lvl 34
2013-02-19 12:29:03
Witam!
Założyłem ten temat, aby każdy z graczy mógł wpisywać tu swoje porady i wskazówki, a jeśli uznam to za stosowne, będę wklejać je do pierwszego posta.
- Jeśli zaczynasz grę w Terrath, najlepiej przeczytaj najpierw oficjalny poradnik - http://terrath.com/game a potem wypróbuj tutorial - znjdziesz go po wejściu do gry. Potem najlepiej potrenuj trochę z trenerem, a następnie spróbuj walk z graczami. Pamiętaj, że najwięcej uczysz się przez praktykę. /by Gothdo/
- Najważniejsze są punkty zasobów, więc jeśli możesz je dodać zrób to na początku tury. /by Ciemiężdzca/
- gwardia + eq [muszkiet i płonący miecz (lub zatrute ostrze /by Gothdo/)] - w ataku nie ma na nią mocnych, gorzej w obronie, ale bronić można się czymś innym /by Doceluf/
- słabe jednostki + eq [muszkiet i płonacy miecz] wystawiasz motłoch z atakiem 5 i omijaniem 2pkt tarczy, nawet jak ci go zabiją to eq wraca do reki i możesz znowu komuś włożyc, dodatkowo możesz taka jednostkę wzmocnić felczerem na czas ataku :) /by Doceluf/
- Podejmij decyzję jakim rodzajem talii chcesz grać (szybka i agresywna / kontrolująca stół / obronna / powolna i silna) i taką zbuduj. Wrzucanie do decku kart, które po prostu wydają Ci się dobre, może skończyć się otrzymaniem chaotycznej armii, która nie chce działać ani na początku gry, ani w jej późnym stadium. /by klockilego/
- Karty unikatowe są lepsze od zwykłych, jeśli nie masz pomysłu na talię, staraj się po prostu sukcesywnie zastępować zwykłe karty unikatowymi, chyba, że ewidentnie kłóci się to z wizją Twojej armii. /by klockilego/
- Zwróć szczególną uwagę na ilość zasobów w talii - jeśli grasz kartami o niskim koszcie energii niech zasoby stanowią 1/3 Twojej talii, jeśli grasz kartami drogimi i posiadającymi aktywne zdolności, dołóż jeszcze trochę. /by klockilego/
- Zwróć uwagę jakie karty są dla Ciebie zagrożeniem w taliach przeciwnika i postaraj się znaleźć na nie odpowiedzi pośród kart, które posiadasz. Włóż je do talii. /by klockilego/
- Przeanalizuj dokładnie spis kart w obu dostępnych edycjach i kup tą, gdzie jest większa szansa na trafienie kart, których potrzebujesz. Osobiście uważam, że póki nie masz "nadwyżek magazynowych" kart z "Dni Chwały" to nie ma sensu kupować "Dni Ciemności" (chyba, że zależy Ci na dotyku śmierci) /by klockilego/
- Jeżeli chcemy włożyć do talii wiedźmę to warto mieć w niej także chociażby dwóch paladynów lub ekwipunek dający hp oraz tarczę (może też być bez tego drugiego). Jeżeli tego nie zrobimy przeciwnik będzie mógł praktycznie byle magiem czy czarem nam ją zabić. /by Rebel/
- Nie warto tracić na początku gry cennych jednostek. Kiedy przeciwnik ma silną kartę która mogła by zabić naszego np. maga lub zabrać 2 hp wybierzmy tą drugą opcje, zaowocuje to w niedalekiej przyszłości. /by Rebel/
- Czasem warto odłożyć sobie trochę kasy i zaczekać na promocję /by Gothdo/
- Lepiej zrobić małą talię, ale dobrą, niż większą, ale słabszą. /by Gothdo/
#Edytowany (2013-06-26 20:21:40) przez Gothdo
Założyłem ten temat, aby każdy z graczy mógł wpisywać tu swoje porady i wskazówki, a jeśli uznam to za stosowne, będę wklejać je do pierwszego posta.
- Jeśli zaczynasz grę w Terrath, najlepiej przeczytaj najpierw oficjalny poradnik - http://terrath.com/game a potem wypróbuj tutorial - znjdziesz go po wejściu do gry. Potem najlepiej potrenuj trochę z trenerem, a następnie spróbuj walk z graczami. Pamiętaj, że najwięcej uczysz się przez praktykę. /by Gothdo/
- Najważniejsze są punkty zasobów, więc jeśli możesz je dodać zrób to na początku tury. /by Ciemiężdzca/
- gwardia + eq [muszkiet i płonący miecz (lub zatrute ostrze /by Gothdo/)] - w ataku nie ma na nią mocnych, gorzej w obronie, ale bronić można się czymś innym /by Doceluf/
- słabe jednostki + eq [muszkiet i płonacy miecz] wystawiasz motłoch z atakiem 5 i omijaniem 2pkt tarczy, nawet jak ci go zabiją to eq wraca do reki i możesz znowu komuś włożyc, dodatkowo możesz taka jednostkę wzmocnić felczerem na czas ataku :) /by Doceluf/
- Podejmij decyzję jakim rodzajem talii chcesz grać (szybka i agresywna / kontrolująca stół / obronna / powolna i silna) i taką zbuduj. Wrzucanie do decku kart, które po prostu wydają Ci się dobre, może skończyć się otrzymaniem chaotycznej armii, która nie chce działać ani na początku gry, ani w jej późnym stadium. /by klockilego/
- Karty unikatowe są lepsze od zwykłych, jeśli nie masz pomysłu na talię, staraj się po prostu sukcesywnie zastępować zwykłe karty unikatowymi, chyba, że ewidentnie kłóci się to z wizją Twojej armii. /by klockilego/
- Zwróć szczególną uwagę na ilość zasobów w talii - jeśli grasz kartami o niskim koszcie energii niech zasoby stanowią 1/3 Twojej talii, jeśli grasz kartami drogimi i posiadającymi aktywne zdolności, dołóż jeszcze trochę. /by klockilego/
- Zwróć uwagę jakie karty są dla Ciebie zagrożeniem w taliach przeciwnika i postaraj się znaleźć na nie odpowiedzi pośród kart, które posiadasz. Włóż je do talii. /by klockilego/
- Przeanalizuj dokładnie spis kart w obu dostępnych edycjach i kup tą, gdzie jest większa szansa na trafienie kart, których potrzebujesz. Osobiście uważam, że póki nie masz "nadwyżek magazynowych" kart z "Dni Chwały" to nie ma sensu kupować "Dni Ciemności" (chyba, że zależy Ci na dotyku śmierci) /by klockilego/
- Jeżeli chcemy włożyć do talii wiedźmę to warto mieć w niej także chociażby dwóch paladynów lub ekwipunek dający hp oraz tarczę (może też być bez tego drugiego). Jeżeli tego nie zrobimy przeciwnik będzie mógł praktycznie byle magiem czy czarem nam ją zabić. /by Rebel/
- Nie warto tracić na początku gry cennych jednostek. Kiedy przeciwnik ma silną kartę która mogła by zabić naszego np. maga lub zabrać 2 hp wybierzmy tą drugą opcje, zaowocuje to w niedalekiej przyszłości. /by Rebel/
- Czasem warto odłożyć sobie trochę kasy i zaczekać na promocję /by Gothdo/
- Lepiej zrobić małą talię, ale dobrą, niż większą, ale słabszą. /by Gothdo/
#Edytowany (2013-06-26 20:21:40) przez Gothdo