lvl 33
2015-05-06 16:25:12
Temat założony dla jednego z graczy, który poprosił mnie o jakieś wskazówki dotyczące tej kampanii. W trakcie pisania tego poradnika udało mi się znaleźć sposób na pokonanie zjaw, lecz niestety jest on silnie uzależniony od tego jakie karty dostaniemy. Zacznijmy od porównania kart naszych i komputera.
Nasze karty:
- Lekka piechota x5
- motłoch x10
Karty upiornych zjaw:
- Nomad x5
- Nekromanta x3
W praktyce oznacza to, że na samym końcu musi nam zostać tylko jeden motłoch, cała reszta pozabija się wzajemnie.
Miejcie świadomość, że nie każda walka może zakończyć się waszym zwycięstwem - są takie ustawienia, gdy nie macie szans wygrać i śmiem twierdzić, że te ustawienia trafiają się częściej niż ustawienia korzystne dla was.
Aby udało wam się przejść tę misję musicie mieć 5 lekkich piechot na start, lub piechoty powinny podochodzić wam do ręki w następnych turach. Jest to jeden ze sposobów, najprostszy do opisania, pozostałe są bardziej skomplikowane.
Przebieg walki (Najlepsze ułożenie, macie 5 lekkich piechot na start):
1) Na samym początku losujcie karty aż do momentu kiedy będziecie mieli 5 lekkich piechot. 5 lekkich piechot na start daje wam 99% na wygraną, chyba, że dalej coś schrzanicie, lub komputer pechowo dla was nałoży wampiryzm.
2) Do tury 6 wystawiacie karty, nie podejmujecie żadnych działań ofensywnych, gra jest spokojna, komputer was nie atakuje.
3) W turze 7 jesteście atakowani 3 Nomadami. Musicie wybronić ten atak, nie powinniście otrzymać obrażeń w hp. 3 lekkie piechoty musicie zostawić na wybronienie Nekromantów w kolejnych turach. W tej sytuacji używacie 2 lekkich piechot do obrony i 2 motłochów:
http://imgur.com/p7wGrni
4) Kolejny atak następuje w turze 9. Jesteście atakowani 2 Nomadami i jednym Nekromantą. Bezwzględnie likwidujecie Nekromantę, oraz jednego Nomada na którego nie został nałożony wampiryzm, Jeśli wampiryzm jest nałożony na Nekromantę to mimo wszystko likwidujecie go i jednego dowolnie wybranego Nomanda. Nekromantę bronicie jedną lekką piechotą, oraz jednym motłochem, a jednego Nomanda bronicie dwoma motłochami:
http://imgur.com/ibEQfpP
5) Następny atak nastepuje w turze 11. Obu Nekromantów niezależnie od tego gdzie nałożą wampiryzm bronicie jedną lekką piechotą, oraz jednym motłochem:
http://imgur.com/T95mgzH
6) Tura 13, wystawiacie motłocha puszczacie atak:
http://imgur.com/yEVOBmE
7) Tura 15, bronicie Nomanda dwoma motłochami:
http://imgur.com/OC9shDx
8) W następnych turach wystawiacie Motłocha, atakujecie cały czas.
9) Gratulacje :)
http://imgur.com/eLyJCnJ
SPOSÓB NIE ZADZIAŁA, JEŚLI KOMPUTER W TURACH 9 I 11 NAŁOŻY WAMPIRYZM NA NEKROMANTÓW. TRZEBA MIEĆ STRASZNEGO PECHA ABY TAK SIĘ STAŁO, LECZ NIESTETY ISTNIEJE TAKA MOŻLIWOŚĆ.
#Edytowany (2015-05-07 11:58:10) przez Hangover
Nasze karty:
- Lekka piechota x5
- motłoch x10
Karty upiornych zjaw:
- Nomad x5
- Nekromanta x3
W praktyce oznacza to, że na samym końcu musi nam zostać tylko jeden motłoch, cała reszta pozabija się wzajemnie.
Miejcie świadomość, że nie każda walka może zakończyć się waszym zwycięstwem - są takie ustawienia, gdy nie macie szans wygrać i śmiem twierdzić, że te ustawienia trafiają się częściej niż ustawienia korzystne dla was.
Aby udało wam się przejść tę misję musicie mieć 5 lekkich piechot na start, lub piechoty powinny podochodzić wam do ręki w następnych turach. Jest to jeden ze sposobów, najprostszy do opisania, pozostałe są bardziej skomplikowane.
Przebieg walki (Najlepsze ułożenie, macie 5 lekkich piechot na start):
1) Na samym początku losujcie karty aż do momentu kiedy będziecie mieli 5 lekkich piechot. 5 lekkich piechot na start daje wam 99% na wygraną, chyba, że dalej coś schrzanicie, lub komputer pechowo dla was nałoży wampiryzm.
2) Do tury 6 wystawiacie karty, nie podejmujecie żadnych działań ofensywnych, gra jest spokojna, komputer was nie atakuje.
3) W turze 7 jesteście atakowani 3 Nomadami. Musicie wybronić ten atak, nie powinniście otrzymać obrażeń w hp. 3 lekkie piechoty musicie zostawić na wybronienie Nekromantów w kolejnych turach. W tej sytuacji używacie 2 lekkich piechot do obrony i 2 motłochów:
http://imgur.com/p7wGrni
4) Kolejny atak następuje w turze 9. Jesteście atakowani 2 Nomadami i jednym Nekromantą. Bezwzględnie likwidujecie Nekromantę, oraz jednego Nomada na którego nie został nałożony wampiryzm, Jeśli wampiryzm jest nałożony na Nekromantę to mimo wszystko likwidujecie go i jednego dowolnie wybranego Nomanda. Nekromantę bronicie jedną lekką piechotą, oraz jednym motłochem, a jednego Nomanda bronicie dwoma motłochami:
http://imgur.com/ibEQfpP
5) Następny atak nastepuje w turze 11. Obu Nekromantów niezależnie od tego gdzie nałożą wampiryzm bronicie jedną lekką piechotą, oraz jednym motłochem:
http://imgur.com/T95mgzH
6) Tura 13, wystawiacie motłocha puszczacie atak:
http://imgur.com/yEVOBmE
7) Tura 15, bronicie Nomanda dwoma motłochami:
http://imgur.com/OC9shDx
8) W następnych turach wystawiacie Motłocha, atakujecie cały czas.
9) Gratulacje :)
http://imgur.com/eLyJCnJ
SPOSÓB NIE ZADZIAŁA, JEŚLI KOMPUTER W TURACH 9 I 11 NAŁOŻY WAMPIRYZM NA NEKROMANTÓW. TRZEBA MIEĆ STRASZNEGO PECHA ABY TAK SIĘ STAŁO, LECZ NIESTETY ISTNIEJE TAKA MOŻLIWOŚĆ.
#Edytowany (2015-05-07 11:58:10) przez Hangover