Kosz > Wampiryzm

lvl 33
2013-06-09 20:27:30
Witam, znalazłem 2 błędy dotyczące wampiryzmu:
1 Kładę mroczną kopię na husarię (w tym momencie ma 4pkt ataku) i atakuję. Mojemu dowódcy zostaje dodany 1pkt hp. W następnej turze atakuję Upadłym aniołem (również ma 4pkt ataku, nic mu nie dodawałem) i dowódca został uleczony o 4pkt. Dlaczego mimo że obie karty miały tyle samo ataku, leczenie dowódcy miało inną wartość?

2 Podczas wspomnianego wyżej ataku Upadłym aniołem, mój dowódca miał 18pkt.hp. Po ataku miał 22pkt.hp. Czy limit leczenia dowódcy nie powinien wynosić 20 pkt hp?
lvl 6
2013-06-09 20:31:25
1. Nieważne ile masz punktów ataku, ważne ile obrażeń zostało zadane HP jednostki blokującej.

2. Nie, to jest celowe założenie. Być może w przyszłości się zmieni, na razie jest tak, zbierzemy logi itd. Ale raczej zostanie tak. Po prostu trzeba uważać czym się blokuje, żeby nie nabić przeciwnikowi za dużo HP.
lvl 4
2013-06-14 01:47:58
Tak przy okazji - ponieważ wampiryzm i pokrewne mogą zwiększyć życie grubo ponad 20 - czy nie powinno być dodatkowego doświadczenia za 20 i więcej życia na koniec walki? Sko,ńczyłem swoją walkę na 332 życia, nie dostałem w trakcie nawet 1 dmg ale 10 xp nie dostałem.
lvl 13
2013-06-14 07:26:19
Moim zdaniem powinno być +1xp za każdy punkt hp 20+ na końcu, jednak by to wielu ludziom ułatwiło bardzo
lvl 6
2013-06-14 07:59:50
Pomyślimy nad tym, ale nie chcemy by walki były celowo przeciąganie po to, by nabić dużo expa. Dlatego się zastanowimy. A temat zamykam, bo tu dział z błędami, a wampiryzm nie ma błędu :)
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała