Rozmówki ogólne > Rozmówki

lvl 25
2013-07-26 13:54:33
Ja tam dotarłem do was z Wykopu ;) jak był wykop-efekt. Teraz 2 ostatnie tygodnie przysiadłem trochę z lvl ;)
lvl 9
2013-07-27 03:05:20
fajna gierka xD
lvl 33
2013-07-27 09:45:37
@szyszolix
O tej godzinie miałeś z kim walczyć? :O
lvl 34
2013-07-27 09:51:05
@Hangover
Z trenerem.
lvl 33
2013-07-27 15:55:50
@Gothdo
Jedyny gracz aktywny 24 godziny na dobę :P
lvl 33
2013-08-12 17:10:36
Wy też tak macie, że czekacie na przeciwnika 30 min?
lvl 25
2013-08-12 17:59:10
Wiesz ... trener zawsze może i jest chętny :)
lvl 33
2013-08-13 12:42:41
Ale za trenera są małe nagrody :(
Mam nadzieję, że kampania będzie szybko wprowadzona :D

Aktualnie w grze mamy tylko 3 Magów i 5 rycerzy :/
#Edytowany (2013-08-13 12:43:56) przez Hangover
lvl 34
2013-10-02 13:10:46
Hehe, mam 1234 złota ;P
lvl 33
2013-10-02 15:11:40
@Gothdo
Co tak mało? :O
Ja mam 6550 :D
lvl 34
2013-10-02 17:41:28
@Hangover
Jesteś uzależniony :P
Dłuższy czas już nie gram, tylko raz na jakiś czas wchodzę.
lvl 33
2013-10-13 14:20:25
Ciekawe za jakie osiągnięcie będzie się zdobywało modyfikator "kondycja".
+1 hp to strasznie mało, z ogólnodostępnego wampiryzmu można więcej nabić :(
lvl 6
2013-10-13 20:02:06
+1HP to tylko jeden z modyfikatorów, oczywiście będą też wyższe. Plus trzeba brać pod uwagę to, że tu nie musisz liczyć na przeciwnika, by nabić.
lvl 12
2013-10-13 22:21:01
Miejsca na modyfikatory są 3, więc jeśliby włożyć 3 takie modyfikatory +1hp, to można całkiem mocno zaszkodzić taliom typu rush czy burn (o ile kiedyś będzie możliwe złożenie burna ;D).

No dobra, może nie całkiem mocno, ale na pewno kilka razy może uratować. Grając rushem/burnem(zwłaszcza tym) każde hp zdobyte przez przeciwnika zmniejsza szansę na wygraną.

Aczkolwiek fakt, przy takich deckach jakie są obecnie to ten modyfikator jest słaby.
lvl 33
2013-10-16 22:37:31
Ozłocony (3/3)
Wygraj 1000 razy mając w talii same karty rzadkie (nie licząc zasobów)
20% (200/1000)

:)
#Edytowany (2013-10-17 22:14:05) przez Hangover
lvl 7
2013-10-19 21:21:56
A jak wcześniej działał rumak?
lvl 33
2013-10-19 21:58:02
@Cloud
Początkowo rumak kosztował 8 en. nie dodawał ataku i dodawał stratowanie.
Główną przyczyną słabości rumaka jest osłabione stratowanie, które pociągnęło go ze sobą na dno :(
lvl 7
2013-10-20 21:43:15
No to jak wyglądało na początku stratowanie, że było tak chwalone? :d
lvl 33
2013-10-21 16:08:02
@Cloud
Kiedyś stratowanie sumowało się na kartach, czyli jeśli pod victoriusa z 9pkt. ataku dałbyś do obrony 4 motłochy, to otrzymałbyś 32pkt. obrażeń (dziś w takiej sytuacji otrzymasz 8pkt.)
lvl 48
2013-10-21 23:24:41
Moim zdaniem powinna być średnia kart wystawionych do obrony, a nie jednostka z największym HP.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała