Rozmówki ogólne > co dalej?

lvl 29
2014-03-22 00:06:06
Panowie. i Panie. mamy więc 3 talie, mamy jako takie możliwości układania wymyślnych strategii w tej grze, więc musimy pomyśleć o kolejnych krokach, jeśli nie chcemy, aby ta gra umarła. CCU jest bardzo niskie, ludzi, owszem, przybywa, ale starzy jakby odchodzą, albo logują się tylko na dzienny bonus.

co dalej? myślę, że potrzebujemy czegoś nowego -- turnieje mogłyby załatać obecną lukę. twórcy mogliby wysłać trochę newsletterów do 5k+ zarejestrowanych osób i ponownie zwabić ich do gry. turnieje z kolei dałyby każdemu podobne szanse. tak jak kiedyś zapowiadaliście: gralibyśmy wg określonych zasad, np tylko normalnymi albo srebrnymi kartami, bądź z max 2 rzadkimi w talii. wszystko to aby ludzie powracający do gry mieli podobne szanse, i aby większą rolę odgrywała strategia, a nie liczba kart w stajni właściciela.

rozruszajmy terrath, ta gra ma potencjał, brakuje tylko ludzi, bo ciągła gra z tymi samymi twarzami może zniechęcać.
lvl 33
2014-03-22 08:06:25
Promocja gry na szerszą skalę aktualnie nie ma sensu, wciąż przybywa nam nowych graczy, którzy po wbiciu 9 poziomu doświadczenia odchodzą. Jeśli myślimy zwiększeniu liczby graczy to najpierw trzeba coś zrobić z przedziałem 9+ inaczej będziemy mieli powtórkę z wykopu. Chyba, że promocja będzie tak dobra, że z dnia na dzień do 9+ trafi kilka tysięcy, a przynajmniej tysiąc graczy. Wówczas grupka z topki będzie minimalnym zagrożeniem :D

A co do turniejów to mam nadzieję, że ktoś z Administracji wypowie się na ten temat :)
lvl 13
2014-03-22 19:08:26
Turnieje to dobry pomysł, ale rzeczywiście na takie coś graczy jest za mało. W dodatku moim zdaniem wydawanie 3, czy nawet 2 edycji kart to bardzo duży błąd, bo nowy gracz jak zobaczy jak wielka jest ilość kart i popatrzy na graczy z topki często od razu się zniechęca.
lvl 48
2014-03-22 20:07:58
Z ta ilością kart to weź znowu nie przesadzaj, porównaj sobie ilość kart w innych grach CCG.
lvl 13
2014-03-22 21:50:03
[Konto Usunięte]
#Edytowany (2021-12-31 16:27:19) przez Hitahirou
lvl 48
2014-03-22 22:40:42
Pisałem w propozycjach, że chciałbym, aby turnieje były po kolorach, a wszystkie karty z losowymi ograniczeniami.
lvl 22
2014-03-23 11:42:58
A może na turnieju każdy dostaje tak jak na kampanii - te same karty? Przykładowo 2 legi, 15 rzadkich, 20 uni i 23 zasoby.
lvl 33
2014-03-23 12:01:02
Wówczas liczyłby się tylko fart, to jak podejdą Ci karty.
#Edytowany (2014-03-23 12:03:16) przez Hangover
lvl 33
2014-03-25 22:38:30
Brakuje Mi trochę tego czym aktualnie zajmuje się Administracja :(
Na dzień dzisiejszy wiadomo tylko że:
- Poprawiana jest inteligencja trenera
- Dodawane są nowe karty do Craftingu

Przed wydaniem trzeciej edycji gracze często wchodzili do gry z ciekawości, chcieli sprawdzić czy są już nowe karty i czy data ich wydania jest znana. Przy okazji trochę sobie pograli w celu zarobienia złota na nową edycję. Dodatkowo takie informacje uspokoiłyby graczy, że gra jest nadal rozwijana i nie została porzucona. Dzisiaj świadczą o tym praktycznie jedynie posty Nytalitha i informacje o nowych kartach na FB.

lvl 20
2014-03-26 08:43:48
Ostatnio ustaliliśmy kilka większych zmian, teraz nad nimi pracujemy. Między innymi pojawi się coś na rodzaj questów i kilka innych elementów, które sprawią, że będzie po co wracać do gry. Przy okazji trochę zmienimy looty, żeby gra pvp nie była tak mało opłacalna.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała