Propozycje > Płonący wir - 6 energi?

lvl 18
2013-07-05 15:36:41
Deszcz kosztuje 5 en, a zabiera 1 hp, coś co zabiera aż 2 hp kosztuje 6 energii. Ja rozumiem, że to unikat, ale to jest przesada.

Zmieńcie to na 7 energii. Żeby nie było sam mam 2 płonące wiry i uważam, że to jest przesadzone.
lvl 33
2013-07-05 18:39:33
Sama zmiana kosztu wiru nic nie zmieni. W kilku walkach potrafiłem walnąć po 3 wiry za 18en.
A kwestię kosztu wiru i deszczu poruszałem już w temacie z balansem kart. Niestety, do dziś nie ma odzewu :(
http://forum.terrath.com/f/11/205/propozycje/dyskusje-o-kartach/3#2568
lvl 18
2013-07-05 22:44:53
21 en lub 14 en jest ciężej zebrać, a w końcu zadaniem płonącego wiru ma być to aby nie dało się 'barykować'.

Zebranie 12 en wcale nie jest takie trudne.

Myślę, że podwyższenie kosztu sprawiłoby, że byłoby to bardziej zbalansowane, a spełniałoby dalej swą rolę.
lvl 7
2013-07-05 22:54:28
Przestaloby spelniac swoja role, bo zanim uzbierasz wieksza ilosc energii przeciwnik ma wieksza szanse na 2 kolejne pale i wir jest zredukowany, a bunkrowanie dalej ma sie swietnie
lvl 33
2013-07-07 09:39:06
@morfidon
To tylko przedłuży agonię, bunkrowanie często kończyło się się dopiero po wystawieniu wszystkich kart. Pisałem w pierwszym poście, często zamiast przerwać działanie aury Paladyna prościej było czekać na 18en.
lvl 18
2013-07-31 12:06:51
Dajcie w końcu płonący wir za 7-8 en. Dalej będzie to dobra karta. I wcale ta karta nie jest przeciwko ulepszaniu swojej fortyfikacji bo również można założyć taktykę ulepszając jedynie fortyfikację a następnie zakończyć jednym ruchem z uderzeniem używając 2-3x plonacy wir.
lvl 33
2013-07-31 13:06:23
@morfidon
Poczekajmy na możliwość kontrakcji na czary, wtedy przedyskutujemy, czy zwiększanie kosztu jest potrzebne.
lvl 10
2013-08-09 17:54:03
A może limit do jednego wiru na turę? to wciąż była by katra dająca świetne możliwości taktyczne, a ukruciło by to walki w stylu: bunkier do 12en>2 wiry>wszytskie jednostki>koniec gry
lvl 13
2013-08-09 23:28:17
Cross ma rację, limit wirów to coś czego narazie brakuje, ale weź taki skrypt napisz, wiesz ile to roboty?
lvl 34
2013-08-10 00:24:47
Coś mi się nie wydaje, żeby taki skrypt był strasznie trudny do napisania.
lvl 13
2013-08-10 05:22:52
Trzeba by zablokować użycie karty, wprowadzić limit x na ture, czyli zrobić nowe skrypty (bo raczej takiego nie ma) , potem jeszcze podczepić je do siebie, i wrzucić jakieś anty-bugi żeby tego nie wykozystywali..
lvl 20
2013-08-10 09:59:12
Jakkolwiek trudny czy łatwy bo był on do napisania to nie planujemy wprowadzać takich sztucznych ograniczeń. Wir działa tak jak założyliśmy. W tej chwili jest naprawdę mocny, ale poczekajcie na nowe karty - wtedy powinno się to wyrównać.
#Edytowany (2013-08-10 11:51:59) przez Nytalith
lvl 18
2013-08-27 15:03:33
Wasze założenie było jakie? Płonący wir miał być sposobem na barykade, a prawda jest taka, że ludzie się barykadują po czym używają płonącego wiru. Rozumiem jego moc, ale koszt 6 en to po prostu za mało. 7 en-8 en minimum. Sam mam płonące wiry - tyle w tym temacie.
lvl 12
2013-08-27 15:19:06
No cóż, prawda jest, że płonący wir to całkowicie przesadzona karta. Przyznają to i twórcy gry, tylko że podobno ma przestać być taki mocny, gdy wejdą nowe karty. Szkoda tylko, że z obecnym tempem rozwoju gry jeszcze sporo czasu minie, a do tego momentu mamy ewidentnie przegiętą kartę. z kosztem 6 energii rzucenie dwóch wirów na raz to żaden problem.
Na szczęście już spotkałem graczy, którzy mając 2-3 wiry po prostu nie wkładają ich do talii, bo wiedzą jak sprawa z nimi wygląda. Co już powinno pokazywać, że ta karta jest problemem, skoro sami gracze rezygnują z wykorzystywania jej.


Swoją drogą, czemu w płonącym wirze (i nie tylko, generalnie chodzi mi o ten problem) w opisie karty jest napisane "-2hp wszystkim jednostkom"? Wszystkim to wszystkim, tymczasem działa tylko na karty przeciwnika. Ale to chyba kwestia na osobny temat ; P
lvl 48
2013-08-27 22:22:16
Opisy na kartach powinny być krótkie i treściwe, a to które jednostki dostają obrażenia jest oczywiste.

Mylisz się, gracze tacy jak ja przestali używać wirów z innego powodu, zagraj z którymś z nich to sam zrozumiesz.
lvl 12
2013-08-28 00:32:17
Nie Ramalian, opisy na kartach powinny być przede wszystkim jasne i precyzyjne. Dołożenie jednego słowa to nie wiele. I nie jest to oczywiste które jednostki dostają obrażenia. Mógłby płonący wir mieć po prostu taki efekt uboczny, że ładuje po wszystkim. Zresztą prędzej czy później zapewne zostaną wprowadzone karty działające na cały stół, nie tylko na jedną ze stron i co wtedy?

Np. w Magicu istniało masę kart działających na wszystkie jednostki i wtedy było napisane, że działa na wszystkie jednostki.

Swoją drogą, skoro np. w opisie Aury Życia u Paladyna może być dopisane, że dodaje +1hp wszystkim SOJUSZNICZYM jednostkom, to co za problem dołożyć słowo 'wrogim' w opisie płonącego wiru?
Zresztą prawdopodobnie jest to pewnego rodzaju 'błąd' bo już np. w opisie duszącej chmury jest napisane, że zadaje 1 obrażenie wszystkim jednostkom WROGA.
Także tutaj to ja mam rację ;d

I tak przy okazji, wraz z rozwojem mechaniki gry pasowałoby by poprawić niektóre opisy na kartach. Na razie nie ma żadnej korzyści z załóżmy tego, że dołożymy wrogiej jednostce +1hp, ale jeśli kiedyś miałoby to jakikolwiek, najmniejszy chociaż sens, to np. fleczer czy medyk potrzebują poprawki ; d Chyba że nigdy żadna taka karta nie powstanie, to spoko. Zresztą to problem na później ; P

A co do tego, czemu tacy gracze przestali korzystać z wiru: nie wiem czemu wypowiadasz się za wszystkich ; d Spotkałem się z głosami, że wir jest po prostu przesadzony i nim nie grają.

A nie, sorry, już teraz istnieje opcja, że dodanie hp wrogiej jednostce przynosi zysk. Przykładowo ktoś wrzucił jakiś ekwipunek pod daną jednostkę, który nie przeszkadza nam, gdy jest pod nią podpięty, ale przeszkadzał by nam gdyby podpiąć go pod jakąś inną wrogą jednostkę. Wtedy przed zagraniem załóżmy tego Płonącego Wiru możemy chcieć dodać mu punkt(y) hp zanim rzucimy wir.


#Edytowany (2013-08-28 00:33:29) przez Gri
#Edytowany (2013-08-28 00:36:37) przez Gri
lvl 18
2013-08-30 01:44:24
tak ciężko naprawdę zanim wejdą zmiany zmienić płonący wir na 7-8 en
lvl 10
2013-09-24 18:46:06
Jakiś miesiac temu przestałem w to grać bo miałem dosyć gier koczących się na 12en. Wróciłem żeby zobaczyć jak działają kampanie zagrałem sobie pvp i kolejny raz tylko się wku****łem bo nic się nie zmieniło.
lvl 6
2013-09-29 21:48:27
Sprawy wiru, jak i balansu innych kart będą poruszane w najbliższym czasie, przed wprowadzeniem nowych skilli, które są już gotowe i niedługo je ujrzycie wraz z nowymi kartami.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała