Ogłoszenia > Zmiana w opcji 'Poddaję się'

lvl 6
2013-06-05 16:12:47
Od jutra rana, po synchronizacji, poddawanie będzie kosztowało 10 złota. Info o tym już widzicie w grze, jednak zacznie to działać dopiero jutro rano.

Dlaczego taka zmiana?

Wielu z Was narzekało, że poddający się ciągle psują grę. Nie pozwalają wygrać jej zasłużenie, z pełnią nagród, osiągnięć i zadowolenia. Dlatego została wprowadzona zmiana w poddawaniu się i od teraz kosztuje to 10 złota. Poza tym macie opcję ponownego wylosowania kart - nie ma sensu teraz uciekać po złym losowaniu.

Dlaczego za złoto, a nie wyłączone?

Ponieważ zdajemy sobie sprawę, że czasem ktoś musi wyjść, jakiś wypadek losowy czy coś. Koszt 10 złota nie jest dużym kosztem, równa się jednej wygranej raptem, ale zapobiegnie nieustannemu uciekaniu tych samych osób.

Czy już tak zostanie?

Prawdopodobnie nie. Będzie jeszcze inne rozwiązanie, ale to dopiero za jakiś miesiąc czy coś, jak zostanie wprowadzone parę innych rzeczy. Po prostu nie da się tego zrobić bez zaprogramowania wielu innych funkcji. Więcej informacji już wkróce.

Można dyskutować o zmianie w tym temacie, ale większe zmiany mogą nastąpić dopiero za ten wspomniany miesiąc.
#Edytowany (2013-06-29 06:29:20) przez Doceluf
#Edytowany (2013-06-29 06:37:18) przez Doceluf
lvl 31
2013-06-05 16:19:46
Wszystko fajnie, ale co, gdy ktoś zagwarantuje sobie zwycięstwo w powiedzmy 15 turze, a potem chce wyłożyć wszystkie karty i dopiero zaatakować? Przecież to może oznaczać dla przegrywającego pół godziny czekania. Ogólnie to dobrze, że wprowadziliście takie coś, ale uważam, że można wziąć pod uwagę takie sztuczne przedłużanie walki.
lvl 34
2013-06-05 16:27:20
Dobry pomysł :)
@up popieram
lvl 6
2013-06-05 16:46:32
Super... I zróbcie coś z afkującymi jeszcze :D
lvl 10
2013-06-05 17:28:45
HURRAAA. Wreszcie coś do przodu poszło bo to już masakra jakaś była. Wielkie dzięki.
lvl 33
2013-06-05 19:05:15
Świetny pomysł, w końcu poddający będą coś tracili, ale co w sytuacji kiedy poddający ma 0 złota? Będzie mógł bez kary psuć grę innym?
Od jutrzejszego dnia spróbuję ponownie z osiągnięciem :P
lvl 6
2013-06-05 20:31:46
No to się nie poddadzą ;P

Natomiast tak jak wspomniałem, to jeszcze nie jest ostateczna wersja. Problemem jest zmuszanie do przegranej walki, ktoś może na siłę przeciągał - ale, jak również napisałem - te sprawy, sprawy AFK załatwi się za jakiś czas, bo trzeba do tego zrobić parę innych rzeczy w silniku.
lvl 6
2013-06-05 20:33:04
Eigen wystarczy, że po 2-3 turach pełnego zakresu czasowego bez ruchu, używa automatycznie opcji poddaje się.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała