Dział strategów > Ustawienia i Atak.

lvl 3
2013-03-29 15:55:54
Ustawienia to temat w którym trzeba wypisywać najlepsze ustawienia kart bojowych.

Według mnie wystawcie najpierw blotki-ZASOBY.
Potem jak uzbieramy 4en wystawmy blotki bojowe.
Po chwili znów zasoby zbierajmy-po zebraniu 5-10en,
Robimy lepsze blotki.
I na końcu rozwalamy przeciwnika unikatami.

Wyjaśnienie słowa blotka-TO KARTA O MAŁEJ WARTOŚCI W GRZE!!!

Proszę o pisanie najlepszych ustawień i ataków!!!
lvl 12
2013-03-29 22:00:34
Dobrze, że wyjaśniłeś bo już się denerwowałem co to ta cholerna blotka ^^.

Na start najlepiej wystawić felczerów o ile mamy ich w łapie, potem wszystko po kolei leci na front. Jedno tylko zauważyłem co robi wielu graczy, a moim zdaniem jest błędem - otóż wystawiają 2 wiedźmy/magów gdy mają np. 3-4 energii a ich sytuacja nie jest podbramkowa. Te karty łatwo zniszczyć i najczęściej każdy się czai z wybuchem, lepiej poczekać aż energii uzbieramy na tyle by korzystać z ich specjałów. (3/4/9/12 eny)
lvl 3
2013-03-30 06:05:56
Dzieki kolego!!!
lvl 4
2013-04-04 21:21:44
1. Zbieramy do 3-4 zasobów i wystawiamy karty o małej wartości (wszelkich rycerzy) oraz tzw. jednostrzałowce (łucznicy, kusznicy, rakietnice, itd., jeśli macie w paczce, ale nie bierzcie ich więcej niż po jednej sztuce), aby załadowała im się energia
2. Zbieraj zasoby i wystawiaj wszelkich magów, wiedźmy, felczerów i karty z punktu 1 (jeśli zostały)
3. Kiedy już będziesz miał 6 zasobów, zacznij używać zdolności: fortyfikacje, muszkiet, płonący miecz, itd. oraz wystawiaj karty takie jak królewska gwardia, husaria, paladyn i słoń bojowy. Zbieraj dużą armię i broń taktycznie wszelkie ataki, aby stracić jak najmniej. Dodatkowo zbieraj zasoby ile będzie się dało, to na pewno ustawi ci wystawianie jednostek.
4. Powinieneś już posiadać około 8 kart gotowych do walki. Dorzuć do nich wszelki bojowy ekwipunek do silniejszych jednostek (miecze, muszkiety, medaliony ochronne, rumaka jeżeli masz)
5. Powybijaj przeciwnikowi jednostki z większym atakiem za pomocą słabszych jednostek (rób niekorzystne wymiany 1 za 1 lub 2 za 1)
6. Zaatakuj całą dostępną armią. Przeciwnik nie będzie w stanie zablokować wszystkich ataków, (chyba że również zbierał wojsko, wtedy może być problem) a jeśli posiadasz husarię to staraj się jej nie stracić - może się przydać pod koniec bitwy.
7. Zostawiaj sobie około 4 energii na końcu rundy i korzystaj ze zdolności magów, wiedźm, felczerów, medyków, itd., ew. stratega, (jeśli już go wylosowałeś to zostaw w talii...) żeby opóźniać posiłki wroga
8. Zostaw sobie jak najwięcej zdolności 'wybuch'. Używaj ich do dobijania jednostek wroga, którym zostało 2-3hp lub do dobijania dowódcy
lvl 6
2013-04-12 21:55:30
Dzięki dobre
lvl 7
2013-06-17 19:05:10
najlepiej jeśli ma się zatrute ostrze(niewiem do końca jak to się nazywa więc strzelałem) i gwardie królewską albo Mortinusa(bo mają pierwsze uderzenie)to jest najlepiej zrobić tak:bierzemy ostrze na mortinusa albo na gwardię króleską mają dotyk śmierci i atak +1 czyli(gwardia 3,Mortinus 5)no to żeby lepiej atakować bierzemy Płonący miecz(gwardia 5,Mortinus 7)bierzemy tarczownika barta felczera(ile sie ma)na jedną z tych kart :)
Staty: Gwardia królewska 5atak 5życia(albo więcej)5tarczy(albo więcej)
Staty:Łowczy Mortinus 7 atak 6życia(albo więcej)2 tarcze (albo więcej)
Mam nadzieje że komuś pomogłem:)
lvl 31
2013-06-17 20:55:37
najlepszy jest taki atak. Panikujemy najmocniejsze jednostki i paladynów, walimy ze 2 wiry i atak wszystkim. Dziękuję, do widzenia, po walce
lvl 13
2013-06-17 22:21:37
Wy byście użyli 3 wirów na raz a potem pojechali 3 mortinusami 5/5/5 ^^
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała