Kosz > Wzajemne zabicie się przeciwników

lvl 33
2013-05-04 09:33:01
Wzajemne zabicie się przeciwników
http://zapodaj.net/29bca23bbf4c4.png.html

Podobno do takich sytuacji już dochodziło, gracze pisali, że wtedy wygrywa gracz który ma więcej HP (chodzi o dowódcę). Więc dlaczego przegrałem, a Respect wygrał? Przeciwnik ma -2HP, a ja -1HP, dodatkowo to Ja atakowałem, a przegrana jest efektem stratowania użytego w obronie. Według mnie w takim wypadku walka powinna skończyć się remisem, lub nie zostać rozstrzygnięta.

lvl 33
2013-05-04 09:48:55
Wykorzystam temat do jeszcze jednego celu ;)

Młokos (2/4)
Pokonaj 100 przeciwników
75% (75/100)

Osiągnięcie pokazuje że wygrałem 75 walk, tymczasem w profilu jest napisane że zwyciężyłem 765 razy. Czy istnieje możliwość zaktualizowania osiągnięcia (w oparciu o profil, lub ranking doświadczenia), o wyniki które nie zostały zaliczone podczas błędu? Czy inne osiągnięcia też można tak zaktualizować?
lvl 12
2013-05-04 09:52:09
100 przeciwnikow - wydaje mi sie ze chodzi o 100 roznych osob a nie o 100 walk ale moge sie mylic ;>
lvl 33
2013-05-04 09:59:55
Dalej, wygranie walki przed 16 turą (normalnie, bez poddania) nie zalicza nam osiągnięć.
lvl 10
2013-05-08 00:01:18
Stratowanie w obronie zostało zablokowane.
Na wszelki wypadek dodam jeszcze zasadę, że przy ujemnym HP obydwu graczy wygrywa ten, który ma więcej HP.
Aktualizacja osiągnięć wygranych walk - wrzucę to gdzieś na koniec listy rzeczy do zrobienia.
Wygranie walki przed 16 turą - za tak krótką walkę zdecydowaliśmy, że nie naliczamy osiągnięć.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała