Ogłoszenia > Kolejna kampania i bonusy

lvl 6
2013-11-24 17:27:48
Została dodana kolejna kampania. Okazuje się, że sny potrafią się ziścić. Niestety, nie zawsze spełniają się tylko te przyjemne dla nas... Walczcie z siłami ciemności!

Oprócz tego w sklepie znajdziecie bonusy do zdobywanego złota i expa w walkach. Aby bonusy działały, po zakupieniu, musimy przeciągnąć dany bonus do naszej talii. Bonusy można dowolnie łączyć, pamiętajmy tylko, że mamy 3 miejsca na karty cech.
lvl 48
2013-11-24 17:34:16
Oooo :3 spam trololo :D
lvl 30
2013-11-24 17:44:27
1) Te bonusy zwiększają nagrody za same walki czy za całą kampanie też?
2) Na bonus dzienny tez działają?
3) Można mieć aktywne np. 3 bonusy do złota jednocześnie?
#Edytowany (2013-11-24 17:51:26) przez shad
lvl 43
2013-11-24 18:47:29
Czy poddanie walki/przegranie walki liczy się jako wykorzystanie trwałości bonusu?
Czy aby gra z trenerem na poziomach poniżej trudnego nie powinna być zwolniona z wykorzystania trwałości bonusu?
Czy modyfikatory nie mające wpływu na przebieg walki czyli exp/gold nie powinny nie liczyć się do puli 60 kart talii?
Jaka jest formuła łączenia bonusów, (*1,5^3) czy (+150%) ?
lvl 14
2013-11-24 19:13:11
Nie widać obrazków misji w kampanii.
lvl 48
2013-11-24 19:23:14
@Sashi eee jak to nie? założysz 3 to płacisz za 3, założysz 1 płacisz za 1, wychodzi na 1 i to samo^ 70% walk wygrywasz jesteś na zero^
lvl 43
2013-11-24 19:29:40
@Ramalian Mea culpa, czasami machnie mi się w pamięci 100 w jedną lub drugą stronę.

@edit Jako że się pofatygowałem i klepnąłem tabelkę w excelu, dopiszę, że zakładając
1)wliczanie się przegranych walk do wytrzymałości modyfikatora
2)mniej korzystną formułę sumowania się bonusów,
próg wygranych walk, przy których zakup 3 modyfikatorów od golda jest opłacalny, spada do 54%.
#Edytowany (2013-11-24 19:51:08) przez Sashi
lvl 48
2013-11-24 19:59:14
@Sashi jestem bardzo ciekawy jak to obliczyłeś, bo ja wyliczyłem to w pamięci i jakoś jestem pewien swoich obliczeń ;P

1 karta kosztuje 175
50% daje 5 golda więcej za wygraną
czyli 175/5= 35wygranych walk
(35/50) * 100% = 70% --> punkt zerowy

przy 3 kartach:
150% daje 25golda, czyli 15 golda więcej
3*175= 525
525/15=35 wygranych i dalej jest to samo.
#Edytowany (2013-11-24 20:05:06) przez Ramalian
lvl 43
2013-11-24 20:08:11
@Ramialian Bardzo prosto, zawyżając wygraną do 30. Nie wiem jak mi to wyszło, nie pytaj,
dzisiaj dodawanie i mnożenie ze mną nie współpracuje. >.>
lvl 19
2013-11-24 21:39:18
Czyli żeby kupno tej karty się opłacało trzeba by wygrywać ponad 70% walk? W takim razie ja podziękuję ;) A za expa tym bardziej.
lvl 6
2013-11-24 21:56:56
Parę odpowiedzi i wyjaśnień co do bonusów.

1. Bonusy działają wszędzie: kampanie, walki z trenerem, walki z graczami.
2. Można mieć 3 karty cech, wiec można mieć 3 bonusy. 3 bonusy złota, 3 bonusy expa, albo 2 takie, 1 taki - co kto woli.
3. Bonusy się SUMUJĄ. A więc mając 3 bonusy +50% mamy 150% bonusu. Czyli zamiast 10 złota otrzymamy 25 sztuk złota.
4. Poddanie/przegranie walki zabiera trwałość bonusu.
5. Bonus działa we WSZYSTKICH walkach z trenerem. Jeśli ktoś gra z niższymi (mało jest takich osób), to powinien sobie bonus wyjąć z talii, żeby nie być stratnym. Albo mieć talię specjalną dla takiego trenera, bez bonusu, by nie musieć ciągle wyjmować.
6. Bonusy BĘDĄ będą wchodzić w skład talii, więc bonusy + normalne karty nie mogą przekroczyć liczby 60. Wolą gracza jest to, czy chce mieć 60 kart czy 57 + 3 bonusy. Bo tam nie tylko będą bonusy, a np. +5 życia dowódcy itd.

Przyszłość, raczej niedaleka :)

1. Są różne rodzaje bonusów. Nie tylko na walki, również na dni. Wprowadzimy je do sklepu.
2. Bonusy będą nie tylko kupowalne, będzie można je zdobywać.
3. Bonusy to wstęp do systemu łupów i craftingu. Bonusy będzie można zdobyć np. pokonując bossa w kampanii.
lvl 12
2013-11-24 22:12:33
no, ten bonus słabiutki ; d
Mając współczynnik zwycięstw na poziomie 80% (a jest to trudne osiągnięcie, ilu graczy powyżej 9 levela taki ma? (wiem, spora część z nich robi osiągnięcia na wygranie samymi unikalnymi/rzadkimi, ale 80% wygranych to duże osiągnięcie)) zarobimy w porównaniu do grania bez bonusu 25 golda na 50 walkach.

kupując bonus i mając taki współczynnik zwycięstw, na 50 walkach oszczędzamy 2,5 walki : d

Chyba jednak jest to do przebalansowania jeszcze ;P


EDIT:
Gdy pisałem posta, nie było jeszcze odpowiedzi Eigena. Także sprawa opłacalności bonusu może się ewentualnie zmienić, tylko bym musiał przeliczyć jak się ma sprawa z kampanią.

Mam pytanie, czy bonus 'liczy się' do ostatecznej nagrody za ukończenie kampanii?
Np. w przypadku tej najnowszej mamy 100 golda za ukończenie + 20 za pokonanie bossa, czy wygrywając ostatnią walkę z bossem (po raz 5 go pokonując) dostanę za samą tą walkę 180 golda, czy 100 + 1.5*20 czyli 130? ; P


#Edytowany (2013-11-24 22:18:55) przez Gri
#Edytowany (2013-11-24 22:19:33) przez Gri
lvl 6
2013-11-24 22:18:07
Bonus na ilość walk to początek, poza tym a) będzie też zdobywalny b) jak użyjesz w kampanii masz lepsze zyski.

Bonus na dni użycia będzie mniej wyśrubowany, te pewnie też będą modyfikowane, ale w założeniu ten typ ma być opłacalny do konkretnych rzeczy, a nie wszędzie.
lvl 12
2013-11-24 22:28:14
Tak, żeby oszczędzić liczenia innym:
O ile się nigdzie nie pomyliłem, to jeśli ostateczna nagroda za przejście najnowszej kampanii również jest mnożona przez bonus, to za przejście z bonusem mamy "na czysto" 387,5 golda, czyli o 12,5 golda więcej niż w przypadku przejścia bez bonusu. Ale kampania ma 6 walk, czyli z bonusu wykorzystamy minimalnie (nie przegrywając ani razu) 30 walk, także jeszcze przez 20 bonus aktywny.
Chyba lepiej zostawić go sobie wtedy na kolejną kampanię ;P

EDIT:

Wszystko to co wyżej nic nie warte ; D
W kampanii (przynajmniej w niektórych walkach, dopiero pierwszą włączyłem) mamy już przygotowane talie do gry : D Także wyliczenia nie prawidłowe ; D

EDIT nr.2:
W ogóle w całej kampanii nie da się użyć bonusu chyba :d Bo wszystkie talie już 'gotowe' : d
#Edytowany (2013-11-24 22:50:12) przez Gri
lvl 33
2013-11-25 18:49:02
@Eigen
Skoro ten modyfikator jest zwykły, to pewnie mając go w talii nie będzie nam zaliczać postępu w osiągnięciach złotych i srebrnych?
lvl 20
2013-11-27 14:08:37
Prościutka ta kampania ;)
lvl 43
2013-12-06 17:27:37
Podbijam pytanie Hangovera, ze zniżką 33% na modyfikator staje się on minimalnie opłacalny ( zwrot z zainwestowanego kapitału przy 3 modyfikatorach i 60% wygranych walkach to 28%).
lvl 19
2013-12-06 19:17:33
A niekoniecznie ;)
Nieopłacalny przy noszeniu na wszystkie walki ale jeżeli zakładamy tylko do pierwszej wygranej dziennie to wystarczy wygrać 12 takich walk i koszt nam się zwraca. Potem każda walka to już czysty zysk ;)
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała