Kosz > Mag i boof

lvl 6
2013-06-04 18:16:10
Witam serdecznie.
Mag jak wiadomo za 3 energii może zadać jedno obrażenie wybranej jednostce, dokładając mu "zatrute ostrze" powinno po zadaniu obrażenia poprzez umiejętność, zabijać wroga, chyba, że ta dodatkowa karta wzmacniająca nie działa tak jak myślę.
lvl 33
2013-06-04 18:53:42
Eeeee przecież mag używając skilla atakuje z dystansu, a ostrze atakuje z bliska. Według twojego rozumowania mag powinien rzucać ostrzem we wroga, chyba że uważasz że powinien z zatrutego ostrza czarować ;P
Podsumowując: jest dobrze tak jak jest :D
#Edytowany (2013-06-04 18:54:06) przez Hangover
lvl 6
2013-06-04 19:03:25
Ale przecież nie o nazwe czy obrazek chodzi, a o działanie karty wspomagającej, w każdej grze opis działania jest nadrzędny, nikt nie interesuje się nazwą.

Przykład z Legendy pięciu kręgów --> Mamy Lodową ośmiornice, dodajemy jej boofa od ognia. i nie powinno się liczyć niby, a jednak działa, kolejny przykład, jeżeli kusznikom dodamy w legendzie, sztylet zagłady, dodaje on spowolnienie, a przecież kusznik nie strzela sztyletami, więc na logike biorę ;) Druga sprawa, że mag tak czy siak atakuje magia z daleka, więc ten bonus w Twojej logice nie powinien się w ogóle liczyć dla tej karty ;)
#Edytowany (2013-06-04 19:28:22) przez Timon
lvl 34
2013-06-04 19:12:13
Taaak... Godrykowi dałbyś tarczę(+3 tarczy), i zamiast 2 tarczy dawałby wszystkim 5 :)

@down nie rozumiesz, zobaczysz co na to powie Eigen. Jeśli rzeczywiście tak by miało być, to wyobraź sobie, co by się działo...
#Edytowany (2013-06-04 21:07:56) przez Gothdo
lvl 6
2013-06-04 19:27:10
Gothdo tylko musisz zauważyć, że boofy dające tarcze, dają tarcze tylko wybranej jednostce nie ingerują w jej zdolności specjalne, gdyby był boof : "Dodaje wszystkim +2 tarczy" to tak dawałby +4 każdemu...

Chodzi o samo sformułowanie, zatrute zabija jeśli karta zabierze chociaż 1hp, a ja magiem zabieram 1hp wrogiej karcie.


@up
Ja dobrze rozumiem, i wiem co by się działo :) szybka eliminacja magów. Chodzi o błąd w działaniu, lub opisie karty.
#Edytowany (2013-06-04 21:15:44) przez Timon
lvl 31
2013-06-05 11:10:14
Jest dobrze, prawisz herezje. Tak to liczyliby się tylko magowie/wiedźmy/inkwizytorzy
lvl 6
2013-06-05 15:31:51
Hesu czytaj ze zrozumieniem, mi chodzi o to, że jest błąd w inskrypcji, lub w działaniu karty :)
A co do herezji, to jednak jej nie prawie, bo opis za dogmat nie jest uznany :D
lvl 31
2013-06-05 17:14:39
Ehh.. daj spokój. Trochę wyobraźni. Mag czaruje tudzież rzuca fireballa we wroga, nie ma to związku z ostrzem
lvl 6
2013-06-05 17:23:37
Hesu, włączam wyobraźnie! Mag używający sił nadprzyrodzonych telekinezy czy coś tam podnosi miecz i steruje nim jak chce :D

Jak wiadomo gry i realizm to żaden, chodzi mi o to, że we wszystkich grach boof działa tak jak jest opisany ;) a tutaj jednak nie do końca, i własnie chce tylko uświadomić administracje ;) Nic więcej, w karciankach siedzę od 8 lat, więc takie błędy walą mi się po oczach. Dlatego albo trzeba uściślić działanie ostrza, eliminując zdolności kart, albo naprawić działanie :)
lvl 6
2013-06-05 18:02:22
Timon ma rację, należy uściślić opis skilla Zatrutego ostrza i Maga. Dzięki ;)

W każdym razie działa to tak, że takie aktywne (za zasoby) skille dystansowe nie działają razem z Zatrutym ostrzem czy innymi takimi skillami. Zostanie to dopisane.

Jakby jeszcze inne skille były źle opisane, dawajcie znać ;) Bo wiadomo, że wszystkiego można się nauczyć i zobaczyć jak działa, ale opis powinien być dobry i tak to zmienimy.
lvl 31
2013-06-05 18:23:18
Chyba wystarczy tylko dopisać że każdy punkt hp zabrany podczas ataku zabija przeciwnika. Chyba wystarczyłoby
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała