Wyżal się! > Zbyt duża losowość w doborze kart

lvl 19
2013-10-04 15:27:13
Myślę, że w grze za dużo zależy od tego w jakiej kolejności dostaniemy karty. Raz bez zasobów, kiedy indziej tylko one. I wiem, że chodzi o sprawne przygotowanie talii ale mimo tego często trafiają się sytuacje jak np. ta:
http://imageshack.us/photo/my-images/32/n6yu.png/
W tej talii jest 17 zasobów. 2 na start, i mimo przelosowania nie dostałem lepszej ręki. Zostaje 15 zasobów wśród 41 leżących w decku. To jest 37% szans na trafienie podczas pierwszego dobrania i coraz więcej w każdym następnym. Pomimo tego przez następne 9 tur mogę tylko patrzeć jak przeciwnik mnie masakruje.
Kiedyś myślałem, że zasada z wtasowywaniem zasobów po równo w resztę talii w M:TG jest co najmniej dziwna ale teraz wiem, że miała całkiem logiczne uzasadnienie ;]
lvl 12
2013-10-04 16:14:13
Urok karcianek, po prostu czasem tak się zdarza ;d Nie podejrzewam, żeby gra była w jakikolwiek sposób oskryptowana jeśli chodzi o losowanie ręki.


Pamiętam jak w Magicu byłą metoda z ułożeniem landa co ~3 kartę, tak, żeby nawet po przełożeniu mieć pewność, że landy podejdą ; D
Ja tak nie robiłem.
Naprawdę.
lvl 6
2013-10-05 16:15:48
Gra nie wspomaga, ani nie utrudnia losowania kart do ręki czy kolejności talii. Wszystko jest dziełem przypadku, jeśli taki pech się zdarza ;)

W przyszłości będą różne karty, których umiejętności wpłyną na zarządzanie talią, to może sprowokować stosowanie odpowiednich taktyk, które zmniejszą losowość, jednak ona zawsze będzie.
lvl 6
2013-10-05 20:37:11
Gri każdy tak robił :D
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała