Propozycje > Re- i de-kompozycja składników.

lvl 33
2014-04-19 14:05:04
@shad
Ale talie na 60 kart również zostałyby wzmocnione. Pomieszanie za 2 en, czy chociażby ściana ognia za 4 en, lub felczer za 1 en - takie rozwiązania dawałyby więcej możliwości obronnych . Może legendy wrócą do łask, dla Mnie Godryk za 5 en brzmi zachęcająco :).

Tak jak przedmówca, mając 3 en z modyfikatora na start + 1 zasób mógłbyś w pierwszej turze wystawić aż 4 unikatowe motłochy. Jednak turę potem twoje karty mogłyby zostać zniszczone przez ścinę ognia.
lvl 30
2014-04-19 16:23:49
Jeśli cecha dodająca 1 en będzie nagrodą za jakieś niezbyt trudne osiągniecie lub kampanię, to nie powinno być problemu. Jeśli możliwe byłoby używanie 3 takich cech równocześnie to zabiłoby to rusha.

Z kartą dającą 2 en jest ten problem, że jeśli mamy np. dwóch graczy i każdy z nich ma po jednej takiej karcie, to gracz z talią składającą się z 30 kart ma większe szanse wylosowania tej karty na początku rozgrywki niż gracz z talią 60 kart.

Propozycja 30 zasobów za -1 kosztu wybranej karty również bardziej pomogłaby małym taliom, bo tam jest około 20 kart, które można w ten sposób ulepszyć, natomiast w pełnych taliach takich kart jest około 40, więc udoskonalenie wszystkich byłoby bardziej kosztowne.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała