lvl 14
2013-05-02 17:19:14
Witaj, wędrowcze... Chciałbyś pewnie poznać mądrości magicznej gry Terrath, prawda? Pokaż mi swą sakwę, a... Dobrze, widzę, że wiesz na czym to polega. Zdradzę Ci parę mądrości.
1. Początki gry
Wędrowcze, widzę, że masz postawowe karty... Nabierz doświadczenia na Trenerze, za każdy poziom Twego oświeconego umysłu, dostaniesz odpowiednią nagrodę. Nie rzucaj się na głęboką wodę i nie walcz ze starymi wyjadaczami. Zniszczą Cię doświadczeniem i lepszą talią.
2. Jakość się liczy, nie ilość
Gratuluję, zdobyłeś już kilka paczek... Co my tu mamy... Po cóż Ci tyle tak słabych kart do gry? Wędrowcze, robiąc nową talię, zawsze testuj ją na Trenerze, dzięki niemu jesteś w stanie ocenić, czy Motłoch jest przydatny, czy Gwardia jest skuteczna, czy czasem nie stępi ostrzy na dość żywotnym słoniu.
3. Nie wszystko złoto, co się świeci
Wędrowcze, a cóż Ty za karty masz? Pięknie, ile legend, ile rzadkich... Ale jaki z nich pożytek będziesz miał, jeśli przeciwnik pokona Cię w początkowej fazie gry? Przygotuj zawsze jakieś karty, które wymagają mało energii. Poza tym, przesadna ilość mocnych kart, mocno Cię ograniczy, a rywal będzie wiedział, czego może się spodziewać.
4. Element zaskoczenia
Skuteczna talia, wędrowcze, to irytująca karta. Tak więc przygotuj przeciwnikowi trochę niespodzianek. Zaopatrz się w karty destrukcyjne oraz rozbrajające. Uwierz mi, takiego zdziwienia na twarzy krasnoluda tracącego czołową kartę i przegrywającego wygraną walkę nie da się zapomnieć.
5. Przewidywanie
Wędrowcze, jeśli już grasz z przeciwnikiem, przygotuj się na to, że i on może mieć na Ciebie haki. Zawsze obserwuj jego stan energii, w miarę możliwości pamiętaj użyte już karty. Dzięki temu będziesz wiedział, co Cię czeka, a czego spodziewać się już nie musisz.
6. Blef
Masz dużo zasobów, wędrowcze... Sytuacja jest mało zaskakująca, nie masz kart w ręce... Dostajesz kolejny zasób... Nie uważasz, że lepiej go nie używać tylko okłamać umysł przeciwnika, że masz coś ciekawego?
Póki co, to koniec mądrości, przyjdź jak Twoja sakwa znów będzie pełna, chętnie zdradzę Ci parę kolejnych sekretów.
Edit: Zabrakło...3 :) Dziękuję za uwagę :)
#Edytowany (2013-05-04 13:06:46) przez Zyt
1. Początki gry
Wędrowcze, widzę, że masz postawowe karty... Nabierz doświadczenia na Trenerze, za każdy poziom Twego oświeconego umysłu, dostaniesz odpowiednią nagrodę. Nie rzucaj się na głęboką wodę i nie walcz ze starymi wyjadaczami. Zniszczą Cię doświadczeniem i lepszą talią.
2. Jakość się liczy, nie ilość
Gratuluję, zdobyłeś już kilka paczek... Co my tu mamy... Po cóż Ci tyle tak słabych kart do gry? Wędrowcze, robiąc nową talię, zawsze testuj ją na Trenerze, dzięki niemu jesteś w stanie ocenić, czy Motłoch jest przydatny, czy Gwardia jest skuteczna, czy czasem nie stępi ostrzy na dość żywotnym słoniu.
3. Nie wszystko złoto, co się świeci
Wędrowcze, a cóż Ty za karty masz? Pięknie, ile legend, ile rzadkich... Ale jaki z nich pożytek będziesz miał, jeśli przeciwnik pokona Cię w początkowej fazie gry? Przygotuj zawsze jakieś karty, które wymagają mało energii. Poza tym, przesadna ilość mocnych kart, mocno Cię ograniczy, a rywal będzie wiedział, czego może się spodziewać.
4. Element zaskoczenia
Skuteczna talia, wędrowcze, to irytująca karta. Tak więc przygotuj przeciwnikowi trochę niespodzianek. Zaopatrz się w karty destrukcyjne oraz rozbrajające. Uwierz mi, takiego zdziwienia na twarzy krasnoluda tracącego czołową kartę i przegrywającego wygraną walkę nie da się zapomnieć.
5. Przewidywanie
Wędrowcze, jeśli już grasz z przeciwnikiem, przygotuj się na to, że i on może mieć na Ciebie haki. Zawsze obserwuj jego stan energii, w miarę możliwości pamiętaj użyte już karty. Dzięki temu będziesz wiedział, co Cię czeka, a czego spodziewać się już nie musisz.
6. Blef
Masz dużo zasobów, wędrowcze... Sytuacja jest mało zaskakująca, nie masz kart w ręce... Dostajesz kolejny zasób... Nie uważasz, że lepiej go nie używać tylko okłamać umysł przeciwnika, że masz coś ciekawego?
Póki co, to koniec mądrości, przyjdź jak Twoja sakwa znów będzie pełna, chętnie zdradzę Ci parę kolejnych sekretów.
Edit: Zabrakło...3 :) Dziękuję za uwagę :)
#Edytowany (2013-05-04 13:06:46) przez Zyt