lvl 13
2013-06-17 07:37:07
Jak już pewnie wszyscy wiemy, trener piekielny ma większe możliwości niż inni, co czyni go przeciwnikiem mocnym.
Nie tylko życie, którego różnica na start wynosi 20, ale i różnica zasobów - ten zaczyna z 2 i po starcie wystawia już 3.
Spobów walki:
1. Do tej walki musisz złożyc CAŁKIEM nową talię, którą opisze na dole:
- Musi sie w niej znajdować 15 zasobów.
- Max. 1 lepszy ekwipunek
- Karty nie droższe niż 4en
- Wkładamy tanie karty jednostek
- Max. 2 czary (w tym 1 na wszystkich)
- Max. 30 kart
Grając taką talią, trener ma identyczną. Pozwoli nam to zapoznać się z sposobem "myślenia" trenera, dzięki czemu gdy wyuczymy się zagrywek trenera na 90% gre wygramy.
Dla chętnych, daje również moją talię na trenera piekielnego, na którym teraz farmie golda ;D
-15x zasoby
- 4x motłoch
- 2x rycerz gotycki
- 2x manekin treningowy (pomocne w utrzymaniu HP na +exp)
- 1x barbarzyńca
- 1x zadżumiony szczur
- Tarcza z kolcami
- Dusząca chmura (dla hardcorów zatruty deszcz, choc droższy)
- Wybuch (koniecznie 1!)
- 3x medalion ochrony (dajemy na barbarzyńce 2 lub gotyka)
Dopiski od innych graczy (jeśli może talia nie podoba wam się, lub nie jest dla was idealna czy pomocna):
Azrael ~ "Ja trochę zmodyfikowałem Twoją talię i sprawdza się świetnie. Polecam dodać rozbrojenie, bo często trudno się przebić przez gotyckiego z 2 medalionami, a trener jeszcze nigdy go nie użył przeciw mnie. :d "
Tonick ~ "Osobiście wolę wsadzić do talii 4 felczerów i medyków, kilkanaście kart ekwipunku z atakiem i dopchać zasobami. (...) Bo komputer nigdy tymi kartami nie zaatakuje. Wystarczy dać jednemu felczerowi muszkiet podbić mu hp medykami i innymi felczerami i patrzeć jak przeciwnik traci jednostki."
#Edytowany (2014-02-15 16:41:41) przez Hitahirou
Nie tylko życie, którego różnica na start wynosi 20, ale i różnica zasobów - ten zaczyna z 2 i po starcie wystawia już 3.
Spobów walki:
1. Do tej walki musisz złożyc CAŁKIEM nową talię, którą opisze na dole:
- Musi sie w niej znajdować 15 zasobów.
- Max. 1 lepszy ekwipunek
- Karty nie droższe niż 4en
- Wkładamy tanie karty jednostek
- Max. 2 czary (w tym 1 na wszystkich)
- Max. 30 kart
Grając taką talią, trener ma identyczną. Pozwoli nam to zapoznać się z sposobem "myślenia" trenera, dzięki czemu gdy wyuczymy się zagrywek trenera na 90% gre wygramy.
Dla chętnych, daje również moją talię na trenera piekielnego, na którym teraz farmie golda ;D
-15x zasoby
- 4x motłoch
- 2x rycerz gotycki
- 2x manekin treningowy (pomocne w utrzymaniu HP na +exp)
- 1x barbarzyńca
- 1x zadżumiony szczur
- Tarcza z kolcami
- Dusząca chmura (dla hardcorów zatruty deszcz, choc droższy)
- Wybuch (koniecznie 1!)
- 3x medalion ochrony (dajemy na barbarzyńce 2 lub gotyka)
Dopiski od innych graczy (jeśli może talia nie podoba wam się, lub nie jest dla was idealna czy pomocna):
Azrael ~ "Ja trochę zmodyfikowałem Twoją talię i sprawdza się świetnie. Polecam dodać rozbrojenie, bo często trudno się przebić przez gotyckiego z 2 medalionami, a trener jeszcze nigdy go nie użył przeciw mnie. :d "
Tonick ~ "Osobiście wolę wsadzić do talii 4 felczerów i medyków, kilkanaście kart ekwipunku z atakiem i dopchać zasobami. (...) Bo komputer nigdy tymi kartami nie zaatakuje. Wystarczy dać jednemu felczerowi muszkiet podbić mu hp medykami i innymi felczerami i patrzeć jak przeciwnik traci jednostki."
#Edytowany (2014-02-15 16:41:41) przez Hitahirou