Kosz > Działanie aury Paladyna

lvl 33
2013-06-28 23:33:56
http://zapodaj.net/c05bcda881833.png.html
Porównajcie hp gwardii z lewej strony, z tą z prawej strony, aura jeszcze nie zadziałała, a ja wykonując atak, narażam świeżo wystawioną kartę. Według mnie błąd, aura Paladyna powinna działać w momencie wystawienia karty, a nie w następnej turze.
lvl 13
2013-06-29 10:02:33
dobre karty, co do tematu: racja.
lvl 33
2013-06-29 14:28:27
Drugi błąd dotyczy poradnika:
http://terrath.com/game/skille
Dawno temu bonusy nie miały pełnej nazwy, tylko były nazywane skrótowo:
Dawniej - FStrk Dziś - Pierwsze uderzenie
Dotyczy to każdego skilla, oprócz nowo wprowadzonych.
Według mnie należy podać w poradniku współczesne nazwy skilli, a nie dawne.
lvl 33
2013-06-30 20:34:06
Błąd numer trzy:
http://zapodaj.net/6cb8f754b21be.png.html
W niektórych sytuacjach tekst wychodzi poza chat. Jbc. gram na Firefox-ie
lvl 33
2013-07-01 17:17:53
Iluzjonistę da się użyć na własnych jednostkach, np. Po wystawieniu Inkwizytora od razu ustawić mu oczekiwanie na 2. Czy to nie jest błąd?
lvl 34
2013-07-01 17:29:53
Chyba nie.
lvl 33
2013-07-02 11:55:25
http://zapodaj.net/e52cbf759ac4e.png.html
Skoro pisałem temat, to raczej go czytałem :)
lvl 34
2013-07-02 13:33:19
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała