Wyżal się! > Uwagi do parowania graczy

2014-03-05 22:12:37
1. Miała być losowość, a tymczasem ja wiem jakiego przeciwnika mogę się spodziewać w następnej walce.
2. W przypadku gdy czekam na walkę, a dwójka graczy kończy walkę ze sobą, z dużym prawdopodobieństwem oni zagrają sobie jeszcze raz, a ja poczekam dalej.

No chyba nie tak to powinno wyglądać.

Jak to powinno wyglądać moim zdaniem.
ad.1 Jeżeli w kolejce jest więcej niż 2 graczy, to mechanizm nie powinno zestawiać zawsze takich samych par, nawet gdy ich rankingi są do siebie najbardziej zbliżone, bo to po prostu jest bez sensu.

ad. 2 Ktoś czekający na walkę dłużej powinien zostać wytyczony do walki bezwzględnie jeżeli w kolejce pojawią się inni gracze (1 lub więcej).
#Edytowany (2014-03-05 22:14:15) przez Krwawy Hegemon
lvl 33
2014-03-05 22:34:59
1) Losowość będzie, gdy liczba graczy zwiększy się.

A co do propozycji, jeśli myślimy o zwiększeniu ilości graczy online to powinniśmy dążyć do tego, aby jak najrzadziej trafiali na silniejszych graczy, jeśli zostanie tak jak jest, to nigdy nie zobaczymy więcej niż trzydziestu aktywnych graczy na raz. Wiem, że to może wydawać się dziś bezsensowne, ale zapewniłoby w przyszłości większą liczbę przeciwników.
2014-05-29 16:25:18
Obecna parowanie moim zdaniem działa kiepsko.
Mając lepszy ranking i parzystą liczbę graczy o niższym rankingu w kolejce oni sobie grają, a ja czekam.
Sytuacja zdarzyła się już kilka razy, więc to po prostu przypadek.
lvl 13
2014-05-29 19:12:17
To raczej normalne, wkońcu (przykład. 3 graczy, 1 ma 1200 "elo" 2 ma "1220 "elo" a 3 ma 1416 "elo" to zagra tych zbliżonych) nie uważasz że to bardziej fer?
lvl 33
2014-05-29 20:09:18
Jak już kiedyś pisałem, parowanie powinno odbywać się, gdy 6 graczy oczekuje na walkę. Każdy miałby przeciwnika, najlepiej odpowiedniego dla siebie i wszyscy byliby szczęśliwi :)
Jedyny problem to niska ilość graczy, dodatkowo sporo osób woli grać z trenerem.
2014-05-29 21:16:54
@Hitahirou uważam, że owszem takie parowanie jest uczciwe. Inna rzecz, że w obecnej w obecnej sytuacji nawet więcej niż irytujące i tak jak pisałem gramy z ciągle z tym samym przeciwnikiem.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała