Błędy > Nie ma opisu po dodaniu miecza etc.

lvl 18
2014-02-28 15:24:01
Wydawało mi się, że po dodaniu np. płonącego miecza pod jednostką od razu pojawiało się: "omija 2 tarcze", jak się dało wampiryzm to tak samo...
lvl 6
2014-02-28 15:47:18
lvl 18
2014-02-28 21:27:50
No spoko, ale w sumie nie mogliście zostawić tak jak było? Przecież jak jakaś jednostka nie miała żadnej funkcji od siebie, to przynajmniej łatwo było podczas walki zobaczyć czy dana jednostka ma otruty miecz, czy też zwykły, lub też taki co omija tarcze. Zdecydowanie łatwiej się odpowiadało na ataki.
lvl 6
2014-02-28 21:36:45
Problem był taki, że jeśli jednostka miała jakieś umiejętności, a obok druga nie i obie miały dołożony np. płonący miecz, to było to bardzo niespójne i mylące, że na jednej jednostce się wyświetlało, na drugiej nie.

Na buffy na karcie każdy patrzy, bo trzeba sprawdzić co ta karta tam ma, to się nie przegapi.
lvl 33
2014-02-28 21:44:59
A co z pasywnym niszczeniem ataku? Ono nie ma własnego Tipu :(
lvl 33
2014-03-18 21:14:34
Własnego tipu nie ma również umiejętność + 2 tarczy w obronie, którą dodaje Niebiańska laska.
lvl 48
2014-03-19 00:39:35
http://game.terrath.com/img/iconset.png takie piękne tipy by mogły być, zamiast tych kwadracików :o
lvl 13
2014-03-19 10:39:01
Ramalian z jakiej to gry? O.o
lvl 48
2014-03-19 11:03:29
Tej :) a przynajmniej w jej plikach jest.
#Edytowany (2014-03-19 11:04:15) przez Ramalian
lvl 33
2014-03-19 15:45:21
Naliczyłem 14 łuków, tymczasem w grze nie ma ani jednego :D
Ciekawe co do tej gry mają rzeczy konsumpcyjne :o
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała