Wyżal się! > Ta gra ssie

lvl 6
2013-06-27 14:20:59
lvl 7
2013-06-27 14:42:48
On po prostu dobrą talie ma, też miałem z nim ciezkie chwile dzis. I dlatego wlasnie wir jest mega przydatny i nie powinien byc oslabiany, gdyby nie on to bym przegral przez takie bunkrowanie i atakowanie jedna jednostka, a tak wygralem :)
lvl 6
2013-06-27 15:16:31
Dokładnie po to jest wir, będą też inne karty "czyszczące" pole walki. Gra dobra, docelowo przez nas wspierana, gdy dojdzie więcej umiejętności, ma opierać się na taktyce, a nie "kto wystawi więcej kart, wygrywa". Obecnie oczywiście tego jeszcze nie widać, bo trochę mało kart jest by mieć taktykę sensowną, jednak w przyszłości trzeba będzie uważać, jak się gra, bo jedna karta może odwrócić przebieg całej gry.
lvl 19
2013-06-27 19:14:50
A ja np Nocnego Farmera pokonałem elegancko dzięki mojej skromnej ale ofensywnej talii. Polecam eksperymentowanie z mniejszymi taliami bo złożenie sobie 60. w miarę mocnych kart i wystawienie całości nie jest szczytem taktyki a poza tym nie sprawia tyle radości ;)
lvl 12
2013-06-28 08:46:31
Aż chciałoby się powiedzieć jak Kmicic do Wołodyjowskiego: "Kończ waść, wstydu oszczędź".
Wychodzi kwestia sztucznego przeciągania gry, chyba po to żeby nabić expa ostatnim atakiem, albo pochwalić się talią. Trudne do uwierzenia, że Nocny Farmer nie mógł wcześniej tego skończyć, tylko musiał czekać aż przeciwnik straci wszystkie karty i zostanie mu tylko 1 HP.
Jak się taki trafi to pozostało poinformować że będzie grał z automatem jak będzie przeciągał, a jak nie pomoże to wyłączyć, się rzeczywiście.
Można też klikać koniec tury w ostatniej sekundzie co 2 rundy, żeby nie wskoczył automat, to przeciwnik się zniecierpliwi i zakończy pojedynek.
lvl 7
2013-06-28 08:52:58
Co chwilę widzę na czacie kłótnie o to, że ktoś nie skończył walki normalnie, tylko przeciągał dla xp, lub dla podbudowania ego. Nic prostszego do rozwiązania - niech opcja "poddaje się", będzie bezpłatna po 60 turze walki.

(Pomijam już to, że nie widzę sensu levelowania po 5 poziomie, gdzie dodatkową paczkę zdobywa się dopiero na 10. Innych nagród za zwiększenie levelu nie ma, a tylko walczymy z lepszymi przeciwnikami. Bez sensu. Lepiej wygrywać zdobywając jak najmniej xp. W ten sposób zanim dojdziemy do kolejnego poziomu doświadczenia zdobędziemy więcej złota i tym samym więcej kart.)
#Edytowany (2013-06-28 08:55:45) przez klockilego
lvl 13
2013-06-28 13:57:14
Nie wiedzialem,ze jestem az taki slawny ... Swoja droga to niezly z Ciebie sciemniacz flamingbird... Chcac skonczyc wczesniej rozgryzwke napisalem na priv zebym pokazal cala talie. Dziwne jest tez to ,ze gdybym przeciagal gre pomiedzy nami to zrobilbys screena z chata , gdzie placzesz abym skonczyl a tak nie bylo. Troche manipulacji i mozna kazdego dojechac.
Dziwne zagrywki...
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała