Ogłoszenia > Zmiany w kartach

lvl 6
2013-04-22 15:13:55
Spróbujcie pograć - zgadzam się, że sama wiedźma jest słaba, jak najbardziej. Ale własnie trzeba pokombinować, w stylu wystawić najpierw paladyna czy dwóch, a potem wiedźmę, albo dać jej eq, albo utrzymywać na niej tarczę albo cokolwiek.

Aczkolwiek w tej chwili wiedźma jest najbardziej konstrowersyjna, zgadzam się i jeśli coś, to ona najprędzej zostanie zmieniona spośród tych kart.
lvl 14
2013-04-22 15:33:33
Przetestowałem i nie widzę tego za dobrze. Wiedźma zbyt długo się ładuje, nie jest opłacalna jako aktywna jednostka. Prędzej mi posłużyła za mięso armatnie, by wybronić się przed atakiem.
lvl 10
2013-04-22 15:46:19
Ot właśnie zgodzę się po co zabierać wiedźmie ten 1 punkt hp? Mogło zostać te 2 i wszystko by było dobrze.
2013-04-22 16:07:48
Wiedźma 1 pkt HP i 2 pkt ataku
Mag 2 pkt HP i 1 pkt ataku
Obie siebie zniszczą jednym atakie.
Jeśli dodać ten jeden punkt HP wiedźmie wtedy mag stanie się bezużyteczny, bo wątpie, że ktoś go weźmie ze względu na i pkt ataku. Wiedźma będzie niszczyć maga, ale mag wiedźmy już nie.

Mi się zmiana podoba.
#Edytowany (2013-04-22 16:08:29) przez Złowieszczy grabarz
lvl 6
2013-04-22 16:17:41
A jak dla mnie wiedźma jest dobra, żeby skorzystać z jej bonusu trzeba poczekać na palka lub wzmocnić czarem. Uważam, że nic z nią nie trzeba zmieniać.
#Edytowany (2013-04-22 16:18:03) przez Jighin
lvl 10
2013-04-22 21:18:05
Mag może zdmuchnac wiedzme - ale wiedzma moze zdmuchnąć maga. Jak dla mnie karta mimo kontrowersyjności jest świetna i z 2 paladynami świetnie się kompozytuje.
lvl 14
2013-04-23 01:20:17
Mag może zdmuchnąć wiedźmę za pomocą zwykłego ataku. Wiedźma może dopiero jak swoje wyczeka i będzie miała energię na użycie skilla, przez co Mag jest na lepszej pozycji.
lvl 10
2013-04-23 09:03:01
Tak tylko nawet na wiedźmę nie trzeba wykładać maga. Wystarczy chmura trującego gazu. Nie potrzebnie zabrali ten 1 punkt hp.
lvl 6
2013-04-23 09:13:44
Tak, ale jak wyłożysz ją do 2 paladynów np. to masz dużo lepiej, bo co turę możesz zabierać jakiejś jednostce 2 punkty, albo 4,6 itd, w zależności ile wiedźm wyłożonych - po prostu mag jest do jednych taktyk, wiedźma do drugich.

W każdym razie zmiany są logowane i oczywiście, gdy coś będzie nie tak, że wiedźma nigdzie się nie będzie nadawała, to zostanie zmieniona. Ale obecnie widzę, że sporo osób ją wykorzystuje tak jak napisał Volander i Jighin. I oni nie są jedyni ;)
lvl 20
2013-04-26 16:01:21
Dla mnie zmiana jest bardzo dobra... Wiedźma jest w sam raz... Wyobraźmy sobie sytuację:
jest np 10 kart vs 10 kart. My mamy Pala i wiedźmę. Energi mamy dość. Możemy wykładać stwory, czy czary a wiedźmą możemy atakować pojedyńcze jednostki przeciwnika.:) ale racja, można by ją troche wzmocnić o 1 punkt życia lub tarczy wiecej.
lvl 33
2013-09-22 14:26:33
Czy na przyszłość są planowane zmiany w rumaku, upadłym aniele i okultyście? Było wiele zapowiedzi dotyczących wiru, ale ani razu nikt nie wypowiedział się na temat tych trzech kart.
Tymczasem, jakiś czas temu gracze sporo dyskutowali na temat wspomnianych wcześniej kart.
http://forum.terrath.com/f/11/205/propozycje/dyskusje-o-kartach/1
lvl 48
2013-09-23 17:45:31
Upadły anioł i okultysta wcale nie są złymi kartami, anioł oprócz legendy jest jedyną karta posiadającą pasywnie Wampiryzm, a Okultysta 1 z 3 kart bijąca po 2 dmg, z czego dużo szybciej można go wystawić od Inka, a trudno go porównac do Wiedźmy (1-1-0, a 3-3-0)^, po coś w końcu został dodany ekwipunek.
Osobiście bym upadłemu zmniejszył koszt do 5 en.
#Edytowany (2013-09-23 17:47:28) przez Ramalian
lvl 14
2013-09-23 18:21:34
Ta.. okultysta to dno i wodorosty, bule wybuch go zmiata, a jego skill kosztuje 6 eny.. Za 6 eny masz 2 paniki, lub wir -.-
lvl 33
2013-09-23 20:12:06
@Ramalian
Ale wampiryzm to nie jest jakiś pro bonus, a upadły to chyba pierwsza karta w grze kosztująca 6 en. którą można skosić WYBUCHEM! Victorius z większym atakiem, pasywną umiejętnością, takim samym kosztem i ofensywnym bonusem, którym może zabić dowódcę ma 3 pkt tarczy.
O okultyście się nie wypowiem, nie używam dystansowych kart, ale gracze sporo pisali, że powinien zostać poprawiony.

Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała