Kosz > Obrona AI.

lvl 43
2013-12-29 21:45:25
Błąd + propozycja, korzystając z tego że Patryk debuguje grę. :)

1) http://puu.sh/62EYY.jpg
2) http://puu.sh/62F25.jpg
3) http://puu.sh/62F3e.jpg

AI wystawia do obrony więcej jednostek niż jest to potrzebne - już sam atak felczera i tkacza znacznie przewyższa obronę mojej jednostki.

Rodzi to pewne zamieszanie, wydaje się bowiem że jeden z obrońców cudownie przeżywa walkę 1vs1,
a do niej po prostu już nie dochodzi (jednostka atakująca padła w drugim pojedynku).

Proponowałbym ponadto numerowanie przydziałów obrony ( liczbą obok tarczy) dla poprawienia przejrzystości gry.

lvl 10
2013-12-31 10:14:57
Thx, no nie powinno tak być. Właśnie jestem w trakcie ulepszania AI, mam zebrane ze 2 strony A4 takich uwag :-) Liczba koło tarczy będzie musiała troszkę poczekać, w 2014 na pewno będzie :]
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała