@Hitahirou
http://zapodaj.net/0cd701e14d800.png.html
Wpakowałem 30 jednostek, aby mieć pewność że będę mógł wykonać osiągnięcie.Jednostki nie mogą być za proste do zabicia, lepiej żeby były mocniejsze, lecz nie mogą być przesadnie dobre. 20 zasobów i 10 czarów - 2 dezintegracje, do odpierania ataków wroga, 2 paniki do wycofywania jednostek z wampiryzmem, 4 wybuchy do wykończenia przeciwnika, 2 wiry do przytemperowania przeciwnika, gdy za bardzo zaczyna szaleć.
http://zapodaj.net/e57c70d26384d.png.html
Strategia jest prosta, w pierwszej kolejności zniżamy hp przeciwnika do strefy wybuchowej (<12hp) . Musimy mieć świadomość, że gra będzie się toczyła kilka tur po wyjściu wszystkich kart, czyli przeciwnik będzie tracił co turę 1hp, więc 9hp powinno być wystarczające. Uważamy z atakiem, aby nie zabić nim przeciwnika. Problem stanowi wampiryzm, który zwiększa hp przeciwnika, przez co może stać się odporny na wybuchy, a także wiry, których przeciwnicy używają wcześniej, niż byśmy chcieli. Najtrudniejszym momentem jest koniec walki, musimy za wszelką cenę pozbyć się wszystkich kart, jednocześnie kombinując, aby przeciwnik nie zniszczył nas przewagą liczebną jednostek. Jak widać na screenie, końcową utratę 4 Paladynów przeciwnik skomentował słowami: "jaka ciota", ciekawe co pomyślał sobie, gdy przegrał :)