, a jak mają przynajmniej 2-3 ataku, to zabiją 90% atakujących :)
#Edytowany (2013-06-10 15:08:23) przez Eigen
lvl 31
2013-06-10 16:30:49
Jak dokładnie działa podwójne? :D
Ogólnie świetne karty łącznie z grafikami. Też jednak jestem zdania, że z tym dotykiem to trochę przesada.
lvl 13
2013-06-10 16:35:26
Moim zdaniem dodatek za szybko, nie gra zbyt wielu ludzi, a ci nowi będą negatywnego nastawienia, bo za dużo kombinacji :P
lvl 6
2013-06-10 16:39:41
Heśu: Podwójne działa tak, że odbywa się atak-obrona i atak-obrona ponownie, chyba że zaistnieje sytuacja, że obrońca już nie żyje po pierwszym ataku, to nie oddaje drugi raz oczywiście.

Hitahirou: No jest trochę skilli, ale z kolei nie doszło aż tak dużo, raptem 3 nowe :) Większość karcianek na starcie ma 300+ kart, więc z naszymi 100kilkoma wcale nie jest tego tak dużo, ba obecni gracze narzekali już nawet że nie ma co robić :) Kwestia ogarnięcia - nie traci się dużo na przegrywaniu, można pierw zagrać sporo przegranych i się nauczyć i potem kosić.
lvl 48
2013-06-11 16:56:05
Mroczny Pan i Nomad, identyczne statystyki, więc skąd ta różnica w zapotrzebowaniu na energię ? (5 i 3 eny)
lvl 31
2013-06-11 17:20:18
Właśnie, jest jeszcze kilka takich kart... Gdzie przy takim samym koszcie lepsze staty- patrz rycerz śmierci i mroczny pan. Mroczny droższy, a niema tarczy i takie samo oczekiwanie.. trochę lipa
lvl 5
2013-06-11 18:16:27
Powinniście pomyśleć nad wydaniem potem Terrath jako prawdziwej karcianki tak żeby można było grać nie tylko na kompie ale też normalnie :P
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała