Propozycje > Stratowanie, propozycja

lvl 33
2013-06-03 20:55:43
Witam, szybko i na temat, jakiś czas temu zostały zmienione zasady funkcjonowania stratowania:
Gdy wiele kart broni się przed atakiem karty posiadającej stratowanie, to wielkość stratowania liczona jest na jednym, najsilniejszym obrońcy.

Proponuję, aby wielkość stratowania nadal była liczona na jednym, ale za to najsłabszym obrońcy. Po co? Już tłumaczę:

1 Dodałoby to element kombinowania. Aktualnie broniąc się przed stratowaniem wystarczy użyć umiejętności defensywnych kart na jednym obrońcy, który zatrzyma stratowanie. Zmiana sprawiłaby że gracz broniący się musiałby pomyśleć, rozłożyć umiejętności kart defensywnych na kilku kartach zamiast na jednej.
2 Wzmocniłoby to nieco husarię i rumaka. Aktualnie Victorius nadal jakoś się trzyma, a te dwie karty no cóż... często mają za mało ataku aby stratowanie weszło. Bo co to za problem zwiększyć hp. słonia bojowego do 8hp. w przypadku ataku husarii z dwoma płonącymi mieczami? O rumaku pozwolę sobie darować, bo jest jeszcze gorzej ;(.

Podobny temat: http://forum.terrath.com/f/11/304/propozycje/stratowanie

Dziękuję za uwagę i życzę spokojnej nocy :)
lvl 31
2013-06-05 11:12:45
Hangover ma racje. Husaria trzyma się obecnie tylko jako zapchajdziura za mały koszt. Stratowanie teraz jest tak mało istotne, że zatrute ostrze powinno być legendą, nie rumak, ze względu na swoją przydatność. Popieram zmianę działanie stratowania, lub wzmocnienie ataku tratujących.
lvl 13
2013-06-08 13:00:28
Błąd :-(
#Edytowany (2013-06-22 18:40:01) przez Hitahirou
lvl 31
2013-06-08 15:04:58
Stratowanie ma też husaria i Victorius -.-
lvl 33
2013-06-09 00:29:54
@Hitahirou
Według Twojego rozumowania kartami legendarnymi powinny być: Dezintegracja, Rozbrojenie, Panika, Śmierć,Pikinierzy, Paladyn, Szybka ręka i Zestaw naprawczy, bo są to karty które jako jedyne w grze posiadają pewne bonusy.
lvl 19
2013-09-21 14:30:05
Odświeżę trochę temat zgadzając się z Hangoverem co do działania stratowania. Niech działa na najsłabszego obrońcę ;)
lvl 33
2014-02-01 20:39:01
Do usunięcia, wprowadzone zmiany sprawiły, że propozycja nie jest potrzebna :)
lvl 22
2014-02-01 21:08:10
Jakie wprowadzone zmiany?
lvl 33
2014-02-01 21:22:25
- Wprowadzenie czarów dodających atak ( Jeśli na Victoriusa z dwoma płonącymi nałożymy 4 Szały, to otrzymamy kartę z 25pkt. ataku, czyli przy dobrym układzie przeciwnik może zginąć - to tylko przykład, należy traktować go z przymrużeniem oka, ale fakt, że dzięki czarom stratowanie jest znacznie silniejsze)
- Wprowadzenie nowych jednostek ze stratowaniem ( Do talii możemy włożyć 12 jednostek z "wbudowanym" stratowaniem)
- rozwiązanie kwestii rumaka ( Można przerobić go w dużo lepszego konia bojowego)
lvl 22
2014-02-02 10:48:46
Aa, o te chodzi. :P
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała