2013-12-29 21:45:25
Błąd + propozycja, korzystając z tego że Patryk debuguje grę. :)
1) http://puu.sh/62EYY.jpg
2) http://puu.sh/62F25.jpg
3) http://puu.sh/62F3e.jpg
AI wystawia do obrony więcej jednostek niż jest to potrzebne - już sam atak felczera i tkacza znacznie przewyższa obronę mojej jednostki.
Rodzi to pewne zamieszanie, wydaje się bowiem że jeden z obrońców cudownie przeżywa walkę 1vs1,
a do niej po prostu już nie dochodzi (jednostka atakująca padła w drugim pojedynku).
Proponowałbym ponadto numerowanie przydziałów obrony ( liczbą obok tarczy) dla poprawienia przejrzystości gry.
1) http://puu.sh/62EYY.jpg
2) http://puu.sh/62F25.jpg
3) http://puu.sh/62F3e.jpg
AI wystawia do obrony więcej jednostek niż jest to potrzebne - już sam atak felczera i tkacza znacznie przewyższa obronę mojej jednostki.
Rodzi to pewne zamieszanie, wydaje się bowiem że jeden z obrońców cudownie przeżywa walkę 1vs1,
a do niej po prostu już nie dochodzi (jednostka atakująca padła w drugim pojedynku).
Proponowałbym ponadto numerowanie przydziałów obrony ( liczbą obok tarczy) dla poprawienia przejrzystości gry.