Kosz > Obrońca

lvl 33
2013-12-31 15:26:34
Karta obrońca została naprawiona, lecz nadal można sztucznie nabijać tarczę:
1) wystawiamy obrońcę do obrony.
2) wystawionego do obrony obrońcę wystawiamy jeszcze raz do obrony http://zapodaj.net/91c3e443bea20.png.html
3) efekt: http://zapodaj.net/147e58850e995.png.html
4) czynność można powtarzać w nieskończoność: http://zapodaj.net/5e482d3d33b27.png.html
5) http://zapodaj.net/0bc0b3ca4e4b6.png.html

Błąd odkrył i pokazał Mi gracz Volander (Jeśli za zgłaszane błędy są przyznawane nagrody, prosiłbym aby to jemu tą nagrodę przyznać)
lvl 10
2013-12-31 18:18:03
Pozdrawiam administracje. Aczkolwiek to musi być upierdliwe naprawianie takich rzeczy,ale dla was pewnie nie ma rzeczy niemożliwych ;p
lvl 14
2013-12-31 19:37:19
A tutaj mamy pana wielce wyrozumiałego, który pomimo, że dobrze zna ten błąd perfidnie go wykorzystuje.

http://speedy.sh/e4hua/qwe23.jpg

I jeszcze, bo mu było mało :)

http://speedy.sh/H3yJK/qwe1.jpg


#Edytowany (2013-12-31 19:46:08) przez vaZ
2014-01-01 08:27:46
Chyba zarozumiałego vaZ :)
lvl 10
2014-01-01 14:31:25
Cóż,niektórzy używają dwóch wirów,inni używają 4 paladynów,inni używają obrońcy. Na każda taktyke jest inna taktyka - obrońce kontruje śmierć i szybki rush. Jakoś nie widziałem żeby ludzie nie dawali sobie rade z moim obrońcą - bardzo często śmierć leci na niego odrazu po wystawieniu. Na 2 wiry ludzie też płaczą, może zacznijmy się żalić że ten niedobry zły i fuj Volander używa obrońcy?. Na każda taktyke jest kontrtaktyka,obrońca nie gwarantuje wygranej,a panu vazowi polecam zrobienie sobie czterech obrońców i blokowanie wszystkiego co popadnie.
lvl 20
2014-01-01 17:31:09
Jest różnica pomiędzy taktyką jak np. użyciem 2 wirów na raz a czystym bugowaniem jakim jest stackowanie shielda obrońcy ponad te +4 co powinien normalnie dostać.
Póki co gra jest w becie i nie będziemy wyciągać konsekwencji, jednak w przyszłości takie zachowania będą odpowiednio "nagradzane".
A samego buga naprawimy tak szybko jak się będzie dało.
lvl 10
2014-01-01 19:12:18
Trudno mówić o jakiejkolwiek taktyce w dotrwaniu do 12 ene,użyciu dwóch wirów i kontrataku.w M:TG jest dużo jednostek niezniszczalnych,służacych właśnie tej roli żeby blokowały każdy możliwy atak i były możliwe do pokonania tylko wyrzuceniem do desku. Problemem z gwardzistą jest w tym momencie to,że nie ma kart które mogłby mu cokolwiek zrobić (prócz śmierci i mesmera) co powoduje że atak na niego jest bezcelowy.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała