Poradniki > Upiorne Zjawy

lvl 33
2015-05-06 16:25:12
Temat założony dla jednego z graczy, który poprosił mnie o jakieś wskazówki dotyczące tej kampanii. W trakcie pisania tego poradnika udało mi się znaleźć sposób na pokonanie zjaw, lecz niestety jest on silnie uzależniony od tego jakie karty dostaniemy. Zacznijmy od porównania kart naszych i komputera.

Nasze karty:
- Lekka piechota x5
- motłoch x10

Karty upiornych zjaw:
- Nomad x5
- Nekromanta x3

W praktyce oznacza to, że na samym końcu musi nam zostać tylko jeden motłoch, cała reszta pozabija się wzajemnie.
Miejcie świadomość, że nie każda walka może zakończyć się waszym zwycięstwem - są takie ustawienia, gdy nie macie szans wygrać i śmiem twierdzić, że te ustawienia trafiają się częściej niż ustawienia korzystne dla was.

Aby udało wam się przejść tę misję musicie mieć 5 lekkich piechot na start, lub piechoty powinny podochodzić wam do ręki w następnych turach. Jest to jeden ze sposobów, najprostszy do opisania, pozostałe są bardziej skomplikowane.

Przebieg walki (Najlepsze ułożenie, macie 5 lekkich piechot na start):
1) Na samym początku losujcie karty aż do momentu kiedy będziecie mieli 5 lekkich piechot. 5 lekkich piechot na start daje wam 99% na wygraną, chyba, że dalej coś schrzanicie, lub komputer pechowo dla was nałoży wampiryzm.

2) Do tury 6 wystawiacie karty, nie podejmujecie żadnych działań ofensywnych, gra jest spokojna, komputer was nie atakuje.

3) W turze 7 jesteście atakowani 3 Nomadami. Musicie wybronić ten atak, nie powinniście otrzymać obrażeń w hp. 3 lekkie piechoty musicie zostawić na wybronienie Nekromantów w kolejnych turach. W tej sytuacji używacie 2 lekkich piechot do obrony i 2 motłochów:
http://imgur.com/p7wGrni

4) Kolejny atak następuje w turze 9. Jesteście atakowani 2 Nomadami i jednym Nekromantą. Bezwzględnie likwidujecie Nekromantę, oraz jednego Nomada na którego nie został nałożony wampiryzm, Jeśli wampiryzm jest nałożony na Nekromantę to mimo wszystko likwidujecie go i jednego dowolnie wybranego Nomanda. Nekromantę bronicie jedną lekką piechotą, oraz jednym motłochem, a jednego Nomanda bronicie dwoma motłochami:
http://imgur.com/ibEQfpP

5) Następny atak nastepuje w turze 11. Obu Nekromantów niezależnie od tego gdzie nałożą wampiryzm bronicie jedną lekką piechotą, oraz jednym motłochem:
http://imgur.com/T95mgzH

6) Tura 13, wystawiacie motłocha puszczacie atak:
http://imgur.com/yEVOBmE

7) Tura 15, bronicie Nomanda dwoma motłochami:
http://imgur.com/OC9shDx

8) W następnych turach wystawiacie Motłocha, atakujecie cały czas.

9) Gratulacje :)
http://imgur.com/eLyJCnJ

SPOSÓB NIE ZADZIAŁA, JEŚLI KOMPUTER W TURACH 9 I 11 NAŁOŻY WAMPIRYZM NA NEKROMANTÓW. TRZEBA MIEĆ STRASZNEGO PECHA ABY TAK SIĘ STAŁO, LECZ NIESTETY ISTNIEJE TAKA MOŻLIWOŚĆ.


#Edytowany (2015-05-07 11:58:10) przez Hangover
lvl 33
2015-05-06 16:26:29
Nieaktualne ;(
#Edytowany (2015-05-07 11:53:21) przez Hangover
2015-05-06 17:04:16
Screeny nie działają.
lvl 33
2015-05-06 17:06:44
Wiem już, będę naprawiał :/
lvl 33
2015-05-07 12:01:29
Poradnik ukończyłem, rezygnuję z opisania innego sposobu (na 4 lekkie piechoty) ponieważ jest bardzo podobny do tego który opisałem, a ponadto jest bardziej skomplikowany i mam wątpliwość, czy ktokolwiek by go zrozumiał.

Okazało się, że moja metoda nie daje 100% szans na wygraną. Jeśli komputer nałoży w 9 i 11 turze wampiryzm na wszystkich trzech Nekromantów, to przegrywamy.

Gracze pisali mi, że screeny już działają.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała