Wyżal się! > Skrytobójstwo

lvl 19
2013-09-11 23:13:40
Nie wiem czy uważać to jako błąd czy nie ale podczas robienia "Skrytobójstwa" w 2. kampanii spotkała mnie przykra niespodzianka. Mianowicie po szybkiej rozkminie postanowiłem przyjąć pierwszy cios słonia na klatę, potem dać mojej husarii ognisty miecz a potem zaatakować licząc na to, że będzie się bronił katem. Jednak po pierwszym ataku, po którym zostało mi 1 HP słoń zaatakował ponownie kiedy moja husaria była jeszcze w fazie oczekiwania. Sprawdzałem to potem kilkukrotnie i wychodzi na to, że zwykle słoń atakuje tylko raz ale czasem zdarza mu się zaatakować dwa razy, a w takiej sytuacji jesteśmy bezbronni. Dużo to może nie zmienia ale straciłem winstreak'a i zrobiło mi się przykro ;)
lvl 12
2013-09-11 23:22:17
Też uważam to za błąd, albo raczej drobne niedopracowanie.

Za pierwszym razem 5-krotnie byłem bezradny, bo słoń atakował dwa razy. Przy drugim i trzecim przechodzeniu siadło za pierwszą próbą ;P

W ogóle coś bym zrobił z tą misją, bo tak właściwie, to jedyną szansą na zwycięstwo jest dwukrotne głupie zachowanie AI. Czyli najpierw to, że nie zaatakuje dwa razy słoniem, a później blok katem (co raczej zawsze robi).

Ale tak po za tym, to kampania bardzo fajna :)
lvl 34
2013-09-11 23:30:42
Ja myślę, że to nie jest błąd.
lvl 19
2013-09-12 09:22:55
A co w takim razie, dodatkowy element losowości? ;)
Zgadzam się z Gri w całej rozciągłości, SI nadal ma wiele braków, i to nie tylko w kampanii.

To skrytobójstwo jest na prawdę irytujące, "łamigłówka" chyba nie powinna polegać na czekaniu aż w końcu SI "zaskoczy" ;/
#Edytowany (2013-09-13 21:02:52) przez Malvir
lvl 4
2013-09-26 17:01:20
Zgadzam się 4 razy próbowałem robić i za 4 zadziałało
lvl 6
2013-09-29 21:50:06
Wynika to z braków SI. W tej chwili nie uda się to zrobić tak, by było w 100% skuteczne. Prawdopodobnie zmienimy to lub wyłączymy zdobywanie/tracenie tam rzeczy rankingowych, np. winstreaka.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała