Pomoc > Dwa pytania dotyczące Rzezi

lvl 33
2013-07-19 19:51:24
Rzeź (3/3)
Wygraj walkę tracąc 30 kart
77% (23/30)

2 pytania w sprawie tego osiągnięcia:
1 Czy aby zaliczyło osiągnięcie trzeba stracić równe 30 kart, czy można stracić więcej, np. 31?
2 Czy do grona "straconych kart" zaliczane są zdezintegrowane karty ekwipunku?
lvl 33
2013-07-25 16:21:15
To tak, temat można zamknąć, ta informacja nie jest już Mi potrzebna :)
lvl 13
2013-07-25 17:32:57
Ale na pytanie 2 dalej bym chciał uzyskać odpowiedź ;P
lvl 34
2013-07-25 17:59:27
Ja też.
#Edytowany (2013-07-25 17:59:32) przez Gothdo
lvl 33
2013-07-25 18:01:03
Wpakowałem 30 jednostek do talii, a ekwipunku nie miałem, więc nie znam odpowiedzi na żadne z tych pytań :(
#Edytowany (2013-07-25 18:01:12) przez Hangover
lvl 13
2013-07-26 05:44:30
Jak wygrałes walke z 30 jednostkami które zgineły? :D
lvl 34
2013-07-26 08:39:07
Są jeszcze wybuchy na przykład, albo stratowanie.
lvl 33
2013-07-26 10:12:10
@Hitahirou
http://zapodaj.net/0cd701e14d800.png.html
Wpakowałem 30 jednostek, aby mieć pewność że będę mógł wykonać osiągnięcie.Jednostki nie mogą być za proste do zabicia, lepiej żeby były mocniejsze, lecz nie mogą być przesadnie dobre. 20 zasobów i 10 czarów - 2 dezintegracje, do odpierania ataków wroga, 2 paniki do wycofywania jednostek z wampiryzmem, 4 wybuchy do wykończenia przeciwnika, 2 wiry do przytemperowania przeciwnika, gdy za bardzo zaczyna szaleć.
http://zapodaj.net/e57c70d26384d.png.html
Strategia jest prosta, w pierwszej kolejności zniżamy hp przeciwnika do strefy wybuchowej (<12hp) . Musimy mieć świadomość, że gra będzie się toczyła kilka tur po wyjściu wszystkich kart, czyli przeciwnik będzie tracił co turę 1hp, więc 9hp powinno być wystarczające. Uważamy z atakiem, aby nie zabić nim przeciwnika. Problem stanowi wampiryzm, który zwiększa hp przeciwnika, przez co może stać się odporny na wybuchy, a także wiry, których przeciwnicy używają wcześniej, niż byśmy chcieli. Najtrudniejszym momentem jest koniec walki, musimy za wszelką cenę pozbyć się wszystkich kart, jednocześnie kombinując, aby przeciwnik nie zniszczył nas przewagą liczebną jednostek. Jak widać na screenie, końcową utratę 4 Paladynów przeciwnik skomentował słowami: "jaka ciota", ciekawe co pomyślał sobie, gdy przegrał :)
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała