Propozycje > Limit 15 tur

lvl 19
2014-01-18 17:44:26
Wiem, że temat był już poruszany, ale ponieważ mi to przeszkadza to napiszę raz jeszcze :) Talie super szybkie potrafią pokonać przeciwnika spokojnie przed 15 tura, od wczoraj gdy się taką talią bawiłem zdarza mi się to w ponad 50% walk. Może do czasu aż ranking zacznie być istotny warto by go usunąć, albo chociaż zmniejszyć do 10-12? :) Wiem, że można czekać do tej 16 tury, ale czasem lepiej jest dobić przeciwnika niż ryzykować, że wyciągnie on jednak odpowiednią ilość blokujących kart, trochę to przeszkadza ;)
lvl 13
2014-01-18 23:53:49
Yy.. podziel się kartami XD
lvl 33
2014-01-19 12:26:57
@Vautrin
Gra jest w fazie rozwoju i to, że dziś 50% walk wygrywasz przed piętnastą turą nie znaczy, że po dodaniu nowych kart taki stan rzeczy utrzyma się nadal. Kiedyś, bardzo dawno temu Eien tak pisał o wygranych przed limitem tur :
"walki wygrane w 12 turze są przypadkami z reguły - albo ktoś jest słaby, nie ogarnia gry, albo odszedł od kompa, albo specjalnie podłożył walkę. Średnia tur na walkę jest zdecydowanie niższa, zgadzamy się że zdarzają się zwycięstwa w 12 turze, ale wraz z rozwojem graczy, parowania ich ilość będzie znikoma, chyba że nastąpi któryś z wymienionych wyżej czynników..."
(Całą odpowiedź możesz znaleźć tutaj: http://forum.terrath.com/f/4/314/pomoc/pytania-do-administracji-2 )

Dziś ta regułka jest przestarzała, ale kiedyś, gdy nie było w grze drugiej edycji wiele walk kończyło się dopiero po 120 turze. Już dawno nie stoczyłem walki z innym graczem która trwałaby tak długo. Każda nowa edycja kart wprowadza coś nowego, lekko zmienia sposób prowadzenia walki, dodaje nowe rozwiązania, oraz sprawia, że liczba tur w której można pokonać przeciwnika wydłuża się lub skraca.
Pamiętajmy, że wszystko jest jeszcze tworzone i jeszcze wszystko może się zmienić ;)


lvl 19
2014-01-19 14:12:38
No ale na dzień dzisiejszy ta reguła jak sam mówisz jest przestarzała, dlatego wg mnie powinno to zostać zmienione. Co będzie w przyszłości tego nie wiemy, ale wg mnie na chwilę obecną niczemu to nie służy, a od czasu do czasu przeszkadza.
lvl 18
2014-01-20 14:39:37
Moim zdaniem do 12 może spokojnie zostać zmienione.
2014-04-08 18:51:03
Należy zauważyć też, że przy wygranej w takim przypadku my zyskujemy jedynie złoto. Osiągnięcia i rankingi nie są naliczane. Przeciwnik natomiast nic nie traci. Nie resetuje się nawet licznik wygranych walk, z czego wnioskuję, że nawet nie przegrywa walki. Ma to znaczący wpływ na % wygrane/przegrane walki i exp w następnej walce (naliczany za wygrane PVP). Zdecydowanie nie tak to powinno wyglądać.
lvl 19
2014-04-10 10:40:41
Podpinam się pod ten temat. Należy jak najszybciej znieść/skrócić/zmienić limit 15. tur! A jeżeli nie zostanie to zrobione to poproszę chociaż o logiczne wyjaśnienie dlaczego.
Takie kompletne olewanie propozycji graczy staje się coraz bardziej irytujące. Już poważnie się zastanawiam nad zniszczeniem sobie wszystkich możliwych kart, dzięki czemu z pewnością odechce mi się grania ;]
lvl 33
2014-04-10 16:31:41
@Malvir
Wygrane przed 15 turą miały być efektem przypadku - albo trafiłeś na bardzo słabego przeciwnika, lub przeciwnik miał pecha i nie podeszły mu zasoby na starcie. Dzisiejszy balans gry nie odpowiada temu limitowi i stąd są problemy. Należy więc albo zmienić limit 15- tu tur, albo popracować nad balansem.
lvl 19
2014-04-10 16:46:13
Wiem czemu miał służyć i wiem co trzeba zrobić. Nie wiem tylko dlaczego panowie admini milczą i nie reagują na propozycje, nie tylko na tą.
lvl 33
2014-04-10 17:37:36
Zawsze można stworzyć sobie talię która jest niezależna od limitu turowego.
2014-04-10 20:58:45
Chyba nie o to chodzi, żeby narzucać graczom taktykę? Czy może o czymś nie wiem?
lvl 19
2014-04-10 23:18:51
Abstrahując już od limitu 15. tur, chociaż zgadzam się tutaj z Krwawym Hegemonem, nie podoba mi się podejście twórców gry do zgłaszanych problemów i propozycji.
lvl 6
2014-04-11 11:29:04
W okolicach końca kwietnia i początku maja zostanie zmodyfikowanych sporo zasad gry (znaczy tych pobocznych, jak np. ta 15 tura) i zmiany dotkną również tego właśnie, o czym piszecie.

Widzimy, ze jest z tym problem, jak i z innymi rzeczami, dlatego pracujemy teraz nad zapleczem gry, różnymi edytorami, które pozwolą dodać więcej contentu, usprawnią i rozwiną grę singleplayer, a następnym etapem jest właśnie poprawienie zasad multiplayer.

Zgłaszane błędy i propozycje są rozpatrywane, jednak właśnie wiele z nich straci na znaczeniu w momencie wprowadzenia opracowywanych zmian. Prosimy o cierpliwość, będzie lepiej :)
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała