lvl 7
2013-06-18 22:17:54
Witam.
Dzisiaj byłem w sytuacji, w której przeciwnik miał na stole palladyna i całą watachę jednostek mających bazowo 2 defensu (a 3 z aktywnym skillem palladyna)
Rzuciłem wir zadając 2 obrażenia (bezpośrednio do hp) wszystkim jednostkom przeciwnika i dobiłem palladyna wybuchem.
Ku mojemu zdziwieniu, kiedy palladyn zszedł ze stołu, jednostki przeciwnika zostały w grze z 1 punktem życia.
Po mojemu powinny one stracić dodatkowy punkt życia, w momencie kiedy palladyn opuścił z grę, ponieważ 2 obrażenia, które wcześniej miały "na sobie", powinny stać się śmiertelne kiedy jednostki zostały pozbawione dodatkowego hp.
Nie wiem czy jest to błąd czy zamierzona mechanika gry - przyzwyczajenia z m:tg robią swoje, a tam działało to właśnie tak jak ja założyłem, że zadziała tutaj. Moim zdaniem sensownie.
Liczę na golda bo prawie nie załapałem się na wczorajszy "dzienny bonus" ;)
Tak serio to nie liczę na golda, mam nadzieję, że pomogłem ;)
EDIT:
Nie no dobra, przyznaje - liczę na golda :P
#Edytowany (2013-06-18 22:20:50) przez klockilego
Dzisiaj byłem w sytuacji, w której przeciwnik miał na stole palladyna i całą watachę jednostek mających bazowo 2 defensu (a 3 z aktywnym skillem palladyna)
Rzuciłem wir zadając 2 obrażenia (bezpośrednio do hp) wszystkim jednostkom przeciwnika i dobiłem palladyna wybuchem.
Ku mojemu zdziwieniu, kiedy palladyn zszedł ze stołu, jednostki przeciwnika zostały w grze z 1 punktem życia.
Po mojemu powinny one stracić dodatkowy punkt życia, w momencie kiedy palladyn opuścił z grę, ponieważ 2 obrażenia, które wcześniej miały "na sobie", powinny stać się śmiertelne kiedy jednostki zostały pozbawione dodatkowego hp.
Nie wiem czy jest to błąd czy zamierzona mechanika gry - przyzwyczajenia z m:tg robią swoje, a tam działało to właśnie tak jak ja założyłem, że zadziała tutaj. Moim zdaniem sensownie.
Liczę na golda bo prawie nie załapałem się na wczorajszy "dzienny bonus" ;)
Tak serio to nie liczę na golda, mam nadzieję, że pomogłem ;)
EDIT:
Nie no dobra, przyznaje - liczę na golda :P
#Edytowany (2013-06-18 22:20:50) przez klockilego